Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 
 
Den 10. februar 2016 at 20.14, TallulahBGood skrev:

Jeg har ikke sett noen skrive i denne tråden at eieren av bloggen er ei ".. (fjernet).." før Titan skrev det her inne.  

Hvor og når ble dette skrevet? Jeg har ikke sett noen så grove kommentarer i denne tråden noensinne, ihvertfall, men det er mulig jeg har gått glipp av det. 

Ikke jeg heller....derimot leste jeg på bloggen at Camilla selv skrev at Hans hadde kalt henne en ****.

 Forstår ikke hvorfor det alltid refereres til KG og at det er her dritten oppstår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, Tomine85 skrev:

Men ennå må du lese hva denne dramagqeenen skriver. 

Det er da jeg må spørre, har dere ikke noe annet å gjøre? Hvis dere blir så påvirket av hva hun skriver, så hadde jeg ikke giddet å lese hva som skjer i bloggen. Få dere ett annet liv dere!👍

Her dreier du vekk fra tema for å initiere brukerdebatt, noe som er mot forumets regler. Jeg er overrasket over at innlegget ditt ikke har blitt slettet, men det er muligens fordi du henvender deg til alle brukere som en generisk gruppe slik at det ikke er persondebatt. Det er uansett intet som er konstruktivt eller saklig i det du skriver. 

Jeg syns det er foruroligende at du tror folk ikke klarer å ha mer i livet sitt enn å være oppdatert i den omtalte bloggen (basert på dine utsagn "har dere ikke noe annet å gjøre" og "få dere et annet liv dere"). Det her er ekstremt lettlest og de færreste bruker mer enn 2-4 minutter på å lese eventuelle oppdateringer her og på bloggen. De aller fleste brukerne her har nok både utdannelse, jobb, familie med mann og barn, diverse hobbyer (b la blogger/KG) samt venner.

Her prøver du å ugyldiggjøre argumentene til dine meningsmotstandere ved å tillegge dem egenskaper du ikke har noe grunnlag for å vite. Den eneste du latterliggjør er med andre ord deg selv.

Endret av Ultiva
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Tomine85 skrev:

Men ennå må du lese hva denne dramagqeenen skriver. 

Det er da jeg må spørre, har dere ikke noe annet å gjøre? Hvis dere blir så påvirket av hva hun skriver, så hadde jeg ikke giddet å lese hva som skjer i bloggen. Få dere ett annet liv dere!👍

Alltid like morsomt når medlemmer har slike innlegg som sitt første. Det blir så... gjennomsiktig. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Varma skrev:

Lurer på hva som skjedde med jentene som skulle selge for Style by Norway over hele Norge??  Jeg leste at en av jentene som forresten er hyggelig og oppegående, ikke ønsket å fronte Style by norway lenger grunnet et image hun ikke kunne stå for. Jeg hadde ikke orket å jobbe for noen som driver business som villapaprika.

Vet ikke hva som har skjedd, men Camilla la ut "avgrunn-innlegget" på bloggen fredag 6. november. Samme helg (7-8. november 2015) annonserte tre av selgerene/forhandlerene på Facebooksidene sine at de trakk seg.  

Gry Emilie Presteseter (sessansess) forteller at hun trekker seg som selger for SbN.

Tonje Sofie Holm forteller at hun har gått ut av avtalen med SbN.

Mari Øien (husetpaanordseth) forteller at hun trekker seg som selger for SbN.

Ingen av dem oppga grunn på Facebook. sessansess skrev litt om det på bloggen sin, men hun oppgir ingen konkret grunn for at hun valgte å slutte.  I kommentarfeltet er det ei som kaller seg Tina M som tydeligvis har fått med seg noen rykter om at de behandler de ansatte i SbN dårlig eller noe i den duren.  

Jeg tviler på at det var tilfeldig at hele tre stykker trakk seg samtidig...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden ryddet for avsporing og brukerdebatt. Og så har jeg ryddet bort noen tomme innlegg som jeg antar er "siteringskrøll-innlegg"

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg sjekket så var plaging/erting/ondsinnet atferd over lengre tid, mobbing. Henger en mørk sky over hele dette forumet av nedsnakking om Camilla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sialove skrev:

Sist jeg sjekket så var plaging/erting/ondsinnet atferd over lengre tid, mobbing. Henger en mørk sky over hele dette forumet av nedsnakking om Camilla. 

