Gå til innhold

Sex med håndtverkeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er en mann på 26år som jobber som elektriker. 

Jeg har lenge hatt en drøm om å ha sex med en "kunde" da jeg er på jobb. Sjansen har bydd seg opptil flere ganger, men jeg har ikke tatt de da det ikke passer seg helt ift det seriøse aspektet. 

Er det noen som kunne tenke seg en sånn setting? Tenker damer noen ganger i samme baner? 

Anonymkode: b748c...964

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg er en mann på 26år som jobber som elektriker. 

Jeg har lenge hatt en drøm om å ha sex med en "kunde" da jeg er på jobb. Sjansen har bydd seg opptil flere ganger, men jeg har ikke tatt de da det ikke passer seg helt ift det seriøse aspektet. 

Er det noen som kunne tenke seg en sånn setting? Tenker damer noen ganger i samme baner? 

Anonymkode: b748c...964

Jepp 🙂 hadde vært rått det daa

Anonymkode: 673b5...662

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos sex med kunde, jeg jobba i flere år på en campingplass, rydda og stelte og hjalp gjestene der. har aldri hatt så mye sex som i den perioden av livet , spesielt med lærerinner som var på campingplassen alene med ungene før gubben fikk ferie og kom dit noen uker senere

Anonymkode: 370c9...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sittende å fantasere da en hunk av en håndverker var innom her for å fikse noen ting på huset. Men det blir med fantasi fordi jeg tviler på at det blir så sexy som jeg ser for meg. 

Anonymkode: 9ed25...5ed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Folk er på jobb når de er på jobb. Da vil jeg de skal gjøre seg ferdig, også komme seg ut av leiligheten min. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint med en ny runketråd, men nei. Et klassisk eksempel på en situasjon der skillet mellom fantasi og virkelighet blir aaaalt for stort.

Anonymkode: c8b2a...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fint med en ny runketråd, men nei. Et klassisk eksempel på en situasjon der skillet mellom fantasi og virkelighet blir aaaalt for stort.

Anonymkode: c8b2a...af5

Så aaaaltfor stort er vel skillet strengt tatt ikke,

om kvinnen vil,

og håndverkeren vil,

og en gnist tennes mellom dem to, så.. Hvorfor ikke.

Livet er altfor kort til å la seg begrense av slik kutyme og moralsk pikkpakk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, puppi skrev:

Så aaaaltfor stort er vel skillet strengt tatt ikke,

om kvinnen vil,

og håndverkeren vil,

og en gnist tennes mellom dem to, så.. Hvorfor ikke.

Livet er altfor kort til å la seg begrense av slik kutyme og moralsk pikkpakk.

Hvis det tennes en gnist, kan de vel møtes senere? Håndtverkere skriver vel timer for den tiden de er hos kunden?

Anonymkode: 64915...0ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallefall fantasert om unge deilige håndtverkere som har vært i huset mitt mange ganger ;)

Anonymkode: 744da...0b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det tennes en gnist, kan de vel møtes senere? Håndtverkere skriver vel timer for den tiden de er hos kunden?

Anonymkode: 64915...0ea

Tror nok han avstår fra å skrive timer for dette, skulle han uheldigvis komme til å knulle oppdragsgiver (evt. kona til oppdragsgiver). 

:sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør levere en samsvarserklæring ! :regler:

Anonymkode: c1f9f...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, puppi skrev:

Så aaaaltfor stort er vel skillet strengt tatt ikke,

om kvinnen vil,

og håndverkeren vil,

og en gnist tennes mellom dem to, så.. Hvorfor ikke.

Livet er altfor kort til å la seg begrense av slik kutyme og moralsk pikkpakk.

Handler ikke om moral for meg, har gjort mye verre ting (er vel strengt tatt ikke særlig umoralsk?), handler om at det ville blitt langt mer klønete og kleint i virkeligheten enn den rå fantasien jeg sikkert kunne ha hatt.

Anonymkode: c8b2a...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker said:

Handler ikke om moral for meg, har gjort mye verre ting (er vel strengt tatt ikke særlig umoralsk?), handler om at det ville blitt langt mer klønete og kleint i virkeligheten enn den rå fantasien jeg sikkert kunne ha hatt.

Anonymkode: c8b2a...af5

Ja,

eller det kan bli like bra,

evt. mye bedre :nordvesta:

Det gjelder vel alle slike seksuelle tilfeldigheter?

Dessuten, er gnisten og tiltrekningen så sterk fra begges side, og begge virkelig begjærer hverandre og hele situasjonen,

så tviler jeg på at det blir heeelt håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke synes jeg snekkerbukser er sexy. Ikke arbeidssko, collegenser er OK. Du er elektriker, dere pleier ikke være så møkkete, for det er turn off for meg. Men vanligvis ikke noe som tenner meg spesielt mye. Arbeidsfolk tenner meg fint lite egentlig. Men om du er en mann som jeg synes er søt og sjarmerende endrer alt seg uavhengig av situasjon og klær. 

Anonymkode: 60189...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sitter bare her å lurer på om du hadde fakturert kunden den ekstra timen med «jobb»?! 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
On 7/12/2018 at 12:58 PM, AnonymBruker said:

Apropos sex med kunde, jeg jobba i flere år på en campingplass, rydda og stelte og hjalp gjestene der. har aldri hatt så mye sex som i den perioden av livet , spesielt med lærerinner som var på campingplassen alene med ungene før gubben fikk ferie og kom dit noen uker senere

Anonymkode: 370c9...d27

Hvordan var sexen da?

Anonymkode: 02595...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...