Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, Abrahima skrev:

Den blå Ralph Lauren posen hun har under stuebordet er tydeligvis en fast del av interiøret hennes. Eller så bruker hun gamle bilder. 😏

Det har jeg også lagt merke til😂

Det kan jo godt være hun bruker gamle bilder, for i den tiden jeg har fulgt bloggen, så synes jeg alle bildene er like; puter dyttet ned på midten, et rotete pledd, store vaser og masse stearinlys. 

Som norges største interiørblogger, så hadde jeg forventet at hun skrev om andre stiler enn sin egen av og til. Hun kunne jo lagt ut bilder fra alle oppdragene sine, og vist frem litt forskjeller 👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som en blogger som har vokst grassalt fra den spede begynnelse, er dette en blogger jeg har fulgt med på, særlig på søndager.
Jeg liker det visuelle hun leverer være seg klær og mote til interiør og bygg, og blir inspirert av det skandinaviske og enkelt sofistikerte uttrykket hun forfekter som australier. Og ikke noe drama og tull.
http://oraclefox.com/

Ingen "tilfeldig gjenglemte merkeposer under stuebordet her."
 

Endret av Cornucopia
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, TallulahBGood skrev:

Var det så at det mangler angrefristskjema, eller husker jeg feil? Fulgte det med faktura eller pakkseddelel, e.l.? Bare nyskjerrig? ☺

Det fulgte ikke med noe som helst, bare et lys i en brun pakke som kom i postkassen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Butternut skrev:

Det fulgte ikke med noe som helst, bare et lys i en brun pakke som kom i postkassen.

Det virker jo lite seriøst. Fikk du faktura og angrerettsskjema på mail ved bestilling da?  (Beklager spørsmålet hvis du har skrevet noe om det før som jeg ikke har fått med meg)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det virker som at bloggeren har tatt seg vann over hodet både når det gjelder firma og privat. Hvis hun hadde vært en venninne av meg, så ville jeg rådet henne til å få seg en jobb i feks en interiør butikk, hvor hun var en vanlig ansatt. Også ville jeg bedt henne senke skuldrene, og sagt at alt kom til å ordne seg ang Babyen og alt. Nå synes jeg alt virker krampeaktig. Når man har en vogn fremme i en liten leilighet i 6-7 mnd, må det være noe man prøver å bevise.   Mener jeg. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kvinne31 skrev:

Nå synes jeg alt virker krampeaktig. Når man har en vogn fremme i en liten leilighet i 6-7 mnd, må det være noe man prøver å bevise.   Mener jeg. 

Det virker som det ikke er leserne hun forsøker å overbevise. Og det er litt trist. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, skje skrev:

Det virker som det ikke er leserne hun forsøker å overbevise. Og det er litt trist. 

Har vært trist ganske lenge:-(, og det er rart at ingen prøver å stoppe henne, ting blir bare verre og verre, jo mere hun skriver og legger ut.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Veslefrikk skrev:

Det virker jo lite seriøst. Fikk du faktura og angrerettsskjema på mail ved bestilling da?  (Beklager spørsmålet hvis du har skrevet noe om det før som jeg ikke har fått med meg)

Nei tror ikke jeg fikk noe sånt der heller :s

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma

Hva skjer i kommentarfeltet? De fantastisk empatiske følgerne til VP er kranglete og direkte ufine mot folk som mener noe annet en de selv. Også kritiserer de oss på kvinneguiden for å være både det ene og det andre, veldig spesielt å mene så mye om sushi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
14 minutter siden, Varma skrev:

Hva skjer i kommentarfeltet? De fantastisk empatiske følgerne til VP er kranglete og direkte ufine mot folk som mener noe annet en de selv. Også kritiserer de oss på kvinneguiden for å være både det ene og det andre, veldig spesielt å mene så mye om sushi. 