Kan du gi et eksempel på dette?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. - denne tråden har blitt stengt for gjennomgang gjentatte ganger - hadde det som ble skrevet vært mobbing - så hadde tråden blitt slettet. Dette må alle de nyregistrerte brukerene snart forstå. Derimot er relativt mange kritiske til mye av det som legges ut på bloggen. Og det diskuteres her. Offentlig på internett - akkurat som Camilla sin blogg er offentlig på internett. Hvis Camilla hadde fulgt reglene (som alle bloggere faktisk MÅ følge) ang merking av annonser, kildehenvisning ved lån av bilder/tekst OG latt privat drama være nettopp privat (istenedfor å legge ut alt på bloggen)  -så hadde det ikke vært noe å diskutere...

Hun ber ærlig talt om det, når hun legger ut så mye drama  -sletter, endrer på fakta, bytter om, pynter på historier, ombestemmer seg, sletter litt til osv. Hun burde ærlig talt slutte med det. Om ikke annet så av hensyn til barna. En ting er hva barna selv kan lese - men verre er det med barnas venner og deres foreldre..

Jeg har stor sans for Camilla's evner ifht interiør - selv om de fleste bildene på blogg og insta er av middels og dårlig kvalitet. Interiør og styling er noe hun kan. Uavhengig av hva man selv liker, så har hun utvilsomt et talent der. Skulle ønske hun holdt seg til interiør. Kansje tatt en utdannelse innen interiør og jobbet med det. Holdt seg unna blogging om alt annet. Hun har selv gjort seg selv til !diskusjonstema" - og hun ber også om mer oppmerksomhet ved å hele tiden kommentere at hun diskuteres og kritiseres. Fordi hun vet  -at all pr er god pr - og både bloggen, instakontoene og nettbutikken får MYE klikk.

Som sagt  -Camilla velger dette helt frivillig - og vinner mye oppmerksomhet på det. Om hun hadde mislikt det så sterkt - så hadde hun sluttet å blogge. Ferdig snakka.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Cessa74 skrev:

Altså.. - denne tråden har blitt stengt for gjennomgang gjentatte ganger - hadde det som ble skrevet vært mobbing - så hadde tråden blitt slettet. Dette må alle de nyregistrerte brukerene snart forstå. Derimot er relativt mange kritiske til mye av det som legges ut på bloggen. Og det diskuteres her. Offentlig på internett - akkurat som Camilla sin blogg er offentlig på internett. Hvis Camilla hadde fulgt reglene (som alle bloggere faktisk MÅ følge) ang merking av annonser, kildehenvisning ved lån av bilder/tekst OG latt privat drama være nettopp privat (istenedfor å legge ut alt på bloggen)  -så hadde det ikke vært noe å diskutere...

Hun ber ærlig talt om det, når hun legger ut så mye drama  -sletter, endrer på fakta, bytter om, pynter på historier, ombestemmer seg, sletter litt til osv. Hun burde ærlig talt slutte med det. Om ikke annet så av hensyn til barna. En ting er hva barna selv kan lese - men verre er det med barnas venner og deres foreldre..

Jeg har stor sans for Camilla's evner ifht interiør - selv om de fleste bildene på blogg og insta er av middels og dårlig kvalitet. Interiør og styling er noe hun kan. Uavhengig av hva man selv liker, så har hun utvilsomt et talent der. Skulle ønske hun holdt seg til interiør. Kansje tatt en utdannelse innen interiør og jobbet med det. Holdt seg unna blogging om alt annet. Hun har selv gjort seg selv til !diskusjonstema" - og hun ber også om mer oppmerksomhet ved å hele tiden kommentere at hun diskuteres og kritiseres. Fordi hun vet  -at all pr er god pr - og både bloggen, instakontoene og nettbutikken får MYE klikk.

Som sagt  -Camilla velger dette helt frivillig - og vinner mye oppmerksomhet på det. Om hun hadde mislikt det så sterkt - så hadde hun sluttet å blogge. Ferdig snakka.

