Gå til innhold

Savner oralsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 29 år og har «alltid» kjent på en enorm lyst for oralsex. Føler jeg kan ligge en hel dag omtrent å bli slikket og fingret. Nå savner jeg det veldig. Skulle gjerne hatt en deilig mann til å kun gjøre den delen. 

Har sex ellers, men lite oralsex, selv om jeg gir. Ikke blir det mer heller.

vet ikke hva jeg vil med dette, bare savner det. Å fingre seg selv er ikke på langt nær like digg. 

Anonymkode: 1164a...e9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånn er det hjemme også... oralt er tydeligvis fy fy begge veier... egentlig rimelig kjipern!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer og jeg gir oralsex ofte, enten kun det eller i løpet av foreplay. Jeg har sagt at jeg liker det, og han har sagt han liker det, så vi gjør det for å tilfredsstille hverandre. Jeg tror det er viktig at du rett og slett sier hva du liker, og viser sexpartneren din at du liker det når han først gjør det. Da vil det kanskje tenne han mer og, og dermed vil han gjøre det igjen ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år og har «alltid» kjent på en enorm lyst for oralsex. Føler jeg kan ligge en hel dag omtrent å bli slikket og fingret. Nå savner jeg det veldig. Skulle gjerne hatt en deilig mann til å kun gjøre den delen. 

Har sex ellers, men lite oralsex, selv om jeg gir. Ikke blir det mer heller.

vet ikke hva jeg vil med dette, bare savner det. Å fingre seg selv er ikke på langt nær like digg. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Det er ikke pent å si at det er godt å se at man ikke er alene om problemet, menman har lett for bli værende i en boble hvor man tror det bare er seg selv som har det slik og at alle andre er lykkelige. Jeg er en mann i et forhold hvor jeg ikke får gi oralsex, og det har gått så langt at jeg har fått beskjed om at hun ikke synes «lesbsex» passer dårlig fra en mann. For meg er det å gi oralsex selve bensinen for mitt sexliv, jeg setter oralsex høyere enn penetrering og jeg tenker nesten konstant på å slikke kvinner, det er det deiligste som finnes. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe match på lyster...? Jeg har mange ganger tenkt å ta steget ut å finne en elskerinne, men det sitter litt langt inne det også. Så jeg forstår godt din frustrasjon. Drømmen er selvfølgelig å kunne kople seg til andre i samme situasjon for å få tilfredsstilt bare den ene  eller de savnede lystene, men noen drømmer skal kanskje bare forbli drøm...?

Anonymkode: 0dc36...c2e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først; det blir ikke mer oralsex på meg fra hans side. Han er ikke glad i det selv om han klart og tydelig vet jeg liker det. Jeg blir jo tent på en helt annen måte når vi har det og tro meg, jeg gir tydelig tegn på at jeg nyter det. Ingen tvil. Han vil bare ikke. 

Alt annet mellom oss er perfekt. Vi er ikke kjærester, bare goooode venner med fordeler da vi er single kolleger som nyter hverandres selskap. Eksen min var likedan, og jeg dater også. Håpet er jo å treffe en som tilfredsstiller dette siste behovet. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Siden du vet at dette er et så klart behov må du jo nesten ta litt ansvar for egen nytelse og finne deg elsker(e) som tilfrestiller akkurat det. Jeg forstår ikke hvordan folk kan være klar over hva de trenger slik som du er, og ikke faktisk gjøre noe med det. Det er ikke akkurat vanskelig å finne menn som liker oralsex, det er vel nærmeste vanskeligere å finne de som ikke liker det. Livet er for kort for dårlig eller mangelfull sex.

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke pent å si at det er godt å se at man ikke er alene om problemet, menman har lett for bli værende i en boble hvor man tror det bare er seg selv som har det slik og at alle andre er lykkelige. Jeg er en mann i et forhold hvor jeg ikke får gi oralsex, og det har gått så langt at jeg har fått beskjed om at hun ikke synes «lesbsex» passer dårlig fra en mann. For meg er det å gi oralsex selve bensinen for mitt sexliv, jeg setter oralsex høyere enn penetrering og jeg tenker nesten konstant på å slikke kvinner, det er det deiligste som finnes. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe match på lyster...? Jeg har mange ganger tenkt å ta steget ut å finne en elskerinne, men det sitter litt langt inne det også. Så jeg forstår godt din frustrasjon. Drømmen er selvfølgelig å kunne kople seg til andre i samme situasjon for å få tilfredsstilt bare den ene  eller de savnede lystene, men noen drømmer skal kanskje bare forbli drøm...?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Ååh, skulle gjerne vært din dame 😂 kan nesten ikke fatte hun ikke syns det er godt, men så er vi jo alle forskjellig. Hehe, flirer litt av «lesbesex», unnskyld! Kunne omtrent prøvd det bare for oralsex til tider når savnet er størst. 

