Gå til innhold

Rareste eller ekleste forespørselen du noen gang har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.7.2018 den 20.33, Mazarini skrev:

Dene personen skulle du varslet politiet om. Hvis du fortsatt har navnet hans så bør du gjøre det i morgen.

Kommer helt an på når det var, ikke mange år siden dyresex fortsatt var fullt lovlig her i landet dessverre. Slike forbud har heller ikke tilbakevirkendes kraft. 

Anonymkode: 54fac...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker en mann spurte meg om jeg kunne gå med trusa i en uke i strekk og sende den i posten til han. Gjerne med tiss i. Æsj nei!

Anonymkode: 25154...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dame tente på playrape. 

Hun ville jeg skulle tvinge meg på henne mens hun så nei og prøvde å komme seg unna.

Må si at jeg liker bedre sex når dama sier ja...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sphynx skrev:

Jeg selger vinylbleier i den erotiske butikken jeg jobber på. De vi kaller for ''bleiekunder'' er alltid så utrolig pratsomme når det gjelder fetishen sin. Jeg selger jo disse bare og har naturligvis ingen fordommer rundt ABDL (adult baby, diaper lover), men med en gang de oppdager at jeg ikke ser ned på de når de kjøper, så skal de begynne å legge ut så utrolig mye om det. TMI! ''Kona mi fant ut at jeg hadde fetishen da og nå sover vi på separate rom'', ''Folk som bruker bleier blir det bare mer og mer av, jeg skal skrive bok om det og dra på Skavland for å snakke om det!'', ''Nå skal jeg hjem å gjøre bleia tung og våt....''. Noen har prestert på å kalle meg mamma, sikkert litt uskyldig for å se om jeg er ''med på leken'', men da blir jeg faktisk veldig sint.

Jeg har lest mye om denne fetishen, sett mye om det på tv, snakket med miljøet. Jeg forstår det, men jeg forstår det ikke.

Hei Sphynx :)

Som bleiefeitshist ble jeg litt nysgjerrig på denne. Fint å høre om noen «utenfra» uten fordommer.

Hva slags menn(esker) er det som kjøper slike produkter? Er det bare menn? Alder? Internett har jo reddet oss som ikke liker gå i butikken og handle, derfor litt gøy å høre hvem disse folka er :)

Det lille som finnes av artikler etc. belyser den gjennomsnittlige ABDL som velkledd voksen mann med god inntekt, ofte «forklart» med at en stressende ansvarsfull jobb gjerne kombineres med å være liten og uten ansvar etter jobb. Stemmer det med din erfaring? 

Selger dere andre ting enn bleier innenfor temaet? Får du inntrykk av at det er flest AB eller DL? 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi skulle bli kjærester, før vi engang hadde møtt hverandre, da vi chattet sammen på facebook.

Var visst mange som har fått mer rare forespørsler enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mr Big skrev:

Hei Sphynx :)

Som bleiefeitshist ble jeg litt nysgjerrig på denne. Fint å høre om noen «utenfra» uten fordommer.

Hva slags menn(esker) er det som kjøper slike produkter? Er det bare menn? Alder? Internett har jo reddet oss som ikke liker gå i butikken og handle, derfor litt gøy å høre hvem disse folka er :)

Det er for det meste menn som handler i butikk, på alle mine år i butikken har kun 1 kvinne kjøpt dette av meg (Men sier ikke at det ikke har vært flere da de kan ha handlet fra kollegane mine). Har hatt 1 kunde i tidlig 20åra og de andre er menn rundt 50+. Tror de fleste handler dette på nett fordi det er tabu, men også fordi at butikker ikke har det tilgjengelig.

Det lille som finnes av artikler etc. belyser den gjennomsnittlige ABDL som velkledd voksen mann med god inntekt, ofte «forklart» med at en stressende ansvarsfull jobb gjerne kombineres med å være liten og uten ansvar etter jobb. Stemmer det med din erfaring? 

