Gå til innhold

Sex med håndtverkeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en mann på 26år som jobber som elektriker. 

Jeg har lenge hatt en drøm om å ha sex med en "kunde" da jeg er på jobb. Sjansen har bydd seg opptil flere ganger, men jeg har ikke tatt de da det ikke passer seg helt ift det seriøse aspektet. 

Er det noen som kunne tenke seg en sånn setting? Tenker damer noen ganger i samme baner? 

Anonymkode: b748c...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er en mann på 26år som jobber som elektriker. 

Jeg har lenge hatt en drøm om å ha sex med en "kunde" da jeg er på jobb. Sjansen har bydd seg opptil flere ganger, men jeg har ikke tatt de da det ikke passer seg helt ift det seriøse aspektet. 

Er det noen som kunne tenke seg en sånn setting? Tenker damer noen ganger i samme baner? 

Anonymkode: b748c...964

Jepp 🙂 hadde vært rått det daa

Anonymkode: 673b5...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sex med kunde, jeg jobba i flere år på en campingplass, rydda og stelte og hjalp gjestene der. har aldri hatt så mye sex som i den perioden av livet , spesielt med lærerinner som var på campingplassen alene med ungene før gubben fikk ferie og kom dit noen uker senere

Anonymkode: 370c9...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende å fantasere da en hunk av en håndverker var innom her for å fikse noen ting på huset. Men det blir med fantasi fordi jeg tviler på at det blir så sexy som jeg ser for meg. 

Anonymkode: 9ed25...5ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Folk er på jobb når de er på jobb. Da vil jeg de skal gjøre seg ferdig, også komme seg ut av leiligheten min. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med en ny runketråd, men nei. Et klassisk eksempel på en situasjon der skillet mellom fantasi og virkelighet blir aaaalt for stort.

Anonymkode: c8b2a...af5

  • Liker 4