Gå til innhold

Hvorfor tror noen menn de plutselig har sjangs nå når jeg er tynn??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Overrasket

Hvorfor har ikke mennene lov til å prøve seg bare fordi du har blitt tynnere? Det er ikke forbudt å prøve seg, spørsmålet er bare hvordan man takler avvisning. Jeg synes du heller skal være glad for at du nå er så attraktiv, enn å la bitterheten henge igjen fra fortiden. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler med deg. Jeg har opplevd det samme selv. Det er veldig synd at kropp har mer å si enn personlighet. Jeg tok det tungt den gang, nå i dag tenker jeg det er deres tap.

Anonymkode: 763fb...b6d

Ja for du har jo sikkert en så veldig attraktiv personlighet som ikke en gang har innsikt nok til å forstå hvorfor menn er tiltrukket de slankere kvinnenene kontra de tykkere. Bare tull dette her. FÅ styr på dine egne følelser. Du har gjort en positiv endring som har resultert i at du nå anses som attraktiv. Du må gjerne være bitter over at du ikke ble ansett som attraktiv før det, men det igjen bidrar til at du blir mindre attraktiv igjen, fordi det er så ureflektert, bittert, smålig og enkelt. Selvfølgelig er menn mer tiltrukket av deg nå. Skjønner at du ikke er interessert i noen som eventuelt har vært ekkel og nedlatende mot deg pga overvekt, men at de faktisk ikke var tiltrukket av deg før du gjorde noe med vekta er en helt naturlig greie som over hodet ikke er noe å bruke kalorier på. Mener du virkelig at du har krav på at menn skal finne deg attraktiv uansett vekt, størrelse, holdning, humør, personlighet etc? Spar meg.

 

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skremmende egentlig men ja

Anonymkode: a012c...b34

Ja. Jeg har levd det. Helt forferdelig knusende for selvbildet. Jeg synes SÅ synd på i overvektige i dagens samfunn. Det er liksom ikke plass til normale mennesker lenger. 

Anonymkode: 2aa32...65b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tror ikke de har sjanse. Men de vil prøve seg. Du har blitt attraktiv. Så nyt det. 

Anonymkode: 4c1f0...703

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Vekt er ofte (ikke alltid) et resultat av livsstil. Jeg er veldig aktiv og opptatt av sunn mat, derfor går jeg som regel ikke etter de som er overvektige. Ikke fordi jeg har noe imot dem - men fordi våre interesser og livsstil mest sannsynlig ikke er en match. Det kan jo være at mennene TS sikter til har ment det samme?

Helt enig med deg her. For meg er overvekt en dealbreaker. Er også veldig sikker på at han jeg er sammen med ikke hadde vært interessert om jeg var overvektig og sofasliter. 

Anonymkode: e40dd...ca8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Hvorfor har ikke mennene lov til å prøve seg bare fordi du har blitt tynnere? Det er komiske forbudt å prøve seg, spørsmålet er bare hvordan man takler avvisning. Jeg synes du heller skal være glad for at du nå er så attraktiv, enn å la bitterheten henge igjen fra fortiden. 

Er helt latterlig å sitte å lese holdningene hennes. Ok, greit nok at hun kan føle det sånn, men at flere her sitter og rettferdiggjør bitterheten hennes. Jeg er ikke per i dag like attraktiv som jeg var for noen år siden pga jeg ikke klarer å være like godt trent, men jeg lever greit med det og vet at attraktivitet er noe som er lånt. Vi kommer alle til å bli gamle til slutt. Ikke er du bare mer fysisk attraktiv som tynn, men en attraktiv personlighet har også toleranse og aksept for at hvordan de selv blir oppfattet også baserer seg på hvilken tilstand og hvilken situajson på et gitt tidspunkt. Man har ikke krav på å bli ansett som noe man vil bli ansett som..

Ts går rundt og føler seg forrådt fordi hun for 45 kg siden ikke var ansett som like attraktiv. Med sånne holdninger skal hun være glad de 45 kg i minus er nok til å gjøre gutta interessert. Holdningene til ts er nettopp grunnen til at jeg styrer fullstendig unna eksfeite jenter, siden jeg regenr med de har issues i forhold til den perioden de var overvektige. Synd men sant

