Gå til innhold

Skolesekk til videregående elev?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Hanne67 skrev:

Fjällräven har flere typer sekker, og mange modeller av Kånken.

Flere av Kånken-sekkene har polstrede skulderreimer, og finnes i flere størrelser: https://www.fjellrevenshop.no/produktkategori/utstyr/kanken/

Forøvrig synes jeg en 16-åring selv kan få bestemme hvilken sekk hun skal ha.

Det er jeg helt enig i :) Brukte ikke sekk på VGS selv, men veske, for det var "kult" den gangen.

Takk for link til sekkene, de der har jeg ikke sett! Den jeg har har tynne stropper og er mest ok som en "lett tursekk", men ikke noe særlig for tunge bøker og pc..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, Strixvaria skrev:

Det er jeg helt enig i :) Brukte ikke sekk på VGS selv, men veske, for det var "kult" den gangen.

Takk for link til sekkene, de der har jeg ikke sett! Den jeg har har tynne stropper og er mest ok som en "lett tursekk", men ikke noe særlig for tunge bøker og pc..

Ja, jeg forbandt også Kånken med de tynne stroppene, helt til jeg begynte å kikke litt nærmere etter. Synes de finnes i så mange fine farger, men er litt dyre. :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Osprey har gode hverdagssekker i tillegg til tursekkene. Kjøpte meg nettopp en på 26 liter, Hikelite. Utrolig god å bruke.

Anonymkode: aa342...4d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Får man ikke sekk sammen med skolepc? Jeg og mine søsken fikk det, og det er mellom åtte år siden og nå👍🏼

Anonymkode: cb1c2...a58

Det er ikke alle som velger å skaffe seg skolepc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.7.2018 den 18.05, gobbledigook skrev:

Det er ikke alle som velger å skaffe seg skolepc. 

Det får man utdelt de aller fleste steder og er ikke noe man må skaffe seg lenger. 

Anonymkode: 93666...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.7.2018 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Det får man utdelt de aller fleste steder og er ikke noe man må skaffe seg lenger. 

Anonymkode: 93666...04f

Jeg begynte på videregående i 2013 og vi måtte kjøpe selv om vi ikke ville bruke vår private maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min datter som skal begynne i 2.klasse på videregående bruker Herschel sekk, hun har to størrelser, men stort sett den som heter Little America hun bruker, hun har med seg PC og bøker på skolen hver dag  + drikkeflaske og matpakke så trenger den størrelsen. Hun er ihvertfall veldig fornøyd

Anonymkode: b9b25...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet nye Beckmann-sekker. Både 30 og 60 liter. De ser ikke barnslige ut. Så den på Tanum på Paleet sist uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.7.2018 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Det får man utdelt de aller fleste steder og er ikke noe man må skaffe seg lenger. 

Anonymkode: 93666...04f

Dette er feil, på mange vgs får man låne bøkene men må kjøpe egen pc. 

Ang sekk så har mang av mine elever de studentsekkene til beckmann og Bergans. En del har samme sekk som fra ungdomsskolen, men det viktigste er at man får plass til pc og de få bøkene man må ta med hjem. 

Anonymkode: 3e343...311

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du oss? Jenta er 16 år og kan vel bestemme selv? 🙄 Syklet i tre år med «postveske» på ryggen jeg - mye lurere enn sekk! 

Anonymkode: 2ccd6...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokomilkshake

Jeg hadde denne: https://www.sportamore.no/produkt/150603-bjorn-borg-core-curve-svart/665202?gclid=EAIaIQobChMIooax0OS03AIVx1QYCh2mlAh4EAQYBiABEgJkdPD_BwE

Enkel, behagelig og med god plass.

Hadde aldri noen problemer med å få med meg det jeg trengte. Noen dager hadde jeg både skolepc, en liten haug med bøker, mat og drikke og gymtøy uten at sekken så ut som at den skulle sprenge.

Edit: Så nå at den helst skal romme under 30l. Vet ikke hvor mye sekken jeg hadde rommer, men var veldig glad jeg var av de som kunne putte alt i sekken istedenfor å sykle med plastposer på rattet som flere jeg gikk i klasse med måtte🙊

Endret av Sjokomilkshake
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk skolesekk til å ha skolepcen i, og de sekkene var både nøytrale og gode å gå med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk sekker på vgs. Den var ikke spesielt pen, men det var jo ikke så farlig når "alle" brukte den. Tror de har en del på Zalando. Jeg syns det viktigste er at den faktisk har en pc-lomme og ikke bare en tynn drittsekk du slenger alt oppi

Anonymkode: eb63c...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår Beckmanns skinnsekk. Kul og klassisk, god kvalitet, har meis.

Anonymkode: 2fda4...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...