Gå til innhold

Rareste eller ekleste forespørselen du noen gang har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, brudd på seksualitetsforumets retningslinjer og kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mysticgirl skrev:

Å ha en naken slave å piske rundt i huset, er jo litt kult da . Bestemme  litt over han og sånn :)  Mens han går der naken ;) Har hatt en sånn her i mitt hus :fnise: Han likte å bli dominert, passet meg litt siden jeg liker å dominere  😁

Jeg ydmyket han også, fortalte han hvor skitten han var og sånn.. haha..

 

Var dette en du kjente eller en random du møtte fra nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Christy89 skrev:

Var dette en du kjente eller en random du møtte fra nettet?

Det var en som jeg ble kjent med ja, men aldri en kjæreste :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg jobbet i butikk fikk jeg stadigvekk ekle tilbud fra kunder. 

Kan jeg kjøpe deg også? 
Hva koster det å få med deg hjem også? 
Vil du være med hjem å prøve ut dette lakenet jeg skal kjøpe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

«Kan jeg bli med hjem og suge deg til du er tom?»

Takket av en eller annen grunn høflig nei da jeg var 27. Har aldri likt gærne damer da.

Endret av GiftMann38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Suge han mens han bæsja. Jeg lo i disgust og han lo, men jeg tror han mente det seriøst. 

 

En annen ville at jeg skulle gi han sokkene mine, ehjavel du kan få de hvite der (om du lover å ikke kontakte meg igjen) men nei han ville ha noen rosa med mønster på som så ut som barnesokker (eh æsj pedo tendenser?!)

Anonymkode: 9503d...f01

Det heter avsky. Ikke disgust

Anonymkode: dcb12...69a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To fettere som ville jeg skulle ta på meg morgenkåpa de hadde funnet på badet. Jeg skjønte ikke hvorfor noen skulle ville se meg i den ekle kåpa men det var visst ikke å farlig bare det ble trekant...sa jeg at de var fettere?

Anonymkode: 833fc...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mysticgirl skrev:

Det var en som jeg ble kjent med ja, men aldri en kjæreste :) 

Hm... hadde vært praktisk med en sånn da, alt hadde vært pent og rent, men måtte vel vaska over selv etterpå. Naken mann liksom haha. 

Anonymkode: a2d27...c8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

-Blir du med meg hjem? Jeg kan gå først, og du litt senere, så kameratene dine ikke ser oss.

Godt påseilet, godt voksen, ikke så godt vedlikeholdt kvinne som var en del av stamklientellet på Tranen (brun pub i Oslo) tidlig 90-tall. Jeg var 23-ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Skeivskank skrev:

Når jeg jobbet i butikk fikk jeg stadigvekk ekle tilbud fra kunder. 

Kan jeg kjøpe deg også? 
Hva koster det å få med deg hjem også? 
Vil du være med hjem å prøve ut dette lakenet jeg skal kjøpe?

Haha. Om vi har jobbet sammen tro? Kollega av meg fikk utrolig mange sånne tilnærmelser. Husker jeg hang på lageret i rommet rett bak kassa da en kunde sa at hun kunne runde opp til nærmeste 1000-lapp om hun kunne slo inn telefonnummeret sitt også. Da jeg kom ut til dem i det han hadde sagt det, rødmet han mer enn jeg har sett noen rødme, sa at det var en spøk og forsvant fort ut butikken. Altså, han fikk i utgangspunktet poeng for pågangsmotet fra meg (men trekk for horekundereferansen), men hvis alt som skal til for å vippe deg av pinnen er synet av en annen person så har du nok et lite stykke igjen før du får til å sjekke opp på den måten 😂

Anonymkode: e6b74...a20

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten dro plutselig fram en stor strapon og spør om jeg kan pule han i ræva! Jeg ble helt paff og sa nei. Dette var første date. Hjelpes

En lurte på om han kunne se på hunden pule meg!! :sjokkert:

Anonymkode: 26db0...755

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir jo forespørsler fra kvinner om jeg kan rise dem på rumpen bare barnemat i sammenligning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens.

Sitat

My wife wants me to find a female slave would you be interested in joining me? It involves heavy anal, oral, public nudity, and you’ll have to pee on me. In public I’m always naked and need to be walked.

