Gå til innhold

Lettlest bok for en som hater å lese 😅


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heii! 

Kjæresten min, 2 av hans/våre kompiser og jeg skal på fisketur i en uke. Jeg er middels glad i fiske, mens de er godt over snittet glad i det. De kommer derfor til å fiske til alle døgnets tider og jeg trenger en god bok å lese sånn at jeg slipper å kjede meg hele tiden. 

Sanheten er at jeg ikke er glad i å lese😅

Hvilke bøker syns du er bra? Jeg er veldig «glad i» å lese om drap, vold, mishandling og sånne fæle ting. Både oppdiktet, basert på sanne historier og sanne historier (feks krim)

(Jeg studerer 3. Året på politihøgskolen og skal videreutdanne meg mot kriminalteknikk hvis det er en unnskyldning til å «like» sånne ting?)

Anonymkode: 00039...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jojo Moyes, de er lett leste og fengende. 

Anonymkode: 2651a...599

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo Nesbøs serie om Harry Hole. 

Anonymkode: 70f11...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samuel Bjørk sine to krimbøker er lettleste og utrolig spennende! De heter "Det henger en engel alene i skogen" og "Uglen". Anbefales virkelig!  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Bøkene til Lars Kepler og Johan Theorin.

Endret av Stella Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Basert på de du forteller om deg selv, bøkene til Simon Beckett, kanskje? F.eks. The chemistry of death?

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille stjerne av John A. Lindqvist er nervepirrende god. American psyhco like så( mye verre i bokform enn i film).

Selv er jeg også veldig glad i Anne Holt  sine Hane Willhelmsen og Inger Johanne Vik. 

Eller Henning Mankell sin Wallander. For å ikke snakke om Stieg Larssons triliogi.

 

Anonymkode: ba21a...b20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir lei av blod og gørr, og vil underholdes av noe absurd: Haikerens guide til galaksen.