Gå til innhold

Leser tarot 12. juni - les HI


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Karoline, 35, Tyr

 

Lurer på hvordan det går med karieren?

 

Takk:)

Anonymkode: 28b00...0af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden dette egentlig var flere spørsmål, har jeg lagt et generelt legg på deg 

Du har opplevd at ting ikke helt har gått din vei. Du har kanskje hatt et tap? Kanskje økonomien har vært stram eller at forholdet har vært vanskelig, men at det har gått seg til. 

 

Familielivet er positivt tenker du. Kanskje har du opplevd noe vondt i kjærlighet, som du har klart å snu ryggen til. 

 

Du tenker mye på en vanskelig situasjon, og kanskje må du rive ned noe gammel for å bygge noe nytt. Her er det viktig med god kommunikasjon. Det kan være vondt å rive ned noe, og det kan føles som et sjokk akkurat i øyeblikket. 

 

Du må ikke forhaste deg, men bruk tid på å se deg rundt, og forsøk å se ting fra flere vinkler. Ikke lås deg fast i gamle mønster. 

 

Du vil at ting skal være i balanse økonomisk. 

 

Du må legge noe bak deg for å gå inn i noe nytt. Noe må forsakes for å komme videre. Du må ta noen valg for å kunne begynne på noe nytt. Dette vil bli til det bedre. 

 

Du har muligheter for suksess. Du har fått et av de beste kortene i hele stokken når det kommer til nye muligheter. Men kanskje du må ha et lite puff for å gripe sjansen. I såfall kan en drøm virkeliggjøres! 

 

Kanskje opplever du at noen går bak ryggen din og ikke er ærlige med deg. Du må ikke bruke alt du har, vær litt forsiktig økonomisk for å opparbeide trygghet. Men det negative i livet ditt er du i ferd med å slippe. Du er på vei inn i noe nytt og mer positivt. Ting blir lettere. 

 

Beskjed til deg: Vis forsiktighet. Du har mer styrke enn du tror. Anstrengelsene dine har lønt seg. 

Anonymkode: d886d...ccf

Tusen takk! 🧡Det stemmer at jeg har opplevd at ting ikke har gått min vei, hadde en tung periode for noen år siden, men mye av det er over nå. Har startet for meg selv, og er veldig spent på om jeg får det til å gå rundt økonomisk, eller om jeg bare skal gi opp og søke en annen type jobb. Ser du noe om det i kortene dine?

Anonymkode: ad6b5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Evy, stenbukk, 71, spørsmål rundt kjærlighet.

Vil gi tilbakemelding.

Anonymkode: 41860...35c

Spørsmål rundt kjærlighet..? Har du et spørsmål, eller vil du bare ha noe helt generelt? 

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Tusen takk! 🧡Det stemmer at jeg har opplevd at ting ikke har gått min vei, hadde en tung periode for noen år siden, men mye av det er over nå. Har startet for meg selv, og er veldig spent på om jeg får det til å gå rundt økonomisk, eller om jeg bare skal gi opp og søke en annen type jobb. Ser du noe om det i kortene dine?

Anonymkode: ad6b5...cb4

Siden jeg bare la et helt generelt legg på deg, kunne jeg ikke se det :)

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål rundt kjærlighet..? Har du et spørsmål, eller vil du bare ha noe helt generelt? 

Anonymkode: d886d...ccf

Jeg vil vite hva du får opp om kjærlighetslivet. 

Anonymkode: 41860...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siden jeg bare la et helt generelt legg på deg, kunne jeg ikke se det :)

Anonymkode: d886d...ccf

Kunne du prøvd å legge opp på det spørsmålet? Hadde blitt kjempeglad om du tok deg tid til det :)

Anonymkode: ad6b5...cb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hannah, vannmann, 84

Kan du fortelle meg om relasjonen mellom meg og Leo Løve? Hva må jeg gjøre for at vi to skal bli virkelighet? 

Anonymkode: 97972...522

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cecilie 83 Skorpion

Får jeg et nytt forhold i år/finner jeg evt kjærligheten dette året? 

Tusen takk hvis du orker og rekker å svare meg ❤️

Anonymkode: 09ff8...b71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du usikker på dette, slik at det er noe du lurer på? Dette vet du vel svaret på selv? 

Anonymkode: d886d...ccf

Det var et seriøst spørsmål, og nei jeg vet faktisk ikke selv hvilket forhold jeg får til mine søsken om jeg i det hele tatt får noe. 

