Gå til innhold

Hva er greia med menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Just now, AnonymBruker said:

Vurdert kvinneguiden? Her er det en rekke svært menn som hele tiden klager over at de må leve i  evig sølibat. De tar nok hva de får. 

Anonymkode: 7c10f...e27

 

Anonymkode: 7c10f...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Det er som regel greit å si ganske tydelig "jeg er ute etter et forhold av typen ...", så møter man raskere andre som er ute etter samme type forhold.

Ok, så hadde vidunderlig sex for en uke siden. Fikk en hyggelig melding om at jeg var søt i går, på forespørsel om heit date, samt at han dessverre var bortreist. Derpå jeg spør om når det eventuelt kunne passe. Så blir det helt stille. Lest melding, men null svar. Det er jo konkret avslag. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hva legger du i å være en "gris"? Hvis du søker sex, så er det vel naturlig at folk snakker om sex. Du er tross alt ikke den eneste med preferanser.

Jeg tenner ikke på å snakke/chatte om sex. Jeg tenner i tillegg svært sjelden og på kun få. 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tenner ikke på å snakke/chatte om sex. Jeg tenner i tillegg svært sjelden og på kun få. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Prøv Tinder da. Hvis du skriver at du er ute etter noe fast men uforpliktende, burde du få mange svar. Bør jo være det ultimate opplegget for alle som ikke er ute etter å stifte et A/S, men som heller ikke er ute etter et ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri fått en klage på at jeg er dårlig i senga. Samt at jeg i tillegg har en viss effekt på menn. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Hehe. Tror ikke du er unik om å ha en  viss effekt på menn. Men var ikke et forsøk på å hinte til at du er dårlig i senga. Kan omformulere. Hvis jeg skal forsette å henge med en som bare vil ha sex, skal sexen være helt hinsides god for at det skal være verdt det. Er den ikke det, fokuserer jeg heller på neste erobring.

Anonymkode: e61f4...c52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Prøv Tinder da. Hvis du skriver at du er ute etter noe fast men uforpliktende, burde du få mange svar. Bør jo være det ultimate opplegget for alle som ikke er ute etter å stifte et A/S, men som heller ikke er ute etter et ONS.

Har testa Tinder og, men det blir mest med chattingen 😆

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, så hadde vidunderlig sex for en uke siden. Fikk en hyggelig melding om at jeg var søt i går, på forespørsel om heit date, samt at han dessverre var bortreist. Derpå jeg spør om når det eventuelt kunne passe. Så blir det helt stille. Lest melding, men null svar. Det er jo konkret avslag. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Ja, da er det vel bare å gå videre, og finne noen som du vet er ute etter en langsiktig elskerinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har testa Tinder og, men det blir mest med chattingen 😆

Anonymkode: 9e053...6b9

Du er faen meg vanskelig. Man kan jo like greit ha en kjæreste dersom man uansett skal måtte forholde seg til alt det her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innser etter x antall ganger at det å knipe igjen må være oppskriften på å få mannfolk på hook. 

Er i utgangspunktet kun ute etter litt uskyldig morro, men etter en gang blir det stille. 

 

Som sagt ikke ute etter fast forhold, kun litt lek/morro/sosial omgang når man har barnefri. 

 

Hva er det som gjør at menn blir stille etter sex? 

 

 

Anonymkode: 9e053...6b9

Så målet ditt er å være løs? Å så syntes du det rart at menn ikke gidder mer. Har jeg forstått det riktig?

Anonymkode: a2b37...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Du er faen meg vanskelig. Man kan jo like greit ha en kjæreste dersom man uansett skal måtte forholde seg til alt det her. 

Er det å være vanskelig? Og kutte nettdating? 😂😂😂

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så målet ditt er å være løs? Å så syntes du det rart at menn ikke gidder mer. Har jeg forstått det riktig?

