Gå til innhold

Når en nær venn blir funnet død...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. En nær venn av meg ble funnet død for noen dager siden. Jeg er så fortvilet. Vi hadde mye kontakt i forrige uke og alt virket bra. Han så så frisk og glad ut. Han er nå sendt til obduksjon, og de har tatt prøver som de skal få svar på i begynnelsen av september(!!!). Jeg synes dette virker som så lang tid... Så da lurer jeg på, siden jeg ikke tør å spørre familien, er selvmord utelukket, siden de ikke kan anslå dødsårsaken før de har fått svar på prøvene? 

Anonymkode: 52874...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det er ikke utelukket. Kan det være at de sjekker om det er stoffer i kroppen (overdose feks) og evt hvor mye. 

Anonymkode: a5dab...784

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje det tar lang tid på grunn av fellesferie nå..

Anonymkode: aa132...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei det er ikke utelukket. Kan det være at de sjekker om det er stoffer i kroppen (overdose feks) og evt hvor mye. 

Anonymkode: a5dab...784

Æsj, det sier seg jo egentlig selv... Takk for svar. Det er så fælt å ikke vite. 

Anonymkode: 52874...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som noen andre svarer, så er ikke selvmord utelukket pga obduksjon. Det tar gjerne 4-6 uker for en foreløpig obduksjon, muligens lenger pga ferietid nå. Finner de ikke noen konkret årsak hos patologen på sykehuset obduksjonen finner sted, kan de sende flere organer og prøver til et annet sykehus og da kan ventetiden dessverre være opptil 1 år. 

Anonymkode: e0770...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...