 

 

Anonymkode: b9fc2...ada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Anne, vekten 79.

hvilket forhold for jeg til søsknene mine?. Gir tilbakemelding

Anonymkode: b9fc2...ada

Det har skjedd noe som du føler er for en grunn, altså det var ikke tilfeldig. Du føler kanskje det ikke er noen vei utenom dette, eller at det er en situasjon du får igjen pga tidligere handlinger.

Du føler du ikke kan dvele for mye, men må trå varsomt. Kanskje føler du for å snike deg bort fra hele situasjonen? Kanskje noen går bak ryggen din og snakker om deg.

Ser også at du har det fint med familie om ikke så lenge. 

Dette er en situasjon du må bruke litt tid på, og må se på med nye øyne. Dette er en situasjon som krever at du ser deg rundt. Tar deg tid til å tenke over ting fra andre synsvinkler enn du kanskje er vant til.

Det blir en tid med nye begynnelser, dersom du klarer å legge noe bak deg. Du må gjøre deg ferdig med noe for å kunne gå inn i noe nytt og bedre.

Ser ut som du føler lit på at det er tungt og du er alene i situasjonen. Kanskje du føler at det slår litt beina under deg med alt rundt deg nå.

Du vil kanskje føle bunnen er nådd, men etter det vil det snu og ting vil gå rette veien for deg i forhold til søskenene dine. Jeg ser også glede og feiring etterhvert.

:)

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål rundt kjærlighet..? Har du et spørsmål, eller vil du bare ha noe helt generelt? 

Anonymkode: d886d...ccf

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil vite hva du får opp om kjærlighetslivet. 

Anonymkode: 41860...35c

Evy,  steinbukk, 71

Anonymkode: 41860...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarer ikke de som ikke har sagt de vil gi tilbakemelding.

Jeg bruker minst en halvtime på hvert legg, og "betalingen" dere gir meg er en tilbakemeling :)

TS ❤️

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer ikke de som ikke har sagt de vil gi tilbakemelding.

Jeg bruker minst en halvtime på hvert legg, og "betalingen" dere gir meg er en tilbakemeling :)

TS ❤️

Anonymkode: d886d...ccf

Jeg har sagt jeg ville gi tilbakemelding. Evy.

Anonymkode: 41860...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 C, vekt. Kan du se om det var noe der /er noe der mellom meg og S. Skorpion? Om vi møtes igjen i dette eller senere liv?  Jeg tok ikke sjansen pga frykt og vil nå la ham være i fred. MÅ ikke gifte meg med vedkommende, jeg bare føler noe spesielt, som en slags gave som kom inn i livet mitt. 

Anonymkode: fcb81...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har sagt jeg ville gi tilbakemelding. Evy.

Anonymkode: 41860...35c

Slapp av :) Dette tar litt tid for hvert legg :)

Du har en del som ligger bak deg, som du kanskje angrer på. Men du har kommet styrket utav det. Kanskje har du eller har hatt et slags avhengighetsforhold. Kanskje ser du an litt situasjonen. Kanskje du kunne tatt litt mer initiativ?

Du har alle elementene med deg framover, men kommunikasjon er viktig for å oppnå det du ønsker deg!

Du vil oppleve balanse etterhvert, og at man skal holde sammen og ha det fint sammen. Får også opp kortet for at generasjoner skal holde sammen og ha det fint. Vet ikke om det gir mening i din situasjon, siden du ikke vil si hva den er :)

Kanskje får du noen beskjeder som gir deg en oppvåkning, og da føler du kanskje at situasjonen blir låst. Ser også at det blir bra om du løser det med kommunikasjon og initiativ. Får igjen opp et kort som viser til familie, at det vil bli fint i familien. Kanskje du må svelge noen kameler?

Beskjed til deg: Snu ryggen til det negative! Du har nok energi til både kjærlighet og familie. 

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

 C, vekt. Kan du se om det var noe der /er noe der mellom meg og S. Skorpion? Om vi møtes igjen i dette eller senere liv?  Jeg tok ikke sjansen pga frykt og vil nå la ham være i fred. MÅ ikke gifte meg med vedkommende, jeg bare føler noe spesielt, som en slags gave som kom inn i livet mitt. 

Anonymkode: fcb81...5fb

Som nevnt i HI - du må oppgi fornavn og fødselsår, og si noe om du har tenkt å gi tilbakemelding.

Det kan være mange på både C og S, så dette kan jo bli på en annen C eller en annen S :)

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av :) Dette tar litt tid for hvert legg :)

Du har en del som ligger bak deg, som du kanskje angrer på. Men du har kommet styrket utav det. Kanskje har du eller har hatt et slags avhengighetsforhold. Kanskje ser du an litt situasjonen. Kanskje du kunne tatt litt mer initiativ?