Anonymkode: a2b37...4b6

Det var da fælt da😱😂 2018.... lov å ha kun sex med en fast partner, eller? 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe. Tror ikke du er unik om å ha en  viss effekt på menn. Men var ikke et forsøk på å hinte til at du er dårlig i senga. Kan omformulere. Hvis jeg skal forsette å henge med en som bare vil ha sex, skal sexen være helt hinsides god for at det skal være verdt det. Er den ikke det, fokuserer jeg heller på neste erobring.

Anonymkode: e61f4...c52

Ahhh.... skjønner 😁 Den var helt hinsides ... Jeg gidder ikke average😉

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Er det å være vanskelig? Og kutte nettdating? 😂😂😂

Anonymkode: 9e053...6b9

Tenkte mer på det at man ikke skal treffes her, og ikke der, ikke chatte, ikke snakke om sex, men allikevel ha et seksuelt forhold. Hadde ikke funket for meg. Jeg liker å kjenne personen jeg har sex med, og anser det også som en naturlig ting å snakke om hverandres kinks. Det er liksom en del av det å finne ut av om man har kjemi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som har et utseende fullt av skavanker og bare er normalt god i senga har nesten alltid hørt fra (kjekke) menn etter sex, enten for seriøs dating eller pulevenn. Kanskje du signaliserer noe som gjør at de føler de må trekke seg vekk, som stress, desperasjon (selv om du ikke er desperat), at du bare ønsket denne ene gangen og nå ønsker de vekk osv osv. Eller kanskje du rett og slett har hatt uflaks med de du har møtt. Sier ikke at det er noe galt med deg, du høres jo ut som et seksuelt varp om du er pen og god i senga :) 

Anonymkode: 1d445...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Overrasket skrev:

Du kan ha kommunisert feil om hva du er ute etter, eller sexen kan ha vært dårlig.

Det er faktisk ikke slik at alle mente å være kyniske utnyttere bare fordi forholdet ble slutt etter en sexøkt. Noen tar med sex i vurderingsgrunnlaget for om man skal fortsette forholdet, og er sexen for dårlig blir det da naturlig å avslutte, selv om det ikke var den opprinnelige intensjonen.

Alternativt, dersom du ikke sier klart og tydelig at du er ute etter en fast elsker (bruker her begrepene elsker/elskerinne fleksibelt, ikke mtp. utroskap), så kan du heller ikke forvente at noen vet at dere bare skal kose litt, liksom.

Hvis man skal ha grunnlag for å vurdere om sex er dårlig eller ikke, så trengs det TID. Stadig utvikling..gjøres ikke på et ligg, man kjenner ikke den andre godt nok.

Anonymkode: 0692c...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så målet ditt er å være løs? Å så syntes du det rart at menn ikke gidder mer. Har jeg forstått det riktig?

Anonymkode: a2b37...4b6

Seksuelle behov er like naturlig for mennsker som andre basiske behov, ingen som er løs fordi de ønsker en fast elsker.

Anonymkode: 0692c...0a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Tenkte mer på det at man ikke skal treffes her, og ikke der, ikke chatte, ikke snakke om sex, men allikevel ha et seksuelt forhold. Hadde ikke funket for meg. Jeg liker å kjenne personen jeg har sex med, og anser det også som en naturlig ting å snakke om hverandres kinks. Det er liksom en del av det å finne ut av om man har kjemi.

For min del sitter kjemien i kysset, duften og blikket 😁 Ikke i sex-chat. 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seksuelle behov er like naturlig for mennsker som andre basiske behov, ingen som er løs fordi de ønsker en fast elsker.

Anonymkode: 0692c...0a9

Tusen takk 😊❤️ TS

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

For min del sitter kjemien i kysset, duften og blikket 😁 Ikke i sex-chat. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Ikke så mye som et lite dick pick en gang? Noe så overfladisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man skal ha grunnlag for å vurdere om sex er dårlig eller ikke, så trengs det TID. Stadig utvikling..gjøres ikke på et ligg, man kjenner ikke den andre godt nok.

Anonymkode: 0692c...0a9

Utifra mine erfaringer så er seksuell kjemi noe som oppstår umiddelbart, nesten litt overraskende ... visst kan man få bedre sex etterhvert, men ett dårlig første ligg, blir som regel kun nettopp det utover også. 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...