Gå til innhold

Enkleste måte å gå raskt ned i vekt før sydenturen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei TS! Sjekk ut en diett som heter PSMF, har en venninne som går på den når hun vil ha litt hurtige resultater. Eg vet ikke helt hva det går i, men kanskje det kan passe deg? 

Anonymkode: 0d597...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager å ødelegge drømmen, men ingen vil se forskjellen selv om man utrolig nok klarer ned 10 kg på 2 uker (det er svært tvilsomt og det er også ganske ødeleggende for kroppen). Kroppen bruker uansett en stund på å stramme seg inn. Gjerne flere måneder (spørs på alderen). Endringen vil ikke være synlig før kroppen har strammet seg inn.

Planlegg heller med å gå ned 10 kg mot neste sommer. Det er et fint mål :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, matrobot skrev:

Beklager å ødelegge drømmen, men ingen vil se forskjellen selv om man utrolig nok klarer ned 10 kg på 2 uker (det er svært tvilsomt og det er også ganske ødeleggende for kroppen). Kroppen bruker uansett en stund på å stramme seg inn. Gjerne flere måneder (spørs på alderen). Endringen vil ikke være synlig før kroppen har strammet seg inn.

Planlegg heller med å gå ned 10 kg mot neste sommer. Det er et fint mål :) 

Selvfølgelig vil noen se forskjell. Har sett mange eksempler på det selv, feks her 

Dette er 4 uker da, men en viss forskjell må man da også kunne se på 3 uker 

Anonymkode: 26fb6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette er 4 uker da, men en viss forskjell må man da også kunne se på 3 uker 

Dette ser heller mer ut som en reklame.

Jeg har ikke fulgt med henne, men jeg tror hun har egentlig holdt med på treningen i mer enn 4 uker (sannsynligvis holdt på det veldig lenge ettersom hun er PT? Da har hun sannsynligvis masse muskler under fettet som enkelt forbrenner mye), og disse bildene er sannsynligvis fra disse ukene etter som kroppen begynner å stramme inn etter vektnedgangen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, matrobot skrev:

Dette ser heller mer ut som en reklame.

Jeg har ikke fulgt med henne, men jeg tror hun har egentlig holdt med på treningen i mer enn 4 uker (sannsynligvis holdt på det veldig lenge ettersom hun er PT? Da har hun sannsynligvis masse muskler under fettet som enkelt forbrenner mye), og disse bildene er sannsynligvis fra disse ukene etter som kroppen begynner å stramme inn etter vektnedgangen.

Dette er en av kundene hennes. Jeg kjenner denne PT’en så vet at dette ikke er juks. Og denne kunden er bare en av mange som kan vise til lignende resultater

Anonymkode: 26fb6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en av kundene hennes. Jeg kjenner denne PT’en så vet at dette ikke er juks. Og denne kunden er bare en av mange som kan vise til lignende resultater

Jeg sier ikke at dette er juks, men det er mye enklere for en erfaren personligtrener med en god del muskler under fettet å gå ned og stramme kroppen på en kort tid enn en utrent uten erfaring. Men for all del, ingen hindrer deg å prøve.

Jeg ville bare advare at man bør ikke forvente å få en synlig forandring etter kun 2 uker. Det tar vanligvis mye lenger tid enn dette. Sikt heller mot neste sommer. Det er mye mer realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, matrobot skrev:

Jeg sier ikke at dette er juks, men det er mye enklere for en erfaren personligtrener med en god del muskler under fettet å gå ned og stramme kroppen på en kort tid enn en utrent uten erfaring. Men for all del, ingen hindrer deg å prøve.

Jeg ville bare advare at man bør ikke forvente å få en synlig forandring etter kun 2 uker. Det tar vanligvis mye lenger tid enn dette. Sikt heller mot neste sommer. Det er mye mer realistisk.

Som sagt, dette er kunden hennes, altså en som er helt ny og ikke har drevet noe spesielt med trening tidligere 

Anonymkode: 26fb6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for sarong eller strandkjole! Fiks deg gjerne litt før dere drar - ansiktsmaske, manikyr/pedikyr, selvbruning, farge vipper/bryn?

Anonymkode: 349c3...001

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du rekker nok ikke gå ned så mye i vekt før sydenturen, men du kan gjøre noen tiltak for å føle deg litt bedre.

Kutt ut salt og saltholdig mat f.eks, salt binder vann i kroppen så du vil miste litt vannvekt. 

For å få mindre oppblåst mage så kan du luke ut matvarer som gir luft i magen, les om lowfood-map. Kullsyreholdig drikke gir oppblåst mage, så kan kanskje være greit å droppe brus på stranda. 

Ellers så kan du prøve å finne en bikini som er flatterende for kroppen din. Vil du skjule magen så se om du finner ei bikinitruse som er høy i livet, litt sånn retroaktig bikinibukse. Kjøp deg gjerne en strandkjole som du kan ta på deg når dere skal spise, selv om dere sitter på solsengene å spiser. Ser ikke dumt ut, bruker å gjøre det selv også, og har sett mange andre gjøre det samme. 

Og du; selv om kjæresten din bare har sett deg naken liggende i senga så kjenner han kroppen din, det er deg han er forelska i og vil ha. Det er deg han elsker. Og jeg vedder en femmer på at han synes du er helt smashing på stranda i bikini :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 13.04, AnonymBruker skrev:

Synes det er litt rart at du nå plutselig fant ut at det er sommer, ferie og tur til syden om to uker. Og i tillegg at du fant ut akkurat nå at du er for tykk, med tanke på at det tydeligvis ikke har vært noe problem tidligere 🙄

Uansett, lykke til med prosjektet. Husk at de aller fleste andre du kommer til å se på stranda har mer enn nok med seg selv og sitt (og tlf sin) til å bry seg om hvordan du ser ut. 

Anonymkode: 82ccd...0a5

Dette er nok det beste rådet som kan gis!!  Gå på stranda, og se litt på folk.  Virkeligheten er helt annerledes enn Instagram, og uten filter, sminke og riktig posering, så er de fleste helt vanlige ;)   Klart det er noen "perfekte" kropper på stranda, men de er alltid i mindretall.  Ps: Badetøy i riktig størrelse gjør en stor forskjell.  Kos deg på ferie 🌞

Anonymkode: 42adb...6f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du øker forbrenningen ved å trene intervall 

Anonymkode: d8b13...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stemmer for sarong eller strandkjole! Fiks deg gjerne litt før dere drar - ansiktsmaske, manikyr/pedikyr, selvbruning, farge vipper/bryn?

Anonymkode: 349c3...001

Alt annet et på stell. Har grei brunfarge fra før, vipper og negler er alltid på plass 

Anonymkode: 26fb6...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...