Du har alle elementene med deg framover, men kommunikasjon er viktig for å oppnå det du ønsker deg!

Du vil oppleve balanse etterhvert, og at man skal holde sammen og ha det fint sammen. Får også opp kortet for at generasjoner skal holde sammen og ha det fint. Vet ikke om det gir mening i din situasjon, siden du ikke vil si hva den er :)

Kanskje får du noen beskjeder som gir deg en oppvåkning, og da føler du kanskje at situasjonen blir låst. Ser også at det blir bra om du løser det med kommunikasjon og initiativ. Får igjen opp et kort som viser til familie, at det vil bli fint i familien. Kanskje du må svelge noen kameler?

Beskjed til deg: Snu ryggen til det negative! Du har nok energi til både kjærlighet og familie. 

Anonymkode: d886d...ccf

Nei jeg angrer ikke men det har kostet meg mye. Det var en jeg var interessert i men det er ikke gjengjeldt, hvertfall kun enveiskommunikasjon og det er jeg som står for ord omtanke og kontakt. Tror ikke jeg klarer mer av det derfor har jeg trukket meg unna.

Er alt rundt denne personen eller er det rundt en ny person?  

Anonymkode: 41860...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei jeg angrer ikke men det har kostet meg mye. Det var en jeg var interessert i men det er ikke gjengjeldt, hvertfall kun enveiskommunikasjon og det er jeg som står for ord omtanke og kontakt. Tror ikke jeg klarer mer av det derfor har jeg trukket meg unna.

Er alt rundt denne personen eller er det rundt en ny person?  

Anonymkode: 41860...35c

Du fikk et generelt svar, siden det var det du ville ha :)

Jeg vet ikke om det er en spesifikk person du har tenkt på, siden du ikke oppga det. :)

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarer ikke de som ikke har sagt de vil gi tilbakemelding.

Jeg bruker minst en halvtime på hvert legg, og "betalingen" dere gir meg er en tilbakemeling :)

TS ❤️

Anonymkode: d886d...ccf

Jeg er Hannah fra lengre opp, og jeg vil definitivt gi en tilbakemelding om du er så snill å bruker tid på mitt spørsmål ❤️

Anonymkode: 97972...522

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Hannah, vannmann, 84

Kan du fortelle meg om relasjonen mellom meg og Leo Løve? Hva må jeg gjøre for at vi to skal bli virkelighet? 

Anonymkode: 97972...522

 

12 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er Hannah fra lengre opp, og jeg vil definitivt gi en tilbakemelding om du er så snill å bruker tid på mitt spørsmål ❤️

Anonymkode: 97972...522

Du føler deg kanskje litt alene i det akkurat nå. Litt sånn "er situasjonen virkelig slik?". Du er kanskje litt bekymret for hvordan det skal gå med dere to.

Kanskje èn av dere må gi mer i nærmeste fremtid for at det skal føles godt. Det kan være litt at man er redd for forandring, eller er redd for at noen skal komme for nært innpå. Kortet jeg får opp kan også mane til å dele på ressursene man har, i legg som handler om penger. Men her leser jeg det som om at en av dere gir mindre enn den andre til relasjonen akkurat nå.

Du tenker mye på at du har lyst på noe stabilt og godt utav denne relasjonen. Jeg tror ikke det er umulig. Men du må liksom ta litt initiativ for det selv. Du kan ikke sitte og vente på at dette skal ordne seg, for dette kommer ikke av seg selv. Det er kanskje litt stillstand nå om du ikke gjør noe. Men her må det initiativ til for å få resultat.

Her er advarselen, eller det du bekymrer deg for, at dere liksom har det fint nå, og at det ikke blir noen fremgang. Situasjonen kan gå i lås om man synes man har det fint og bekymringsfritt, og har allverdens med tid og null bekymringer.

Kanskje vil du etterhvert føle at du flytter deg litt fra bekymringer og angst til noe bedre? Da må du ikke være redd for å gi slipp på det du hadde (singellivet?) for å få det du vil ha. Du skal ikke flykte fra problemer, men tørre legge dem bak deg og gå videre.

Ditt håp er god kommunikasjon mellom dere, og at alle elementene er med dere, at dere skal ta et nytt og viktig skritt i livet sammen.

Jeg leser at dere skal ta en beslutning sammen. (Kanskje om å bli kjærester?) Det ligger litt frustrasjon rundt det, men ikke mer enn at det løser seg om du tar et skritt frem - for her blir resultatet godt for deg.

Beskjed til deg: Denne mannen vet hva han vil! Får opp keiseren - en streng og litt autoritær mann. Men dette trenger ikke være negativt for deg :)

 

 

Anonymkode: d886d...ccf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...