Gå til innhold

Ville dere blitt samboer med en som krever pleie 24/7


Pipaluk

Anbefalte innlegg

På 12.7.2018 den 18.41, AnonymBruker skrev:

Hvis mannen min i dag havnet i den situasjonen hadde jeg blitt hos ham. Jeg hadde ikke blitt samboer med noen i den situasjonen. Det er forskjellen.
 

Anonymkode: f269b...c32

Dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om mange kvinner som fremstiller seg selv som om de pleier noen 24/7 hjemme, og så ser du kjæresten. 

Du er sammen med en med svæært mannlige og maskuline kvaliteter... 

oki? 

Jeg mister respekten på flekken..

Så sykt falskt  

 

Anonymkode: 5a467...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om mange kvinner som fremstiller seg selv som om de pleier noen 24/7 hjemme, og så ser du kjæresten. 

Du er sammen med en med svæært mannlige og maskuline kvaliteter... 

oki? 

Jeg mister respekten på flekken..

Så sykt falskt  

 

Anonymkode: 5a467...98c

Hæ? Det er jo ikke vanlig å pleie en kjæreste 24/7 hjemme, fordi de fleste ikke har så syke eller funksjonshemmede kjærester. Kjenner du mange damer som har kjærester som er 100 % sykemeldte eller uføretrygdede? Og hva har det med saka å gjøre om kjæresten har "maskuline kvaliteteter"? Man kan sikkert være macho og pleietrengende, hvis man har knekket ryggen har jo ikke det med personlighet  eller utseende å gjøre. 

Anonymkode: 5d70c...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 21.21, AnonymBruker skrev:

Ja kanskje. Jeg mener det er uselvisk å elske noen så høyt at man lar den andre gå. Hjerteskjærende i aller høyeste grad, men det ligger mye kjærlighet i å ofre sine egne følelser på den måten. Hadde jeg vært så syk at jeg ville gitt han et veldig tungt liv. Aldri kunne gitt han barn og han måtte ha pleiet meg for resten av livet så hadde det selvfølgelig vært helt jævlig å la han gå, men samtidig vil han oppleve kjærlighet igjen senere. Noe jeg kanskje ikke ville gjort. 

Anonymkode: 4fef7...73a

Jeg tenker ikke sånn i det hele tatt. Er man sammen, så er man sammen. Da tar man det som kommer, sammen. Man vet heller ikke hva livet bringer videre av hverken gleder eller sorger. Men har man funnet kjærlighet, har det en stor verdi i seg selv. 

Anonymkode: 5d70c...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om mange kvinner som fremstiller seg selv som om de pleier noen 24/7 hjemme, og så ser du kjæresten. 

Du er sammen med en med svæært mannlige og maskuline kvaliteter... 

oki? 

Jeg mister respekten på flekken..

Så sykt falskt  

 

Anonymkode: 5a467...98c

Dette skjønte jeg ærlig talt ikke mye av. :vetikke: Kan du omformulere?

Anonymkode: 04f02...651

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lever med syk mann,ikke pleietrengende, men prostata er ødelagt, slik har det vært noen år.vært en sorgprosess, men vært sammen i 20 år.håpet er at det k a n bli bedre,om jeg klarer å leve sexløst resten av livet? Vet ikke,men jeg elsker han over alt,men snille mann.

Anonymkode: 0f9e2...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...