Gå til innhold

Hva er greia med menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Innser etter x antall ganger at det å knipe igjen må være oppskriften på å få mannfolk på hook. 

Er i utgangspunktet kun ute etter litt uskyldig morro, men etter en gang blir det stille. 

 

Som sagt ikke ute etter fast forhold, kun litt lek/morro/sosial omgang når man har barnefri. 

 

Hva er det som gjør at menn blir stille etter sex? 

 

 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er "greia" med teite overskrifter?

Anonymkode: ec4b1...ea0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi noen menn elsker å bruke kvinner. De tror de er så fuckings konger kun fordi de får oppmerksomhet fra kvinner.

Anonymkode: 25bca...e8e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Hva mener du med "i utgangspunktet"? Er det sånn at du i utgangspunktet bare er ute etter litt uskyldig moro, men så, etter sex, begynner du å mase om samboerskap, felles økonomi og status som reservepappa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Innser etter x antall ganger at det å knipe igjen må være oppskriften på å få mannfolk på hook. 

Er i utgangspunktet kun ute etter litt uskyldig morro, men etter en gang blir det stille. 

 

Som sagt ikke ute etter fast forhold, kun litt lek/morro/sosial omgang når man har barnefri. 

 

Hva er det som gjør at menn blir stille etter sex? 

 

 

Anonymkode: 9e053...6b9

De var vel bare ute etter det samme som deg.

Prøv å søk etter en fast elsker, så blir det kanskje mer det du ønsker.

Anonymkode: 71381...fae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er "greia" med teite overskrifter?

Anonymkode: ec4b1...ea0

😂😂😂😂 Beklager .... 

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Start å ha sex som menn. Husk kondom!

Anonymkode: 6e643...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Hva mener du med "i utgangspunktet"? Er det sånn at du i utgangspunktet bare er ute etter litt uskyldig moro, men så, etter sex, begynner du å mase om samboerskap, felles økonomi og status som reservepappa?

Nei, så absolutt ikke. Sender få meldinger, og de er kun hyggelige. 

Poenget er at de ofte er veldig på før sex, og stille etter. Virker nesten som om målet er og erobre. 

 

Jeg er ikke ute etter hverken stefar eller økonomisk forsørger. Kun ute etter kos og litt spicy meldinger i hverdagen. Kan ikke fatte og begripe at det er stress? 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Du kan ha kommunisert feil om hva du er ute etter, eller sexen kan ha vært dårlig.

Det er faktisk ikke slik at alle mente å være kyniske utnyttere bare fordi forholdet ble slutt etter en sexøkt. Noen tar med sex i vurderingsgrunnlaget for om man skal fortsette forholdet, og er sexen for dårlig blir det da naturlig å avslutte, selv om det ikke var den opprinnelige intensjonen.

Alternativt, dersom du ikke sier klart og tydelig at du er ute etter en fast elsker (bruker her begrepene elsker/elskerinne fleksibelt, ikke mtp. utroskap), så kan du heller ikke forvente at noen vet at dere bare skal kose litt, liksom.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, AnonymBruker said:

Nei, så absolutt ikke. Sender få meldinger, og de er kun hyggelige. 

Poenget er at de ofte er veldig på før sex, og stille etter. Virker nesten som om målet er og erobre. 

 

Jeg er ikke ute etter hverken stefar eller økonomisk forsørger. Kun ute etter kos og litt spicy meldinger i hverdagen. Kan ikke fatte og begripe at det er stress? 

Anonymkode: 9e053...6b9

Kanskje de du treffer egentlig er ute etter noe mer fast, og for dem er dette bare noe i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De var vel bare ute etter det samme som deg.

Prøv å søk etter en fast elsker, så blir det kanskje mer det du ønsker.

Anonymkode: 71381...fae

Jeg gjør jo det, men det fungerer jo ikke! 😩 

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, AnonymBruker said:

Jeg gjør jo det, men det fungerer jo ikke! 😩 

Anonymkode: 9e053...6b9

nakenprat.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sexen bra? Opplever de noe med deg de ikke får hos andre? Hvis jeg som singel skal holde det gående med en som bare er interessert i sex, er kvaliteten på sexen helt avgjørende.

Anonymkode: e61f4...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Overrasket skrev:

Du kan ha kommunisert feil om hva du er ute etter, eller sexen kan ha vært dårlig.

Det er faktisk ikke slik at alle mente å være kyniske utnyttere bare fordi forholdet ble slutt etter en sexøkt. Noen tar med sex i vurderingsgrunnlaget for videre forholdet, og er sexen for dårlig blir det da naturlig å avslutte, selv om det ikke var den opprinnelige intensjonen.

Alternativt, dersom du ikke sier klart og tydelig at du er ute etter en fast elsker (bruker her begrepene elsker/elskerinne fleksibelt, ikke mtp. utroskap), så kan du heller ikke forvente at noen vet at dere bare skal kose litt, liksom.

Har nok ikke vært helt tydelig på at jeg kun er ute etter det, nei. Kanskje være veldig klar på det da. 

 

Sex’en var helt outstanding, så det er ikke problemet. 

 

Er noen gutter så høye på seg sjæl at bare så fort de får en hyggelig melding, vil vi ha stasjonsvogn, bikkje og tomannsbolig? 

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sexen bra? Opplever de noe med deg de ikke får hos andre? Hvis jeg som singel skal holde det gående med en som bare er interessert i sex, er kvaliteten på sexen helt avgjørende.

Anonymkode: e61f4...c52

Aldri fått en klage på at jeg er dårlig i senga. Samt at jeg i tillegg har en viss effekt på menn. 

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

nakenprat.no

Det er det så mye griser inne 🙈 Orker ikke....

Anonymkode: 9e053...6b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Har nok ikke vært helt tydelig på at jeg kun er ute etter det, nei. Kanskje være veldig klar på det da. 

 

Sex’en var helt outstanding, så det er ikke problemet. 

 

Er noen gutter så høye på seg sjæl at bare så fort de får en hyggelig melding, vil vi ha stasjonsvogn, bikkje og tomannsbolig? 

Anonymkode: 9e053...6b9

Det er som regel greit å si ganske tydelig "jeg er ute etter et forhold av typen ...", så møter man raskere andre som er ute etter samme type forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Kanskje de du treffer egentlig er ute etter noe mer fast, og for dem er dette bare noe i mellomtiden.

De er som regel nettopp ute av ett forhold, så mulig der det blir feil 🤔

Anonymkode: 9e053...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er det så mye griser inne 🙈 Orker ikke....

Anonymkode: 9e053...6b9

Hva legger du i å være en "gris"? Hvis du søker sex, så er det vel naturlig at folk snakker om sex. Du er tross alt ikke den eneste med preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert kvinneguiden? Her er det en rekke svært menn som hele tiden klager over at de må leve i  evig sølibat. De tar nok hva de får. 

Anonymkode: 7c10f...e27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...