Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette må faktisk folk få gjøre som de vil med. En haug med bedrevitende kaklehøner kan ikke sitte her inne å bestemme dette. Skjerp dere.. Å slutt å lese bloggen hennes om alt er så galt.

Jeg har ikke sagt noe annet heller jeg.. Alle får gjøre som dem ønsker selv, men jeg stusser over alle som tror på alt dem leser😂 og ikke minst forsvarer folk dem ikke kjenner en gang..
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske heftig kommentarfelt hos hun nå, flere som sier dem har litt av hvert om X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har visst gladehjem begynt å reklamere for den nye bedriften ser jeg på Instagram :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har visst gladehjem begynt å reklamere for den nye bedriften ser jeg på Instagram :-P

Selvfølgelig gjør ho det, ho er jo tro kopi av ho :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør ho det, ho er jo tro kopi av ho :P

Merkelig at gladehjem skal reklamere for stylebynorway, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke hun er så flink til å skrive. Fanger ikke interessen! Blir litt barnslig med haha og wiiiii i hver andre setning. Men synes synd på henne, bak fasaden så er hun nok en person som har sine personlige problemer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at gladehjem skal reklamere for stylebynorway, men men...

Ja, hva er greia? Gladehjem er vel ikke der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at gladehjem skal reklamere for stylebynorway, men men...

Det er jo egentlig ikke det, for Camilla gjør det jo - så da må jo gladehjem gjøre det også. Hvis du sammenligner bloggene deres så ser du hva jeg mener ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men altså.. Gjør hun det gratis? Hele opplegget med den gladehjem dama er bare så tragisk.. Hun prøver alt for hardt å være noen hun ikke er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig ikke det, for Camilla gjør det jo - så da må jo gladehjem gjøre det også. Hvis du sammenligner bloggene deres så ser du hva jeg mener ;)

Ja jeg har sett bloggene til begge, men det er jo uansett snodig at gladhjem skal reklamere for Camilla sin nettbutikk, ettersom Camilla har gitt uttrykk for at hun er oppgitt over at gladehjem kopierer så mye som hun gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har sett bloggene til begge, men det er jo uansett snodig at gladhjem skal reklamere for Camilla sin nettbutikk, ettersom Camilla har gitt uttrykk for at hun er oppgitt over at gladehjem kopierer så mye som hun gjør.

Det er sant! Men ho er nå så langt opp i , ja du vet, til Camilla, at ho må bare tror jeg. Ho kjøper jo til og med opp sammen klær som Camilla selger i butikken, for å selge på son egen instagram..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det gladehjem jobber med? Hvordan i alle dager har hun råd å kjøpe så mye hele tiden? Så hun har en lysestake til 4000kr, shit! Hun kjøper hele tiden nytt, jeg fatte det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det har jeg også sett. Og når Camilla selger interiørting og puter osv på ig også, så skal gladehjem selge akkurat samme tingen rett etterpå. Crazy stalker. Lurer pgså på hvordan hun har råd til alt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Camilla har hatt Instagram konto av og på privat, men denne gangen har den vært lukket lenge..Hm..

Og gladehjem like så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Camilla noen gang nevnt gladehjem på bloggen sin? Synes gladehjem skriver på samme måte som Camilla også 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har ikke nevnt henne i bloggen sin, men mange har skrevet i kommentarfeltet at gladehjem kopierer henne fra punkt til prikke men hun har aldri svart..eller jo, engang svarte hun at noen må bare kopiere, noe i den duren, husker ikke helt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...