Gå til innhold

Bryllupsnatten hjemme.. Kan vi sende barna bort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må da være lov å sende bort ungene på bryllupsnatta. Foreldrene hans er helt ute

Anonymkode: 284f3...edf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spør folk om sånne idiotiske ting som dette egentlig? Jeg mener faktisk at hvis du ikke engang kan ta en sånn beslutning uten å tenke på hva alle andre mener, så er du ikke voksen nok til å gifte deg. Mitt råd er altså; Gjør som du vil uten å bry deg om hva hans foreldre eller en haug med fremmede på Kvinneguiden mener. 

Anonymkode: 465c1...060

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 12.7.2018 den 19.19, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke mulighet til å dra noe sted , så vi blir hjemme bryllupsnatten. 

Jeg er litt sånn delt på hva jeg mener om det, men vi har ikke noe valg..

Det eneste er at vi har barna hjemme.. 

Er det galt av meg å spørre om de kan ligge hos besteforeldrene denne kvelden?

Jeg har liksom litt lyst på romantikk, og med ungdom blir det litt vanskelig.

 

Hva mener dere?

Min manns foreldre er helt forferdet og har veldig mange meninger om dette, så jeg må bare høre om det er jeg som er gal.. 

 

Anonymkode: 79a3f...3cb

Tenåringene kan vel være hjemme alene en natt? Ha noen venner over f.eks. Om dere har mindre barn kan tenåringene passe dem. At besteforeldre blir forferdet over dette høres helt unormalt ut og ikke noe du bør bry deg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Trur du det er stor forskjell på den natta og morgene i forhold til alle de andre dere har hatt? Jeg lover at dere ikke vil merke noe som helst forskjell fra tidligere. Skjønner besteforeldrene som synes det er tull, dere har da sikkert hatt sex flere ganger tidligere med barna i huset.

Anonymkode: 8d1ae...610

Dum uttalelse. Selvfølgelig er det mange som opplever forskjell på bryllupsnatten og en annen natt! Vi gjorde det og jeg tror neppe vi er særlig unormale. Heller trist om man ikke gjør det synes jeg. 

Anonymkode: 43b14...040

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.7.2018 den 17.40, moroklompen skrev:

Tenåringene kan vel være hjemme alene en natt? Ha noen venner over f.eks. Om dere har mindre barn kan tenåringene passe dem. At besteforeldre blir forferdet over dette høres helt unormalt ut og ikke noe du bør bry deg om.

Det er ikke snakk om å reise bort og la barna/ungdommene være alene hjemme, det sier jo TS ikke er aktuelt. Det er snakk om å være hjemme selv og sende barna til besteforeldrene. 

TS: Klart dere kan sende dem bort! Du kaller dem ungdommer, og da er det ikke akkurat sånn at de burde bli betuttet og savne mamma og pappa om de må sove borte en natt. Mannens foreldre har ingenting de skulle sagt, men det høres ikke ut som de vil være villige til å stille opp så dine foreldre er nok et bedre valg. 

Anonymkode: 44e69...d42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 21.43, AnonymBruker skrev:

Trur du det er stor forskjell på den natta og morgene i forhold til alle de andre dere har hatt? Jeg lover at dere ikke vil merke noe som helst forskjell fra tidligere. Skjønner besteforeldrene som synes det er tull, dere har da sikkert hatt sex flere ganger tidligere med barna i huset.

Anonymkode: 8d1ae...610

Enig her. I dag skal folk prøve ut alt sammen og leve a4 livet sammen i ørten år, men tvilholder på det gammeldagse bryllupsnatt greiene, som hadde betydning i 1714 da de fleste ikkd hadde ligget sammen før den natta der. Det blir bare for dumt.

Anonymkode: 832a9...1a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To av mine sov borte den natta, den eldste var med hjem. Vi var sååå slitne at vi knapt orka si natta før vi sovna og romantisk frokost...det orka vi iallefall ikke. 

Anonymkode: 15529...161

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns absolutt du skal sende de bort på overnatting en natt eller to :) 

for meg hadde det vært et must. Det er så godt å våkne alene sammen, ha egentid og fordøye alle inntrykk og kunne snakke sammen og dele tanker :) og masse god sex uten å tenke på om noen hører. 

Jeg har ei venninne med to barn på 3 og 7mnd. Hun og mannen giftet seg i mai og da tilbød jeg meg å være barnevakt for de hele helgen så de kunne få litt tid sammen som mann og kone siden de ikke skulle bort. Hun ble så glad for hun hadde ikke tenkt på det selv og ingen andre hadde tilbudt det. Det gikk strålende. Selv med mini. 

Anonymkode: 5b279...e46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig her. I dag skal folk prøve ut alt sammen og leve a4 livet sammen i ørten år, men tvilholder på det gammeldagse bryllupsnatt greiene, som hadde betydning i 1714 da de fleste ikkd hadde ligget sammen før den natta der. Det blir bare for dumt.

Anonymkode: 832a9...1a7

Er vel ikke snakk om å prøve ut gammeldagse bryllupsnatt-greier. Er vel heller snakk om å ha 1 kveld/natt og morgen for seg selv uten å tenke på barna i hus. 

Anonymkode: 43b14...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke snakk om å prøve ut gammeldagse bryllupsnatt-greier. Er vel heller snakk om å ha 1 kveld/natt og morgen for seg selv uten å tenke på barna i hus. 

Anonymkode: 43b14...040

Tenke på hva? De er ungdommer og klarer deg nok selv.

Anonymkode: 832a9...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenke på hva? De er ungdommer og klarer deg nok selv.

Anonymkode: 832a9...1a7

Jeg kan love deg at det er deilig å ha huset for seg selv 1 natt uten ungdommer også.

Anonymkode: 43b14...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...