Fra en profil som sa han var singel..... Og krysser ganske mange av grensene som jeg har satt opp på min profil :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å bli sugd og ridd foran to av venninene til exen min, var ikke spesielt komfortabel med å være naken foran andre men gjorde stort sett d hun ba om så. Og det var tennende å ha sex mens jeg så to andre jenter foran meg leke med hverandre så opplevde det som et plus. 

Anonymkode: 63c9c...d81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre mann i nabolaget fulgte etter meg når jeg skulle ta solarium og spurte om han kunne få være med inn å se på. Han hadde da tatt bussen på likt med meg og diltet etter til solariumet. Heldigvis hadde han ihvertfall «vett» til å spørre. Han var for øvrig 50, aktiv i Frelsesarmeen og jeg var 17.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ett turbulent ekteskap, kom vi ditt der vi funka veldig dårlig seksuelt. Da syns han det var på tide å legge frem sin fetisj for bleier. Han skammet seg stort, jeg var glad i ham og vi prøvde litt men.. 

Han ville ha meg dominant, pluss innimellom en mamma figur. Han ville bæsje på seg og gå rundt med det. Jeg skulle bytte på ham. Han ville gå rundt med bleie, så den syntes litt i sosiale settinger med venner og på jobb. Han onaneres med bleie på, men innimellom behandles som baby. Jeg måtte skaffe bleiene, for han skammet seg. Tror det er den verste fetisjen han kunne hatt for min del. Blandingen mellom barnslighet, leke baby og sex fikk det bare til å vrenge seg i meg. Siden han krevde dette skulle være del av vår samliv fra nå av og ble svært sint når jeg avviste eller fikk det til som han ønsket, ble vi skilt. Like greit. Det var i grunn så mye annet også. Og selvsagt mye som var min skyld.

Anonymkode: e1cca...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han ville onaneres med bleie på

Anonymkode: e1cca...b02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, DominantHr skrev:

Da blir jo forespørsler fra kvinner om jeg kan rise dem på rumpen bare barnemat i sammenligning.

Vil du rise meg på rumpen og over kjønnet mitt? 

Jente 24

Anonymkode: d11af...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg aldri hadde snakket fyren før så ble forespørselen om å være med på gloryhole med han og en del andre (kombinert med dato, tid og sted) ganske så rar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I ett turbulent ekteskap, kom vi ditt der vi funka veldig dårlig seksuelt. Da syns han det var på tide å legge frem sin fetisj for bleier. Han skammet seg stort, jeg var glad i ham og vi prøvde litt men.. 

Han ville ha meg dominant, pluss innimellom en mamma figur. Han ville bæsje på seg og gå rundt med det. Jeg skulle bytte på ham. Han ville gå rundt med bleie, så den syntes litt i sosiale settinger med venner og på jobb. Han onaneres med bleie på, men innimellom behandles som baby. Jeg måtte skaffe bleiene, for han skammet seg. Tror det er den verste fetisjen han kunne hatt for min del. Blandingen mellom barnslighet, leke baby og sex fikk det bare til å vrenge seg i meg. Siden han krevde dette skulle være del av vår samliv fra nå av og ble svært sint når jeg avviste eller fikk det til som han ønsket, ble vi skilt. Like greit. Det var i grunn så mye annet også. Og selvsagt mye som var min skyld.

Anonymkode: e1cca...b02

Jeg selger vinylbleier i den erotiske butikken jeg jobber på. De vi kaller for ''bleiekunder'' er alltid så utrolig pratsomme når det gjelder fetishen sin. Jeg selger jo disse bare og har naturligvis ingen fordommer rundt ABDL (adult baby, diaper lover), men med en gang de oppdager at jeg ikke ser ned på de når de kjøper, så skal de begynne å legge ut så utrolig mye om det. TMI! ''Kona mi fant ut at jeg hadde fetishen da og nå sover vi på separate rom'', ''Folk som bruker bleier blir det bare mer og mer av, jeg skal skrive bok om det og dra på Skavland for å snakke om det!'', ''Nå skal jeg hjem å gjøre bleia tung og våt....''. Noen har prestert på å kalle meg mamma, sikkert litt uskyldig for å se om jeg er ''med på leken'', men da blir jeg faktisk veldig sint.

Jeg har lest mye om denne fetishen, sett mye om det på tv, snakket med miljøet. Jeg forstår det, men jeg forstår det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...