Gå til innhold

Hvordan håndtere å møte på en man er blitt avvist av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så utrolig flaut. Gjorde et fremstøt mot ei som nokså bestemt avviste meg.

Jeg vet at vi kommer til å møtes igjen, fordi vi bor i samme nabolag. 

Hvordan oppføre seg når man føler man har tabbet seg ut?

Uff...kunne sunket i jorden! 

Anonymkode: 9c593...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du viser at dette tåler du og er smilende og vennlig når dere passerer hverandre. Ikke noe mer enn det. Du trenger ikke tørrprate. Trenger du tid på å takle avvisningen så later du som om du har det travelt. Caps og solbriller.

Anonymkode: 0f3ba...bd4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble du avvist? Jeg tenker at måten det skjedde også kan si noe om hvordan du må forholde deg til det. 

Anonymkode: 0f3ba...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder dette en potensiell venn eller et romantisk fremstøt?

Uansett gjelder det vel bare å glemme hele greia og snakke til/med personen på en høflig måte som du ville gjort med hvem som helst. Jeg hadde ikke latt det skinne igjennom at jeg var flau og skuffet, men latet som om livet gikk videre. Veldig greit å ikke la det bli kunstig og ekkelt til senere, hvis du vet allerede nå at du kan støte på personen jevnlig.

Anonymkode: 12d5e...e72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Romantisk fremstøt. 

Hun skrev "jeg er betatt av deg men kan ikke inn i et forhold nå. Også ga hun meg en veldig god grunn. 

Men jeg er så utrolig flau...og gruer meg til å se henne. 

Anonymkode: 9c593...0ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i akkurat samme situasjon. Han bor i nabolaget. Han var veldig vennlig og hyggelig i avvisningen, men det gjør det ikke bedre - snarere verre. Det hadde vært lettere om han hadde ghostet meg.

Jeg har sett ham og unngått ham. Gjør alt jeg kan for ikke å ha kontakt. Sier han hei gjør jeg jo det tilbake. Men unngår det for all pris.

Anonymkode: 16d24...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Romantisk fremstøt. 

Hun skrev "jeg er betatt av deg men kan ikke inn i et forhold nå. Også ga hun meg en veldig god grunn. 

Men jeg er så utrolig flau...og gruer meg til å se henne. 

Anonymkode: 9c593...0ff

Hvorfor i all verden er det noe å være flau for? Det er bare flott av deg at du har vist interesse. Du skal bare smile og si hei når du møter henne. La det bli opp til henne om hun vil si noe.

Endret av exictence
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å fortsette å hilse hyggelig og forvente det samme som av andre normale mennesker. Hun burde jo bare ta det som et kompliment, og du får bare ta det som et midlertidig nederlag. 

Anonymkode: b874f...d89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull

Her er det nok bare å flytte langt av sted, og aldri se seg tilbake igjen. Kanskje til et mer eksotisk land? Jeg har hørt at Mexico skal være bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, HerrBæsjerumpehull said:

Her er det nok bare å flytte langt av sted, og aldri se seg tilbake igjen. Kanskje til et mer eksotisk land? Jeg har hørt at Mexico skal være bra.

Hvorfor ikke anbefale et sted du har vært i stedet for et sted du kun har "hørt" skal være bra?

Anonymkode: 90db1...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor ikke anbefale et sted du har vært i stedet for et sted du kun har "hørt" skal være bra?

Anonymkode: 90db1...aad

Fordi kanskje alle stedene jeg har vært har vært dårlige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HerrBæsjerumpehull said:

Fordi kanskje alle stedene jeg har vært har vært dårlige steder.

Da bør du reise til et nytt sted. :) Uansett dumt å anbefale noen å dra til Mexico kun fordi du har hørt det er bra. Kanskje har du hørt fei? Beste er å anbefale steder man har vært før. 

Anonymkode: 90db1...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, AnonymBruker said:

Da bør du reise til et nytt sted. :) Uansett dumt å anbefale noen å dra til Mexico kun fordi du har hørt det er bra. Kanskje har du hørt fei? Beste er å anbefale steder man har vært før. 

Anonymkode: 90db1...aad

Kanskje jeg har hørt det av noen jeg stoler på. En kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du burde ta en Thomas André og jevnlig stå og synge og plystre og hoppe litt for deg selv rett utenfor boligen hennes sånn at hun ser at du lever herrens glade dager og overhodet ikke er lei deg etter hva som skjedde. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier alltid "hei, hvordan går det." 

Anonymkode: a3560...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke noe å være flau over. Husk: det kan være mer ubehagelig for den som avviste deg enn hva det er for deg. Verdsett deg selv , og smil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
Just now, Marina234 said:

Det er ikke noe å være flau over. Husk: det kan være mer ubehagelig for den som avviste deg enn hva det er for deg. Verdsett deg selv , og smil. 

Det gjør det da ikke noe bedre! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, HerrBæsjerumpehull skrev:

Det gjør det da ikke noe bedre! 

Jeg kan ærlig si at dersom jeg møter noen av dem som har avvist meg så vil jeg bare ignorere de, og smile fordi jeg er glad for at jeg ble kvitt de . Men det spørs såklart omstendighetene. Jeg var ikke venner eller naboer med de som har avvist meg. 

Følelser og interesse kan også forandre seg. Jeg må ærlig si at jeg har null interesse av de som avviste meg per dags dato, og jeg forstår ikke hva jeg likte med de.  Alt kan snu. Det gjorde det hos meg. Og da blir det ikke så stort problem å treffe på dem lenger.

Jeg gjorde alt selv for å unngå å treffe en mann som såret meg tidligere. Per dags dato så har jeg faktisk ingen interesse av han.  Fins ingen fasit på det. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Romantisk fremstøt. 

Hun skrev "jeg er betatt av deg men kan ikke inn i et forhold nå. Også ga hun meg en veldig god grunn. 

Men jeg er så utrolig flau...og gruer meg til å se henne. 

Anonymkode: 9c593...0ff

Eh, det der er IKKE kontant og kjip avvisning. Det er å få tilbakemelding om at følelsene var gjensidig, men hun ikke kunne gjøre noe med det.

Er virkelig ingenting å bli flau over.

Anonymkode: a653e...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...