Ja, denne gangen kan de ikke skylde på at dette er fra KG,  ihvertfall, for det er ingen her som har sagt et pip om hennes "Sashimi i sommersola" som fikk stor motbør på bloggen. 

Da hun spiste spekemat tidligere i svangerskapet og folk gå beskjed om at gravide helst skal unngå det så slettet hun innlegget med kommentarer, om jeg husker rett. De fleste av leserne mener jo ikke å kritisere når de advarer slik, virker det som. De tenker vel bare på alles beste, men for henne er alt hets og mobbing. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varma
12 minutter siden, loffen skrev:

Hva skjer med bloggen, har hun tatt pause?

Jeg vil anta at hun er opptatt med bekkenløsningsjogging,huskjøp og oppussing, intriør tips i eget/deres/dems firma samt dating gjennom sukker.no. Utrolig hva man skal rekke før fødselen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid og dater på sukker? Kan man det? *gammeldags* Er det menn som kunne tenke seg å date gravid singel altså? *endamergammeldags*

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Hva skjer med bloggen, har hun tatt pause?

Kanskje hun er sykemeldt? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bluebird1992
39 minutter siden, Marthe75 skrev:

Kanskje hun er sykemeldt? 

P.g.a. bekkenet? Hun har jo klaget på store bekkenproblemer, bl.a. i klageinnlegget "Kjære bekken!"

Hun har skrevet at hun trener masse, er i toppform, aldri har trent mer og bl.a. jogger mye. Dette er umulig for en med kraftig bekkenløsing og store smerter, slik hun hevder å ha. 

Nei, som vanlig er det ikke lett å vite hva som egentlig er sant, om noe av dette kan kalles det.

 

Endret av TallulahBGood
la til met
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mai 2016 at 0.48, Snowhite skrev:

"Jeg må si jeg er helt sjokkert over oppførselen til enkelte her inne. Jeg har fulgt Camilla/villapaprika både på instagram og bloggen ganske lenge nå og det eneste inntrykket jeg sitter med er at hun er en tversigjennom snill og god person, og en god mamma. Hun virker blid, imøtekommende, utadvent, en god venninne og en god datter. i tillegg er hun kjempeflink på interiør. Hva er det som feiler dere som må rakke ned og hakke på henne for absolutt hver minste lille ting? Har dere aldri hatt en dårlig dag? Gått igjennom et brudd? Ombestemt dere angående planer? Hun er bare et menneske. Det må være forferdelig å måtte lese så mye stygt om seg selv. Tenk dere litt om hvordan dere ville følt dere om det var DEG noen hakket på HELE tiden. Makan asså"

Jeg forstår ikke hvorfor du og andre hele tiden skal poengtere og forsvare en person dere selv sikkert ikke kjenner selv.

Det som blir diskutert her er ikke henne på et personlig basis; men hennes forretnings innsikt, drift av selskap og alle de lite gjennomtenkte uttalelsene hennes. Hun konker alle selskaper hun tar borti. Når hun starter er det snakk om million inntekter på kun få mnd. Det går alltid så det suser! Men når tiden går så ser alle hvordan det virkelig går, gjeld oppover ørene, alle leverandørene som skyldes penger. Bruker sine hjem som sine personlige showroom. Virker som hun har mer fra varelageret hjemmet enn i butikk. Når en driver butikk så må en kjøpe varer på lik linje med kunder, hvis ikke vil det stå som gjeld til selskapet; noe som er ulovlig. At hun ikke har fått bokettersyn på regnskapet er sjokkerende. Men godt mulig hun har det også.

Hvis en driver et selskap konkurs på en graverende måte kan en risikere å bli dømt på kriminelt grunnlag, og få en straff som gjør at en ikke lenger har lov å drive eget selskap på så og så lenge.

