Gå til innhold

Hvordan finner gjemt mobil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en rekke skap langs ene veggen

Er dette på stua, i nærheten av sofaen?

Anonymkode: d0302...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere tvbenk med masse dvder og ledninger som ingen bruker? Kom til å tenke på at det er vel det stedet i stuen jeg ikke har vært på månedsvis... 

Anonymkode: f8372...fa5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er soverommet langt unna sofaen? Kan det være at  mobilen er på soverommet og at du  hører duringen helt til stua? Neste gang du hører at det durer, prøv å gå ut fra stua og hør om lyden er sterkere på andre rom.

Anonymkode: d0302...28f

Det er akkurat derfor jeg trenger å finne mobilen, for slik begynner jeg å tenke nå. Nei, det er ikke noe rom bak sofa. Det er yttervegg. Men v har soverom rett over, og hybel under. Jeg begynner jo nå å lure på om vibrasjoner høres så godt fra soverom eller hybel. Soverom kan jeg teste i morgen, men hybelen er bebodd et par uker til. 

Men jeg tror virkelig ikke at det kan høres så godt! Jeg er slik som alltid glemmer hvor jeg har lagt mobilen, og står den på vibrasjon må jeg lete over hele huset, selv om jeg ringer med annen telefon til den, og den vibrerer. 

Men når jeg ikke finner noe blir det en liten tvil, så er det en mobil der MÅ jeg finne den. 

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du søkt på telefonkatalogen om han er registrert med flere nr? Kan hende han glemte å ha skjult nummer da han registrerte seg. Hvis du finner nummeret kan du jo forsøke å ringe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette på stua, i nærheten av sofaen?

Anonymkode: d0302...28f

Det er i stua. Halvannen meter fra sofa. Har kikket rundt i dem, men de er fulle. Tar mer enn natten å tømme alt, og jeg vil ikke at han skal vite at jeg leter, nå da jeg ikke fant den. 

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akkurat derfor jeg trenger å finne mobilen, for slik begynner jeg å tenke nå. Nei, det er ikke noe rom bak sofa. Det er yttervegg. Men v har soverom rett over, og hybel under. Jeg begynner jo nå å lure på om vibrasjoner høres så godt fra soverom eller hybel. Soverom kan jeg teste i morgen, men hybelen er bebodd et par uker til. 

Men jeg tror virkelig ikke at det kan høres så godt! Jeg er slik som alltid glemmer hvor jeg har lagt mobilen, og står den på vibrasjon må jeg lete over hele huset, selv om jeg ringer med annen telefon til den, og den vibrerer. 

Men når jeg ikke finner noe blir det en liten tvil, så er det en mobil der MÅ jeg finne den. 

Anonymkode: 192b2...aed

Det kan det nok. Kanskje ligger telefonen på soveromsgulvet rett over sofaen i stua. Jeg ville gått opp på soverommet og sett  på gulvet.

Anonymkode: d0302...28f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mona123 skrev:

Har du søkt på telefonkatalogen om han er registrert med flere nr? Kan hende han glemte å ha skjult nummer da han registrerte seg. Hvis du finner nummeret kan du jo forsøke å ringe. 

Forsøkte det nå, men ingen nr på ham.

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan det nok. Kanskje ligger telefonen på soveromsgulvet rett over sofaen i stua. Jeg ville gått opp på soverommet og sett  på gulvet.

Anonymkode: d0302...28f

Ps. Står sengen tilfeldigvis rett over sofaen? Jeg tenker at han har lagt telefonen under sengen (hvis sengen står der, eller evt  et annet sted på gulvet, under en kommode, nattbord, under er   matte eller nederst i et klesskap).

Anonymkode: d0302...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere tvbenk med masse dvder og ledninger som ingen bruker? Kom til å tenke på at det er vel det stedet i stuen jeg ikke har vært på månedsvis... 

Anonymkode: f8372...fa5

Vi har bare en liten skjenk. Den er sjekket. 

Det hørtes også ut som om mobilen lå på /i noe mykt som dempet litt. Vibrasjoner på hardt underlag høres skarpere ut. 

Anonymkode: 192b2...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Står sengen tilfeldigvis rett over sofaen? Jeg tenker at han har lagt telefonen under sengen (hvis sengen står der, eller evt  et annet sted på gulvet, under en kommode, nattbord, under er   matte eller nederst i et klesskap).

Anonymkode: d0302...28f

Nesten rett over ja. 

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker han  å stå  opp før du våkner, slik at du ikke merker at han stikker hånden under sengen, under en matte el.l. for å hente den hemmelige mobilen?

Jeg tror IKKE at telefonen er gjemt på stua. Jeg er sikker på at den er på soverommet.

Anonymkode: d0302...28f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det vært flere tråder om samme telefon?

Anonymkode: d0302...28f

Nei, men om mannen som skriver "hore på hobby-tingene" og "kolleger som sier en lukter vondt".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vi har bare en liten skjenk. Den er sjekket. 

Det hørtes også ut som om mobilen lå på /i noe mykt som dempet litt. Vibrasjoner på hardt underlag høres skarpere ut. 

Anonymkode: 192b2...aed

Har dere en matte på gulvet ved sengen? Evt har han lagt noe på soveromsgulvet under mobilen

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nesten rett over ja. 

Anonymkode: 192b2...aed

 

Anonymkode: d0302...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir meg på tap i natt, men nå er alle mine antenner ute. Finnes det en mobil, og det tror jeg, så SKAL den finnes!!! Om det så må opp kamera! 

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt under sengen før du legger deg

Anonymkode: d0302...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror den ligger i sengen. Under madrassen eller mellom madrassene hvis dere har overmadrass/kontinentalseng. På hans side. 

Anonymkode: f8372...fa5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Perle skrev:

Nei, men om mannen som skriver "hore på hobby-tingene" og "kolleger som sier en lukter vondt".

Ok, de problemene har ikke jeg. Jeg har lest i de trådene, og synes heller ikke at situasjonen ligner. Hadde han ikke allerede blitt tatt med en ekstra mobil ville jeg tenkt "Så rart!" og glemt det. Kanskje er jeg for paranoid på grunn av den opplevelsen også, men vi var altså to som hørte vibreringen, godt! 

Anonymkode: 192b2...aed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men denne vibrasjonslyden har du kun hørt noen få ganger det siste døgnet, eller også tidligere? Kan han bare ha glemt  å slå av vibrasjonen akkurat i går?

Anonymkode: d0302...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, snakk om å være paranoid! Stakkars mann som overvåkes så til de grader! Ikke sikkert han har pult den Diana en gang. 

Anonymkode: 59ec8...5a2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...