Gå til innhold

Rareste eller ekleste forespørselen du noen gang har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mye rart der ute. Disse forespørslene har jeg fått. Takket nei til alle

- om han kan flytte inn med meg og være min slave. Vaske, rydde, lage mat osv naken

- om jeg kan ha på meg regntøy og støvler mens han tisser på meg

- om jeg kan suge han når han driter

- være mamman hans, hvor jeg mater han, vugger han i seng, skifter bleie på han, han suger på puppene min, jeg bader han osv

Uff nei. Rareste eller ekleste forespørselen du har fått?

Anonymkode: f6fc6...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i all verden finner du disse mennene?:klo:

(Har dessverre ingen bidrag, det mest på kanten jeg har opplevd har vært en som tente på føtter.)

Anonymkode: 17386...af5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en forespørsel om vi kunne ha sex ute på en brygge i en storm, med regntøy på og bare klippe hull i regnbuksa mi 😂 takka pent nei til det ja

Anonymkode: d4a65...69f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare forspørsler fra trusemannen,tror det var tights og strømpebukser han var ute etter

Anonymkode: d5889...242

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare forspørsler fra trusemannen,tror det var tights og strømpebukser han var ute etter

Anonymkode: d5889...242

Haha, ja jeg og! Da lo jeg godt.

Anonymkode: 7945a...e0f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, ja jeg og! Da lo jeg godt.

Anonymkode: 7945a...e0f

Haha,ja. 

Anonymkode: d5889...242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fått forespørsel om han kan være min slave. Han ene ville jeg skulle være skikkelig streng og kjefte på han. Skrike ut "din jævla krøpling" og sånn

Menn som vil ha mine brukte truser,  og en ville ha min brukte ob :spy:

så var det en mann som hadde en skofetisj. Ville slikke skoene mine og komme på de 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden finner du disse mennene?:klo:

(Har dessverre ingen bidrag, det mest på kanten jeg har opplevd har vært en som tente på føtter.)

Anonymkode: 17386...af5

Nettdating og på sexsider. Du blir overasket over hvor mange rare forespørsler du kan få

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en forespørsel om vi kunne ha sex ute på en brygge i en storm, med regntøy på og bare klippe hull i regnbuksa mi 😂 takka pent nei til det ja

Anonymkode: d4a65...69f

:hoho:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som har kink for anime figurer, han hadde kjøpt et cosplay til meg som han ville jeg skulle ha på meg mens vi hadde oss. Jeg takket soleklart nei. I tillegg måtte jeg hatt på meg en parykk,...

Endret av Oddy
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Oddy skrev:

En fyr som har kink for anime figurer, han hadde kjøpt et cosplay som han ville jeg skulle ha på meg mens vi hadde oss. Jeg takket soleklart nei. I tillegg måtte jeg hatt på meg en parykk,...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden finner du disse mennene?:klo:

(Har dessverre ingen bidrag, det mest på kanten jeg har opplevd har vært en som tente på føtter.)

Anonymkode: 17386...af5

Jeg finner ikke de, de finner meg

Anonymkode: f6fc6...929

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de forskjellige datingstedene jeg er på, står det ganske tydelig at vi søker kvinner. Så jeg får selvfølgelig mange henvendelser fra menn, som vil ha sex med meg *Sukk* 

Den beste var, etter at jeg hadde avvist en av disse med at vi søker kvinner, og han kom tilbake med "men jeg er veldig feminin". 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg verken jente eller henger på nakenprat e.l., så jeg vil nok aldri få de særeste henvendelsene. Men en dame jeg hang med ville snike meg inn hos foreldrene sine og ha sex på jenterommet. Hun var 27 år, hadde flyttet ut for lenge siden, men hadde debutert sent og aldri fått "muligheten" til å gjøre det hjemme med foreldrene i naborommet. Nei takk.

Anonymkode: e6b74...a20

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekleste var vel da en mann spurte om jeg kunne tisse han i munnen! 😳 Herregud nei!

Rareste var vel om han tilbe føttene mine, slikke de, om jeg kunne pule ræva hans med foten, runke han med foten, slå pikken mot foten min og mye annet. Jeg måtte ha på latex klær

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som lurte på om jeg ville ha sex med hesten hans.

 

Og en annen som ville ha sex med meg mens barna så på. (Han skulle jeg nesten anmeldt. Men jeg ble så sjokkert at jeg bare blokkerte han)

 

Unødvendig og si kanskje at ingen av de to ble hverken truffet eller snakket noe mer med.

Anonymkode: 31d45...223

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har datet mange rare menn gjennom tidene, menn som i utgangspunktet virker normale, men neida, her er det jeg har blitt utsatt for:fnise:

-En ex var besatt av mine tær og skulle alltid fikle med de and you name it..

-En annen elsket å slikke rumpehullet mitt, det var rumpehull eller ingenting

-En annen der igjen skulle hele tiden slikke meg, det var som om han hele tiden var sulten og ikke fikk nok.

Anonymkode: 3450c...b99

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisse i munnen, sjefe over en som vasker huset mitt naken, stroppe fast i et tre mens han blir ydmyket og pisket, halsbånd på han , leke med avføringen hans, slikke føttene mine, ha på regnklær , mate med flaske mens han tisser i bleien sin. ha sex foran masse folk.

Anonymkode: b0578...2df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Og en annen som ville ha sex med meg mens barna så på. (Han skulle jeg nesten anmeldt. Men jeg ble så sjokkert at jeg bare blokkerte han)

Anonymkode: 31d45...223

Har faen meg ikke ord! :sjokkert: Syk mann.

Anonymkode: 9576a...8bb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en forespørsel om vi kunne ha sex ute på en brygge i en storm, med regntøy på og bare klippe hull i regnbuksa mi 😂 takka pent nei til det ja

Anonymkode: d4a65...69f

Hva? Høres bra ut det da.

Anonymkode: 8e9be...f17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...