Det er så mye rot!! Ingen andre seriøse selskap som oppfører seg slik som daglig leder/Adm dir/styremedlem. En har et stort ansvar. Det er ikke en lek! Blande privat og bedrift er også lite seriøst. Enten har man en bedrift eller ikke. En kan gjerne ha en privat blogg ved siden av, men hun blander alt for mye.

Jeg har ingen kjennskap til personen, men utifra hva jeg har sett og lest så hadde jeg aldri handlet av noen som er så useriøse. Hun tåler ikke et fnugg av kritikk, veiledning eller hjelp. Hun kan og vet alltid best, alltid! Og de som sier noe som ikke passer da er det trakassering, mobbing, og lar hennes trofaste følgere svare for seg i kommentarfeltet.

Syns det er på tide at denne dama blir voksen, 2 barn og enda et på vei. Snakker hele tiden om hvor mye erfaring hun har som ung mor og alt hun har opplevd. Men jeg syns det virker som hun har null til lite erfaring!

Er ikke lenge til hennes sønn og hans venner kan lese bloggen hennes, Instagram med halv nakne bilder og klaging på at hele verden er i mot henne. Er hele tiden repeat!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eminem skrev:

Jeg forstår ikke hvorfor du og andre hele tiden skal poengtere og forsvare en person dere selv sikkert ikke kjenner selv.

Det som blir diskutert her er ikke henne på et personlig basis; men hennes forretnings innsikt, drift av selskap og alle de lite gjennomtenkte uttalelsene hennes. Hun konker alle selskaper hun tar borti. Når hun starter er det snakk om million inntekter på kun få mnd. Det går alltid så det suser! Men når tiden går så ser alle hvordan det virkelig går, gjeld oppover ørene, alle leverandørene som skyldes penger. Bruker sine hjem som sine personlige showroom. Virker som hun har mer fra varelageret hjemmet enn i butikk. Når en driver butikk så må en kjøpe varer på lik linje med kunder, hvis ikke vil det stå som gjeld til selskapet; noe som er ulovlig. At hun ikke har fått bokettersyn på regnskapet er sjokkerende. Men godt mulig hun har det også.

Hvis en driver et selskap konkurs på en graverende måte kan en risikere å bli dømt på kriminelt grunnlag, og få en straff som gjør at en ikke lenger har lov å drive eget selskap på så og så lenge.

Det er så mye rot!! Ingen andre seriøse selskap som oppfører seg slik som daglig leder/Adm dir/styremedlem. En har et stort ansvar. Det er ikke en lek! Blande privat og bedrift er også lite seriøst. Enten har man en bedrift eller ikke. En kan gjerne ha en privat blogg ved siden av, men hun blander alt for mye.

Jeg har ingen kjennskap til personen, men utifra hva jeg har sett og lest så hadde jeg aldri handlet av noen som er så useriøse. Hun tåler ikke et fnugg av kritikk, veiledning eller hjelp. Hun kan og vet alltid best, alltid! Og de som sier noe som ikke passer da er det trakassering, mobbing, og lar hennes trofaste følgere svare for seg i kommentarfeltet.

Syns det er på tide at denne dama blir voksen, 2 barn og enda et på vei. Snakker hele tiden om hvor mye erfaring hun har som ung mor og alt hun har opplevd. Men jeg syns det virker som hun har null til lite erfaring!

Er ikke lenge til hennes sønn og hans venner kan lese bloggen hennes, Instagram med halv nakne bilder og klaging på at hele verden er i mot henne. Er hele tiden repeat!

Veldig bra skrevet. Det er til tider ingen grenser for hva Camilla klarer å skrive/gjøre.........det er full gass, og hun ser seg ikke til siden, og vil ei heller ta imot noen råd. Hun vet best selv, tross alt ble hun mor tidlig, og har såååååååå lang erfaring i det meste:-(  Hele opplegget er bare trist. Det er noe krampeaktig over alt hun gjør.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan frk paprika kan tjene penger på å blogge..... hun blogger jo kun når hun gidder virker det som..... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...