Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, FruMacchiato skrev:

Jeg tok likså godt skjermdump da det sto der:

http://imgur.com/KUTHEGg

Det å kalle oss på KG for kviger........., er vel ikke akkurat pent sagt........ Blir som å si at vi er så stygge at ingen vil ha noe med oss å gjøre???? Det er vel strengt tatt det motsatte, det er Camilla ingen vil ha noe med å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 12.5.2016 at 23.38, Francis skrev:

Det jeg ikke får til å henge på greip, men som svelges rått av mange av leserne, tydeligvis, er at hun skriver at hun ønsker å unngå nok en konkurs i sitt navn, men samtidig skriver hun at hun ikke jobber i StylebyNorway nå og at firmaet skylder henne penger. Hun har investert sparepengene sine i firmaet på samme måte som hun gjorde med Villa Paprika-butikken. I innlegget brukes det både "de", "vi" og "jeg" når bedriftens historikk og mulige fremtid beskrives, det virker veldig lite overbevisende og troverdig. 

Det går jo an å ønske å unngå en konkurs i sitt navn uten å jobbe i bedriften. Hun er jo medeier?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.6.2016 at 12.17, Valetta skrev:

Også SELGER hun altså den forrige vogna som hun også FIKK i gave. Gratis. Og nå skal hun tjene 3500 kr på gaven. Spesielt.

Det må da være lov?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
41 minutter siden, PluttiPlutti skrev:

Det å kalle oss på KG for kviger........., er vel ikke akkurat pent sagt........ Blir som å si at vi er så stygge at ingen vil ha noe med oss å gjøre???? Det er vel strengt tatt det motsatte, det er Camilla ingen vil ha noe med å gjøre.

Dette var unødvendig å skrive. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Suenna skrev:

Det må da være lov?

Tror hun kjøpte vognen for 3900 kr brukt, også selger hun den igjen for 3500 kr.

Mener det var det som stod på instagram.

 

Edit: Siteringen her ble feil, men var ment som en kommentar til diskusjon om salg av vogn.

Endret av Abrahima
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Abrahima skrev:

Tror hun kjøpte vognen for 3900 kr brukt, også selger hun den igjen for 3500 kr.

Mener det var det som stod på instagram.

 

Edit: Siteringen her ble feil, men var ment som en kommentar til diskusjon om salg av vogn.

Nei, hun fikk den i gave av noen og selger den for 3500 kr. Det ble begrunnet med at de som ga den til henne ikke gjorde det for at hun skulle gi den bort gratis til noen andre. Du finner det som tredje kommentar under dette innlegget

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
31 minutter siden, Keikolina skrev:

Tenkte på når hun anmeldte i februar også.

Ah, beklager, tenkte ikke på den anmeldelses hun truet med da. Det er vel water under the bridge; glemt bort i alt det andre rotet/dramaet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

30. April skrev VP et innlegg om at hun var stråelnde fornøyd med å være økonomisk. Hun trengte ikke ditt eller datt av flotte ting for å ha det bra. Der beskrev hun også kjøpet av en brukt vogn. 

http://imgur.com/o0EVGIu

Nå halvannen måned senere har pipa fått en annen lyd, hun handler inn nytt i store mengder. Og den vogna som hun var så fornøyd med, den var plutselig ikke bra nok den heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, CecilieX skrev:

30. April skrev VP et innlegg om at hun var stråelnde fornøyd med å være økonomisk. Hun trengte ikke ditt eller datt av flotte ting for å ha det bra. Der beskrev hun også kjøpet av en brukt vogn. 

http://imgur.com/o0EVGIu

Nå halvannen måned senere har pipa fått en annen lyd, hun handler inn nytt i store mengder. Og den vogna som hun var så fornøyd med, den var plutselig ikke bra nok den heller. 

Det er forunderlig at det i det innlegget du viser til står at hun har kjøpt vogna selv. I kommentarfeltet på det siste innlegget om vogna skriver hun at hun fikk den brukte vogna i gave. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina

"Denne vognen kjøpte jeg selv", må være dumt å lyve når man ikke klarer å huske det.

 

 

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Bergensia skrev:

Synes det hylekoret hennes på blogg og IG har svimlende lite virkelighetsoppfattelse...

Akkurat som bloggeren :a034::P

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Keikolina skrev:

"Denne vognen kjøpte jeg selv", må være dumt å lyve når man ikke klarer å huske det.

 

 

Hva med bare å være ærlig? Hadde vel ikke gjort noe om hun solgte en brukt vogn hun hadde KJØPT selv for å være økonomisk, om hun FIKK en helt ny senere?? Hadde jeg også gjort. Og rart hun aldri lærer, dumt å vri på det som står skrevet sort på hvitt i full offentlighet, i tillegg skrevet av henne selv :a034:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina
48 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Hva med bare å være ærlig? Hadde vel ikke gjort noe om hun solgte en brukt vogn hun hadde KJØPT selv for å være økonomisk, om hun FIKK en helt ny senere?? Hadde jeg også gjort. Og rart hun aldri lærer, dumt å vri på det som står skrevet sort på hvitt i full offentlighet, i tillegg skrevet av henne selv :a034:

Nei, hun hadde ihvertfall ett innlegg hun var ærlig. Aldri for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Jeg vet ikke om den kommentaren der bloggeieren skryter av inntekten sin og oppfordrer til sjekk av skattelista allerede er lagt ut, men jeg så den ikke, så her er den:

( http://villapaprika.blogg.no/1459200890_snn_m_det_bli_n_jeg_l.html)

https://imgur.com/KMeQD41 

Endret av TallulahBGood
La til link til innlegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, TallulahBGood skrev:

 

Endret av Vipser
Feil sitering, argh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes frøken Paprika er vel høy på seg selv. Går aldri behovet for å eksponere seg over?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså folk kjøper seg hus og leiligheter...SÅ moro er det da ikke. Skulle tro hun hadde vunnet i Lotto eller noe? Klart det er stas, men dette tar jo helt av. Folk må jo bli lei av å lese om det rekkehuset før hun flytter inn der. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...