Gå til innhold

Dagens toxic datingkultur


hocane

Anbefalte innlegg

Selvsagt er mannfolk mer seksuelt enn kvinnfolk, det ligger i genene våres. Også har høyt sex tall stor betydning for sosialt liv, jeg kan feks ADLRI bare hatt sex med en person. 

Er regelmessig utro pga mine seksuelle behov 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, claims skrev:

Selvsagt er mannfolk mer seksuelt enn kvinnfolk, det ligger i genene våres. Også har høyt sex tall stor betydning for sosialt liv, jeg kan feks ADLRI bare hatt sex med en person. 

Er regelmessig utro pga mine seksuelle behov 

Hvorfor kan du aldri bare ha sex med en person? Om du ligger rundt i hytt og pine og er regelmessig utro så handler det ikke om sex lenger men misbruk av et annet menneskes følelser og tillitt, hvordan ligger det i genene dine? Det er jo nettopp sånne som deg som skaper den faktiske giftige dating og samlivskulturen. 

Anonymkode: 79dd2...7f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, claims skrev:

Selvsagt er mannfolk mer seksuelt enn kvinnfolk, det ligger i genene våres. Også har høyt sex tall stor betydning for sosialt liv, jeg kan feks ADLRI bare hatt sex med en person. 

Er regelmessig utro pga mine seksuelle behov 

Utro? Er det ikke bare å forholde deg singel da om du har så stort behov for variasjon? Finne noen som ønsker åpent forhold? Eller får du ikke sååå mange tilbud at fast fitte er det tryggeste for regelmessig tilgang på sex? 

Hvis du virkelig er en attraktiv og oppegåande mann vil det finnes andre løsninger enn å føre noen bak lyset.

Anonymkode: 889f1...cb5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Jeg er ganske enig med deg. Det er så synd at mange barn vokser opp ut en en får og det frivillig av mor? Voksne kvinner som går inn for å la staten være pappa og ikke la ungen se faren.

Disse alenemødrene er de mest priveligert menneskene i vårt samfunn. De får og får og staten er den nye faren..

Dessverre er det og vanskelig å få et forhold til å vare. Stadig flere menn har skyhøye krav som er nærmest umulig å fylle. Jeg er 31 år og i følge menn i alderen 30-39 så er jeg altfor gammel for dem? Da er det kanskje ikke rart mange menn ender alene fordi de er så kravstore som de er.

Enig det. Jeg har sett mange her klage over at jeg angriper kvinner her. Det gjør jeg ikke.

Menn har like stor skyld og hvis det virker som noe annet beklager jeg det.

Før i tiden var kvinner mer varsomme med hvem de lå med nettopp med tanke på barna for hva skjer dersom kvinner blir like løse som menn? Jo løsunger, det er uunngåelig.

Jeg angriper ikke den moderne datingkulturen men jeg er svært kritisk.

Jeg er enig med deg når det gjelder menns forventninger, men tror også mange kvinner har store forventninger men på en annen måte.

Endret av hocane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

For hver mann som har casual sex, er det en kvinne involvert også.. Så noen 'løse' damer må det jo også være... 

Problemet er ikke at folk har casual sex, problemer er at en del utgir seg for å være ute etter noe annet enn de egentlig er, og at enkelte er villige til å lure andre trill rundt for å oppnå det. At to mennesker som er helt enig om det, har casual sex, ser jeg ikke problemer med. Problemet blir når den ene parten har inntrykk av at det handler om noe annet, når den andre egentlig er klar over det, og ikke har tenkt til å si noe, for å oppnå sex. 

Anonymkode: fb0aa...370

Det er faktisk ikke sant. En horete mann kan ligge med 20 kvinner: som bare ligger med han og er ute etter forhold. 

Anonymkode: 18adc...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, claims said:

Selvsagt er mannfolk mer seksuelt enn kvinnfolk, det ligger i genene våres. Også har høyt sex tall stor betydning for sosialt liv, jeg kan feks ADLRI bare hatt sex med en person. 

Er regelmessig utro pga mine seksuelle behov 

Vil ikke si jeg er enig.

Jeg opplever faktisk jenter mer seksuelle enn menn, og har en teori om at det faktisk er MENNENE som er de mest romantiske, mens en goooood del jenter faktisk KUN er ute etter sex.

Det jeg ikke forstår med KG, er hvorfor dette skal undergraves: ønsker ikke KG-kvinnene å innrømme at de også er seksuelle skapninger, f.eks., og... hvorfor ikke? Sex er gøy. Hvorfor tabubelage det?

Anonymkode: b9755...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...