Gå til innhold

Hvordan er det å bli knullet av en lang pikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vondt! Men da snakker jeg om laaang pikk, ikke en stor en på 20 cm.. :) 

Anonymkode: 62032...b43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vondt! Men da snakker jeg om laaang pikk, ikke en stor en på 20 cm.. :) 

Anonymkode: 62032...b43

Det er forskjell på godt stor og vondt stor med andre ord? Hva som skiller varierer fra dame til dame, og syklus? Men for stor er alltid for stor? Da er vel det mange som stiller seg spørsmålet hva er stor nok til å være godt stor? 

Anonymkode: 9a0d4...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sykt vondt. Jeg må holde hendene mellom meg og mannen så han ikke støter så langt inn, og det er ikke noe gøy. Det er kun under eggløsning at det går an, da får jeg ikke vondt. 

Det er veldig kjedelig å ikke kjøre på så mye man ønsker. Mannen ønsker jo å kjøre på uten å tenke på hvor langt inn han kan gå, men det må han altså gjøre. 

Anonymkode: d7082...ae0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke du gå å prøve og så forteller du oss hvordan det var? Gi og ta vet du.

Anonymkode: 7aef1...b2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må du først definere lang! Lang som i 17 cm = helt nydelig fantastisk godt så lenge den også har fin tykkelse. 

Lang som i 19 cm men tynn = bortkastet 

Lang som i 23 cm = kan være ekstremt smertefullt i flere stillinger der den treffer direkte på livmortappen og man må passe på under hele samleiet å ikke støte for dypt eller hardt 

Anonymkode: 31c52...3f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på godt stor og vondt stor med andre ord? Hva som skiller varierer fra dame til dame, og syklus? Men for stor er alltid for stor? Da er vel det mange som stiller seg spørsmålet hva er stor nok til å være godt stor? 

Anonymkode: 9a0d4...de9

Ja det er stor forskjell på godt stor og vondt stor :)

Gjennom syklusen varierer det også hvor langt ned eller opp livmorhalsen er så det kan også ha noe å si så for en one night stand tåler man oftest større mens for en fast partner man skal ha sex med gjennom hele syklusen er det best med en som ikke er vondt stor noen gang, men akuratt passe. 

Hva som føles godt og vondt har nok en grense som varierer fra kvinne til kvinne. Det har ikke nødvendigvis med kvinnens vagina størrelse å gjøre men følsomheten hennes der "inne". 

Anonymkode: 31c52...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vondt. Kjennes ut som man blir knivstukket i nedre del av magen. 

Heller er tykk enn enn en lang en 

Anonymkode: f5fd1...3f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

skjønner frustasjonen din ,men jeg har fryktelig dårlig erfaringer med det (flere kvinner ) baksnakking osv pga av min lille penis på 13 cm :( 

Anonymkode: dffc5...8e7

Den er ikke liten, den er normal! ❤

Anonymkode: 30994...4ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Kvinner er ulike, og livmorhalsen varierer i «plassering» alt etter syklusen (den flytter opp og ned på seg). Noen kjenner kanskje ikke smerte nåe hun blir «bunnet», men de fleste kvinner synes dette er ubehagelig og smertefult.

Helt ærlig virker det som at MENN har oppfatningen at «større er bedre». Og de vet jo så mye bedre enn kvinner hva vi liker så da er jo «større bedre» (kanskje den dagen alle menn elsker å få en 20cm++ penis opp i rompa...). En kvinne er ~10cm innvendig. Når en kvinne er opphisset vil ting utvide seg der nede ja, og vi kan derfor romme mer, men det betyr ikke at vi ønsker å stappe oss fulle. Noen kvinner liker større peniser enn andre, men de fleste kvinner liker en helt gjennomsnttlig en. Gjennomsnittet i norge ligger på 14 cm.

Og de kvinnene som svarer ærlig (at de gjerne foretrekker en helt gjennomsnittlig penis), de får det tilbake i trynet at de lyver for «større er jo bedre». For alle vet jo at det er sant... :dry:

 

Anonymkode: 73a53...661

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg måtte gjøre det slutt med eksen fordi han var for lang. Vi kunne ikke ha sex som tilfredstilte oss begge. Tykkelsen betyr mye mere. Heller en liten og tjukk enn lang og tynn eller lang og tjukk.

Men best av alt er en helt ordinær en, en sånn helt vanlig "kjedelig" A4 pikk, som tilhører en real og morsom type. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Lang og stor er to forskjellige ting ;) er tykkelsen det kommer annpå. En lang strikkepinne gir meg ingenting... men av en eller annen merkelig grunn er menn mest oppatt av å måle lengden. Og her blir det spurt om en lang penis. Så kvinnene svarer på det.

Anonymkode: d5362...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

merkelig.Hvorfor er det liksom som så bra å være godt utstyrt da ?? Hos dere "snusfornuftige" KG damer høres det egentlig negativt ut ,og helst skal mannen ha liten penis .....er noe som skurrer her ,for alle vet at i den virkelige verden er det definitivt ikke sånn -Dette vet jeg !

Anonymkode: dffc5...8e7

Du vet det finnes noe mellom lang og liten, sant? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Det er MENN som er så sabla opptatt av at peniser skal være så store!! At dere ikke blir lei av å tenke så mye på kuk er langt forbi min fatteevne.

Anonymkode: cd6b7...c95

Det er nok fordi en mann har langt mer plass baki rumpa, enn en kvinne har i skjeden. Menn tror tydeligvis at kvinner blir opphisset av det de selv blir opphisset av, og har vanskelig for å tro det kvinner forteller om sine faktiske preferanser. Hvorfor i alle dager skulle vi lyve om dette?

11 hours ago, AnonymBruker said:

skjønner frustasjonen din ,men jeg har fryktelig dårlig erfaringer med det (flere kvinner ) baksnakking osv pga av min lille penis på 13 cm :( 

Anonymkode: dffc5...8e7

Hva med tykkelsen omkretsen? Vet ikke menn at peniser har flere mål enn lengde?

Som svar på spørsmålet i overskriften: Hvorfor lurer du på dette, TS? Samler du runkemateriale?

Hva synes du selv om å bli knullet av en lang pikk?

Anonymkode: 400f4...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke godt om den går for langt inn. Heller tykk enn lang

Anonymkode: 3f846...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

skjønner frustasjonen din ,men jeg har fryktelig dårlig erfaringer med det (flere kvinner ) baksnakking osv pga av min lille penis på 13 cm :( 

Anonymkode: dffc5...8e7

Trist å høre at du har dårlig erfaring med kvinner.Håper du treffer en dame med riktige verdier.

Anonymkode: e6fcf...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trist å høre at du har dårlig erfaring med kvinner.Håper du treffer en dame med riktige verdier.

Anonymkode: e6fcf...fbf

Ei dame med riktige verdier vil fortsatt best nyte en stor, tykk pikk. Men ei dame med de "riktige verdiene" som du tilsikter undertrykker egentlig bare sin egen seksualitet og nytelse. 

Anonymkode: bebab...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang pikk: vondt, så nei takk

Tjukk pikk derimot; ja takk

Anonymkode: 7c3e9...f59

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei dame med riktige verdier vil fortsatt best nyte en stor, tykk pikk. Men ei dame med de "riktige verdiene" som du tilsikter undertrykker egentlig bare sin egen seksualitet og nytelse. 

Anonymkode: bebab...2c7

Eller.. hun nyter en helt normal pikk, tilogmed en under normalen pikk kan nytes.. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...