Gå til innhold

Bryllupsnatten hjemme.. Kan vi sende barna bort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke mulighet til å dra noe sted , så vi blir hjemme bryllupsnatten. 

Jeg er litt sånn delt på hva jeg mener om det, men vi har ikke noe valg..

Det eneste er at vi har barna hjemme.. 

Er det galt av meg å spørre om de kan ligge hos besteforeldrene denne kvelden?

Jeg har liksom litt lyst på romantikk, og med ungdom blir det litt vanskelig.

 

Hva mener dere?

Min manns foreldre er helt forferdet og har veldig mange meninger om dette, så jeg må bare høre om det er jeg som er gal.. 

 

Anonymkode: 79a3f...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke de bli hjemme, så kan dere telte i skogen?

Anonymkode: 9c669...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei selvfølgelig ikke noe galt i det! Skulle bare mangle, besteforeldrene passer nok gledelig og alle unner dere en kveld for dere selv på bryllupsnatten :)

Anonymkode: dbea7...ac1

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdet over hva? Å sende tenåringer på overnatting hos besteforeldrene ? :klo:

Bryllupsnatten er vel omtrent den eneste natten hvor jeg absolutt ikke har hatt ork til romantikk :ler:

Anonymkode: 8f015...8b7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forferdet over hva? Å sende tenåringer på overnatting hos besteforeldrene ? :klo:

Bryllupsnatten er vel omtrent den eneste natten hvor jeg absolutt ikke har hatt ork til romantikk :ler:

Anonymkode: 8f015...8b7

Nei da, det er ikke kvelden kanskje, men å våkne sammen, kose oss litt, utveksle gaver og spise en koselig frokost som mann og kone..

-angående hans foreldre så syntes de sånt bare er tull..🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 79a3f...3cb

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke de bli hjemme, så kan dere telte i skogen?

Anonymkode: 9c669...2f6

Det kunne vi gjort om vi hadde skog i nærheten.. 😊

Anonymkode: 79a3f...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bøff Eløff

Selvfølgelig skal du sende ungene på overnatting. En deilig frokost alene der man snakker igjennom alt er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan du sende bort barna. Vi hadde en 3 åring da vi giftet oss, tilbrakte og bryllupsnatten hjemme, og barnet vårt sov hos besteforeldrene. 

Anonymkode: f4fc0...d07

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du det er stor forskjell på den natta og morgene i forhold til alle de andre dere har hatt? Jeg lover at dere ikke vil merke noe som helst forskjell fra tidligere. Skjønner besteforeldrene som synes det er tull, dere har da sikkert hatt sex flere ganger tidligere med barna i huset.

Anonymkode: 8d1ae...610

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur du det er stor forskjell på den natta og morgene i forhold til alle de andre dere har hatt? Jeg lover at dere ikke vil merke noe som helst forskjell fra tidligere. Skjønner besteforeldrene som synes det er tull, dere har da sikkert hatt sex flere ganger tidligere med barna i huset.

Anonymkode: 8d1ae...610

Det er vel mer at jeg har LYST til å gjøre det spesielt den morgenen. Handler ikke om sex. Men en god prat, gode følelser med ro rundt oss. 

Tenker av alle dager, så er det greit at man kan prøve å gjøre det til noe annet enn en «hverdag»?

Anonymkode: 79a3f...3cb

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bøff Eløff
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trur du det er stor forskjell på den natta og morgene i forhold til alle de andre dere har hatt? Jeg lover at dere ikke vil merke noe som helst forskjell fra tidligere. Skjønner besteforeldrene som synes det er tull, dere har da sikkert hatt sex flere ganger tidligere med barna i huset.

Anonymkode: 8d1ae...610

For oss var det stor forskjell. Trist du ikke opplevde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en natt i livet man bør få barnefri, er det bryllupsnatten. 

Hva er det egentlig besteforeldrene reagerer på? At ungdommene skal føle seg avvist? 

Endret av Ulven
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er innafor, men har dere ikke mulighet til en overnatting på hotell? Er ungdommen gamle nok til å overnatte alene? Evt. med nabo/familie som tar en tur innom for å sjekke? Kanskje de kan sove hos venner?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er helt innafor å la ungene overnatte borte. 

Drog i hva de andre besteforeldrene sier og kos dere 👍

Anonymkode: 4297e...6da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send de avgårde. Men du må bare finne deg i å ha de i huset om ingen andre gidder å passe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husker jeg overnatta hos farmor og farfar når min pappa og stemor gifta seg. Var kult det, fikk være våken så lenge jeg ville, spise masse digg og tenkte ikke ett sekund på hva de gjorde hjemme. :) Bor besteforeldrene de skal sove hos langt unna? Det er isåfall det eneste jeg kan komme på (og deres velvilje til å passe barna) som er ett hinder. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet mor og far tok inn på et hotell ett steinkast unna huset, bare for å være «borte» hjemmefra :) 

Men for å svare, er helt innafor å spørre om noen kan passe dem :) 

Anonymkode: 458ff...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter engang er barn til besvær for familiene

Anonymkode: e3880...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna? Har dere hatt sex før dere er blitt gift altså? Vet dere ikke at det er syndig?

Anonymkode: 250f6...847

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...