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for du har jo sikkert en så veldig attraktiv personlighet som ikke en gang har innsikt nok til å forstå hvorfor menn er tiltrukket de slankere kvinnenene kontra de tykkere. Bare tull dette her. FÅ styr på dine egne følelser. Du har gjort en positiv endring som har resultert i at du nå anses som attraktiv. Du må gjerne være bitter over at du ikke ble ansett som attraktiv før det, men det igjen bidrar til at du blir mindre attraktiv igjen, fordi det er så ureflektert, bittert, smålig og enkelt. Selvfølgelig er menn mer tiltrukket av deg nå. Skjønner at du ikke er interessert i noen som eventuelt har vært ekkel og nedlatende mot deg pga overvekt, men at de faktisk ikke var tiltrukket av deg før du gjorde noe med vekta er en helt naturlig greie som over hodet ikke er noe å bruke kalorier på. Mener du virkelig at du har krav på at menn skal finne deg attraktiv uansett vekt, størrelse, holdning, humør, personlighet etc? Spar meg.

 

Anonymkode: a5c63...a46

Jeg forventer at menn skal finne meg attraktiv pga det jeg sier, og ikke det jeg ser ut som. 

Anonymkode: 2aa32...65b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Overrasket skrev:

Hvorfor har ikke mennene lov til å prøve seg bare fordi du har blitt tynnere? Det er ikke forbudt å prøve seg, spørsmålet er bare hvordan man takler avvisning. Jeg synes du heller skal være glad for at du nå er så attraktiv, enn å la bitterheten henge igjen fra fortiden. 

Hvorfor skal kvinner som har slanket seg behandles som en vare? Tross alt har mennene spydd i munnen fordi vi var overvektige. Men når vi er slanke så er alt av dritt unskyldninger noe vi bare skal glemme og være takknemlig for en "ny" sjanse?? 

En idiot av en mann er en idiot, enten jenta er tykk eller tynn. 

Anonymkode: ab457...ead

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er helt latterlig å sitte å lese holdningene hennes. Ok, greit nok at hun kan føle det sånn, men at flere her sitter og rettferdiggjør bitterheten hennes. Jeg er ikke per i dag like attraktiv som jeg var for noen år siden pga jeg ikke klarer å være like godt trent, men jeg lever greit med det og vet at attraktivitet er noe som er lånt. Vi kommer alle til å bli gamle til slutt. Ikke er du bare mer fysisk attraktiv som tynn, men en attraktiv personlighet har også toleranse og aksept for at hvordan de selv blir oppfattet også baserer seg på hvilken tilstand og hvilken situajson på et gitt tidspunkt. Man har ikke krav på å bli ansett som noe man vil bli ansett som..

Ts går rundt og føler seg forrådt fordi hun for 45 kg siden ikke var ansett som like attraktiv. Med sånne holdninger skal hun være glad de 45 kg i minus er nok til å gjøre gutta interessert. Holdningene til ts er nettopp grunnen til at jeg styrer fullstendig unna eksfeite jenter, siden jeg regenr med de har issues i forhold til den perioden de var overvektige. Synd men sant

Anonymkode: a5c63...a46

Hva er latterlig med å synes at menn som avviste henne som overvektig nå prøver å sjekke henne opp som slank? Jeg synes det er noe ekkelt ved slike mannfolk, helt ærlig. Og før du i det hele tatt prøver deg: Jeg har selv vært overvektig og er nå slank. Jeg har fått like mye oppmerksomhet nå som før så jeg er ikke bitter, slik som du refererer ts (som heller ikke er bitter)... Gjerne du projiserer egne følelser på andre?

Anonymkode: 83a28...acd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forventer at menn skal finne meg attraktiv pga det jeg sier, og ikke det jeg ser ut som. 

Anonymkode: 2aa32...65b

Da er det på tide å slutte å dagdrømme. 

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal kvinner som har slanket seg behandles som en vare? Tross alt har mennene spydd i munnen fordi vi var overvektige. Men når vi er slanke så er alt av dritt unskyldninger noe vi bare skal glemme og være takknemlig for en "ny" sjanse?? 

En idiot av en mann er en idiot, enten jenta er tykk eller tynn. 

Anonymkode: ab457...ead

Hvis man holder fast i bitterheten og skal indirekte straffe folk spørs det hvor mye mer attraktiv man har blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg forventer at menn skal finne meg attraktiv pga det jeg sier, og ikke det jeg ser ut som. 

Anonymkode: 2aa32...65b

Og jeg forventer at det skal regne gullmynter fra himmelen ned i hagen min dagen lang sånn at jeg ikke trenger å jobbe men bare kan ha det fett hele tiden, men sånn er det visst ikke i den virkelige verden, gitt. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor skal kvinner som har slanket seg behandles som en vare?

Anonymkode: ab457...ead

Vare? Det å være romantisk eller seksuelt interessert i noen betyr at man behandler dem som en vare? Huh?