Jeg vet nok ikke hva disse menna jobber med, men ja, jeg ser at det ofte blir forklart som dette når det snakkes om ABDL. Jeg har inntrykk over at de fleste er gifte menn med familie og ok jobb, men en av kundene er singel og benytter seg av prostituerte.

Mine erfaringer på nett er at det er flere unge kvinner som er AB/DL. Utrolig mange på instagram.

Selger dere andre ting enn bleier innenfor temaet? Får du inntrykk av at det er flest AB eller DL? 

Vi selger bare 1 type vinylbleier, selvom vi sikkert kunne hatt flere produkter som hadde solgt bra. De fleste er nok bare interessert i DL, vi hadde en babydrakt for voksne for AB, men de fleste som kjøpte bleier av meg var overhodet ikke interessert i den.

Takk for svar :)

Hei, blir litt avsporing men kan ta det kort med svar over.

Edit: Legger til at de fleste kundene mine som handler ABDL, åpner seg veldig for meg og kollegaene mine fordi vi kanskje er de eneste som vet om det og at på til, ikke dømmer. Det er helt naturlig at de gjør det, men in the end er jeg bare en butikkansatt som ikke deler samme interesse.

Endret av Sphynx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blitt bedt om å gjøre kvinner gravid flere ganger som jeg ikke er i forhold med, fordi de synes jeg er en eksemplarisk mann. Det er jo hyggelig, men kvinnene er svært perifere i min omgangskrets eller helt ukjente, så hvordan vet de det? 

Menn har jevnlig ønsker om å slikke sokkene mine, som også er noe underlig. Og føttene mine. 

Anonymkode: 512d8...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2018 den 10.35, Sphynx skrev:

Jeg selger vinylbleier i den erotiske butikken jeg jobber på. De vi kaller for ''bleiekunder'' er alltid så utrolig pratsomme når det gjelder fetishen sin. Jeg selger jo disse bare og har naturligvis ingen fordommer rundt ABDL (adult baby, diaper lover), men med en gang de oppdager at jeg ikke ser ned på de når de kjøper, så skal de begynne å legge ut så utrolig mye om det. TMI! ''Kona mi fant ut at jeg hadde fetishen da og nå sover vi på separate rom'', ''Folk som bruker bleier blir det bare mer og mer av, jeg skal skrive bok om det og dra på Skavland for å snakke om det!'', ''Nå skal jeg hjem å gjøre bleia tung og våt....''. Noen har prestert på å kalle meg mamma, sikkert litt uskyldig for å se om jeg er ''med på leken'', men da blir jeg faktisk veldig sint.

Jeg har lest mye om denne fetishen, sett mye om det på tv, snakket med miljøet. Jeg forstår det, men jeg forstår det ikke.

Akkurat som en mamma! 

Anonymkode: 8e9be...f17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎07‎.‎2018 den 7.49, Alterego666 skrev:

-Blir du med meg hjem? Jeg kan gå først, og du litt senere, så kameratene dine ikke ser oss.

Godt påseilet, godt voksen, ikke så godt vedlikeholdt kvinne som var en del av stamklientellet på Tranen (brun pub i Oslo) tidlig 90-tall. Jeg var 23-ish.

Uuuææh……  Skrekk og gru.  Ser de foran meg, stamklientell-damene på Tranen på den tiden. Nei, jeg har visst hatt mitt når det gjelder Godt voksne Oslo-øst damer med  "tvilsom moral", men Tranen-damer..... DER går grensa altså...… fytti h.... .                            Det er tross alt noe som heter hygiene, blir kvalm bare ved tanken.

Anonymkode: 08ec0...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 12.7.2018 den 14.36, Christy89 skrev:
 

Ekleste var vel da en mann spurte om jeg kunne tisse han i munnen! 😳 Herregud nei!

Rareste var vel om han tilbe føttene mine, slikke de, om jeg kunne pule ræva hans med foten, runke han med foten, slå pikken mot foten min og mye annet. Jeg måtte ha på latex klær

Tok du på deg latex klær? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...