Jeg er enig i mange av poengene dine her. Ja, hun tuller det til for seg selv med historier som blir endret på i hytt og pine og den delen der, men jeg skjønner ikke hvorfor mennesker må godte seg over at andre mennesker ikke har det bra? Historier blir endret, men spekulasjonene som har kommet på dette forumet er bak mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cessa74 skrev:

Altså.. - denne tråden har blitt stengt for gjennomgang gjentatte ganger - hadde det som ble skrevet vært mobbing - så hadde tråden blitt slettet. Dette må alle de nyregistrerte brukerene snart forstå. Derimot er relativt mange kritiske til mye av det som legges ut på bloggen. Og det diskuteres her. Offentlig på internett - akkurat som Camilla sin blogg er offentlig på internett. Hvis Camilla hadde fulgt reglene (som alle bloggere faktisk MÅ følge) ang merking av annonser, kildehenvisning ved lån av bilder/tekst OG latt privat drama være nettopp privat (istenedfor å legge ut alt på bloggen)  -så hadde det ikke vært noe å diskutere...

Hun ber ærlig talt om det, når hun legger ut så mye drama  -sletter, endrer på fakta, bytter om, pynter på historier, ombestemmer seg, sletter litt til osv. Hun burde ærlig talt slutte med det. Om ikke annet så av hensyn til barna. En ting er hva barna selv kan lese - men verre er det med barnas venner og deres foreldre..

Jeg har stor sans for Camilla's evner ifht interiør - selv om de fleste bildene på blogg og insta er av middels og dårlig kvalitet. Interiør og styling er noe hun kan. Uavhengig av hva man selv liker, så har hun utvilsomt et talent der. Skulle ønske hun holdt seg til interiør. Kansje tatt en utdannelse innen interiør og jobbet med det. Holdt seg unna blogging om alt annet. Hun har selv gjort seg selv til !diskusjonstema" - og hun ber også om mer oppmerksomhet ved å hele tiden kommentere at hun diskuteres og kritiseres. Fordi hun vet  -at all pr er god pr - og både bloggen, instakontoene og nettbutikken får MYE klikk.

Som sagt  -Camilla velger dette helt frivillig - og vinner mye oppmerksomhet på det. Om hun hadde mislikt det så sterkt - så hadde hun sluttet å blogge. Ferdig snakka.

Dette👍

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Sialove skrev:

Jeg er enig i mange av poengene dine her. Ja, hun tuller det til for seg selv med historier som blir endret på i hytt og pine og den delen der, men jeg skjønner ikke hvorfor mennesker må godte seg over at andre mennesker ikke har det bra? Historier blir endret, men spekulasjonene som har kommet på dette forumet er bak mål. 

Gi ETT eksempel på spekulasjon. Please. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sialove skrev:

Jeg er enig i mange av poengene dine her. Ja, hun tuller det til for seg selv med historier som blir endret på i hytt og pine og den delen der, men jeg skjønner ikke hvorfor mennesker må godte seg over at andre mennesker ikke har det bra? Historier blir endret, men spekulasjonene som har kommet på dette forumet er bak mål. 

Hvilke spekulasjoner? Alt som står i denne tråden kan etterprøves. Hvis ikke blir det slettet. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig hvilken side dette forumet står på, og det er hvert fall ikke Camilla sin. Dere går til angrep med en gang noen er uenige med dere, og syns dette er er tråd som ikke hører hjemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Sialove skrev:

Det er jo tydelig hvilken side dette forumet står på, og det er hvert fall ikke Camilla sin. Dere går til angrep med en gang noen er uenige med dere, og syns dette er er tråd som ikke hører hjemme.

Snakk om å skjære alle over en kam

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for brukerdebatt, latterliggjøring, avsporing og spekulasjoner, samt samtlige svar til dette. Minner også om at tråden, og forumet, er for alle brukere - både nye og gamle, kritiske og mindre kritiske.

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om det går som mobbing, men å hele tiden latterliggjøre skrivefeilene hennes er da virkelig ikke nødvendig? "Hehe, hun skriv sjekane! Hehehe!" Det er ikke konstruktivt en plass, og de som fortsetter med dette gjør det jo kun for noen skarve plusser på innleggene sine. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Llise skrev:

Jeg vet ikke om det går som mobbing, men å hele tiden latterliggjøre skrivefeilene hennes er da virkelig ikke nødvendig? "Hehe, hun skriv sjekane! Hehehe!" Det er ikke konstruktivt en plass, og de som fortsetter med dette gjør det jo kun for noen skarve plusser på innleggene sine. 

Hele tiden? 

Camilla har en manglende evne til å ta til seg konstruktiv kritikk, dessverre. Kommer det noe konstruktiv kritikk blir man blokkert og skjært over mobberkammen, i ukas "stakars meg" innlegg. Dette bidrar nok endel til at folk AV OG TIL henger seg opp i små detaljer, f.eks det gjentatt dårlige språket.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...