Nå begynner det å bli ganske mørkt her, altså. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Overrasket skrev:

Hvis man holder fast i bitterheten og skal indirekte straffe folk spørs det hvor mye mer attraktiv man har blitt.

Hvilken bitterhet?

Det er snakk om å ha selvrespekt. Kun det.

Anonymkode: ab457...ead

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er latterlig med å synes at menn som avviste henne som overvektig nå prøver å sjekke henne opp som slank? Jeg synes det er noe ekkelt ved slike mannfolk, helt ærlig. Og før du i det hele tatt prøver deg: Jeg har selv vært overvektig og er nå slank. Jeg har fått like mye oppmerksomhet nå som før så jeg er ikke bitter, slik som du refererer ts (som heller ikke er bitter)... Gjerne du projiserer egne følelser på andre?

Anonymkode: 83a28...acd

Det er latterlig, fordi det vitner om mangelfull innsikt i hva som tiltrekker. Det i seg selv er jo paradoksalt nok utiltrekkende som personlighet, noe som hevdes å skulle være det store salgsobjektet. Man kan da spørre seg hva det egentlig er dere mener tiltrekning er, og hva det å være kjærester er, når essensen i holdningene deres er at tiltrekning er platonisk. 

Anonymkode: a5c63...a46

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forventer at menn skal finne meg attraktiv pga det jeg sier, og ikke det jeg ser ut som. 

Anonymkode: 2aa32...65b

Kanskje det nettopp ER personligheten? Etter å ha slanket vekk 45 kg, kanskje man har nye hobbyer og interesse som folk liker å høre om? Kanskje man er mer selvsikker? Det er jo tiltalende. Kanskje man har økt utstråling? Det kan være personligheten, men det får man ikke vite om man lar fortidens bitterhet avgjøre i nåtiden. Man er konsekvenser et dømmende menneske OL alt handler om vekt i eget hode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilken bitterhet?

Det er snakk om å ha selvrespekt. Kun det.

Anonymkode: ab457...ead

Jeg synes ikke dette er selvrespekt. Hevngjerrighet er det, og det er ikke attraktivt.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Akhenaton skrev:

Vare? Det å være romantisk eller seksuelt interessert i noen betyr at man behandler dem som en vare? Huh?

Nå begynner det å bli ganske mørkt her, altså. 

En idiot velger bort en hest fordi den ikke er pen nok. Så kommer en hestekjenner og forteller hvilke kvaliteter hesten har og hvor bra den er. Idioten blir så interessert i hesten kun fordi han ikke vil miste mulighetene hesten byr på.

Men, sånt skjønner jo ikke dere.

Anonymkode: ab457...ead

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for du har jo sikkert en så veldig attraktiv personlighet som ikke en gang har innsikt nok til å forstå hvorfor menn er tiltrukket de slankere kvinnenene kontra de tykkere. Bare tull dette her. FÅ styr på dine egne følelser. Du har gjort en positiv endring som har resultert i at du nå anses som attraktiv. Du må gjerne være bitter over at du ikke ble ansett som attraktiv før det, men det igjen bidrar til at du blir mindre attraktiv igjen, fordi det er så ureflektert, bittert, smålig og enkelt. Selvfølgelig er menn mer tiltrukket av deg nå. Skjønner at du ikke er interessert i noen som eventuelt har vært ekkel og nedlatende mot deg pga overvekt, men at de faktisk ikke var tiltrukket av deg før du gjorde noe med vekta er en helt naturlig greie som over hodet ikke er noe å bruke kalorier på. Mener du virkelig at du har krav på at menn skal finne deg attraktiv uansett vekt, størrelse, holdning, humør, personlighet etc? Spar meg.

 

Anonymkode: a5c63...a46

Ja, jeg er like mye verdt som person uansett vekt. Jeg kan med hånda på hjertet si at vekt ikke spiller noen rolle for meg.

Har hatt flere muligheter for normalvektige kjærester, men fant min drøm i en kraftig overvektig mann.

Anonymkode: 763fb...b6d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva søren, er dette virkelig overraskende for deg!?  Jeg har selv gått ned 20 kg, og elsker oppmerksomheten jeg nå får fra menn. Jeg slanket meg pga helsen, ikke for å være et sex-objekt, men jeg er realistisk nok til å skjønne at de er tiltrukket av meg som slank og ikke som overvektig. Kan du ikke nyte det, da? Utseendet er det første vi legger merke til, vi er da visuelle dyr.

Anonymkode: 10c20...082

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...