Gå til innhold

foretrekker dere bare skandinavisk utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Asiatiske kvinner er så overvurderte mener jeg. Ser ut som alle har downs syndrom med de øynene og flate nesene. Men hver sin smak

Anonymkode: 96949...7b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Asiatiske kvinner er så overvurderte mener jeg. Ser ut som alle har downs syndrom med de øynene og flate nesene. Men hver sin smak

Anonymkode: 96949...7b5

Godt ikke alle tenker som deg 🙂

Anonymkode: 84281...b6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker skandinavisk og italiensk/spansk/gresk utseende på menn, hvis de i tillegg er kjekke og har litt muskler. Kinesiske/thai/japansk osv er turnoff og de virker feminine når de prater. Afrikanske menn kan være attraktive, men ikke de aller mørkeste. Flere afroamerikanske  skulespillere som er kjekke da, de er litt sassy flere av dem og. Det er attraktivt.

Anonymkode: cb8e5...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Asiatiske kvinner er så overvurderte mener jeg. Ser ut som alle har downs syndrom med de øynene og flate nesene. Men hver sin smak

Anonymkode: 96949...7b5

Enig. Skjønner ikke hva de vestlige mennene på 60 ser i dem når de er ditchet av norske kvinner år etter år og skal ha importbrud. Finnes jo ikke attraktive.

Anonymkode: cb8e5...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 23.56, AnonymBruker skrev:

Hei

Jeg synes at norske gutter er veldig attraktiv og kjekk, og lurte på om dere bare fortrekker jenter med skandinavisk utseende? Jeg har mørkt hår, og brune øyne, men har lys hudfarge. Er det sånn at norske menn helst liker jenter med blondt hår og blå øyne, eller er Penelope Cruz/Salma Hayek type jenter også attraktivt? :)

Anonymkode: 7051b...6af

Både mørke og lyse kan være attraktive.

(Jeg er gift med ei som er ganske mørk og nydelig.) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:

Asiatiske kvinner er så overvurderte mener jeg. Ser ut som alle har downs syndrom med de øynene og flate nesene. Men hver sin smak

Anonymkode: 96949...7b5

Uffda, her lyste det bitterhet over hele innlegget ditt. Hvorfor så bitter? Hva har du opplevd?

Anonymkode: 72a95...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tiltrekkes kun av blonde menn. Selv brunhårete nordmenn blir jeg ikke tiltrukket av. 

Anonymkode: d4ffd...561

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2018 den 8.29, AnonymBruker skrev:

Asiatiske kvinner er så overvurderte mener jeg. Ser ut som alle har downs syndrom med de øynene og flate nesene. Men hver sin smak

Anonymkode: 96949...7b5

For menn som ikke kan velge i damer så er et jo bra at de kan få asiater.

Anonymkode: ef8bc...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...