Hmm... ja og nei til siste spm. Jeg kunne ha vurdert det i samråd med kjæreste. Vært åpne for å oppfylle de lyster og ønsker man har mangel på hjemme. Dog kan jeg ikke se for meg mange kjærester akseptere et sånt forhold. Jeg har aldri prøvd selv i tidligere forhold, men det hendte jeg tenkte noen ganger «sett inn en sexannonse et sted og etterspør kun dette, han trenger ikke vite noe. Kvinne søker mann til oralsex» 😂🙊. Ble alltid med tanken da jeg er for pingle til å gjennomføre og utroskap er imot mine verdier. 

Anonymkode: 1164a...e9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Overrasket skrev:

Siden du vet at dette er et så klart behov må du jo nesten ta litt ansvar for egen nytelse og finne deg elsker(e) som tilfrestiller akkurat det. Jeg forstår ikke hvordan folk kan være klar over hva de trenger slik som du er, og ikke faktisk gjøre noe med det. Det er ikke akkurat vanskelig å finne menn som liker oralsex, det er vel nærmeste vanskeligere å finne de som ikke liker det.

Faktisk har jeg prøvd før, uten å lykkes helt. Var også sånn jeg og han her endte opp her. Vi kom inn på tema sex og pratet om alt og ingenting. Han sa han likte det og utførte det ofte. Fant jo ut senere at «ofte» er 1 gang i mnd omtrent. Vi møtes vel minst 5-6 dager i uken. 

Vil liksom ikke ligge rundt med alt og alle heller, men hadde vært så mye bedre om folk var ærlig om det. Har datet flere som sier alt der og da, men trekker det tilbake når de skjønner ting kan gå riktig vei. Blir trygge og da bare «nei, Sorry». 

Anonymkode: 1164a...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk har jeg prøvd før, uten å lykkes helt. Var også sånn jeg og han her endte opp her. Vi kom inn på tema sex og pratet om alt og ingenting. Han sa han likte det og utførte det ofte. Fant jo ut senere at «ofte» er 1 gang i mnd omtrent. Vi møtes vel minst 5-6 dager i uken. 

Vil liksom ikke ligge rundt med alt og alle heller, men hadde vært så mye bedre om folk var ærlig om det. Har datet flere som sier alt der og da, men trekker det tilbake når de skjønner ting kan gå riktig vei. Blir trygge og da bare «nei, Sorry». 

Anonymkode: 1164a...e9b

Det er nettopp det siste du beskivet som er min opplevelse også. Hun lovet det ene og det andre inntil vi flyttet sammen, da ble jeg plutselig «lesbe» i hennes øyne. Jeg har aldri vært så opptatt av penetrering fordi jeg ikke synes det gir meg den samme nærheten som oralsex gir, og jeg kunne godt leve i et forhold uten de store behov for vaginal penetrering. Ingeting er bedre enn å få to hender bak hodet som trykker ansiktet mitt hardt inn i skrittet mens bena løfter seg og lydene ikke ikke er til å ta feil av, det kan jo avstedkomme klimaks...

Anonymkode: 0dc36...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke pent å si at det er godt å se at man ikke er alene om problemet, menman har lett for bli værende i en boble hvor man tror det bare er seg selv som har det slik og at alle andre er lykkelige. Jeg er en mann i et forhold hvor jeg ikke får gi oralsex, og det har gått så langt at jeg har fått beskjed om at hun ikke synes «lesbsex» passer dårlig fra en mann. For meg er det å gi oralsex selve bensinen for mitt sexliv, jeg setter oralsex høyere enn penetrering og jeg tenker nesten konstant på å slikke kvinner, det er det deiligste som finnes. Hvorfor skal det være så vanskelig å treffe match på lyster...? Jeg har mange ganger tenkt å ta steget ut å finne en elskerinne, men det sitter litt langt inne det også. Så jeg forstår godt din frustrasjon. Drømmen er selvfølgelig å kunne kople seg til andre i samme situasjon for å få tilfredsstilt bare den ene  eller de savnede lystene, men noen drømmer skal kanskje bare forbli drøm...?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Å herregud. Du kan komme hit og bli kjæresten min. I dag! ♥️

Anonymkode: 26580...9de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud. Du kan komme hit og bli kjæresten min. I dag! ♥️

Anonymkode: 26580...9de

Høres jo litt farlig ut... ;) Hvor i vårt langstrakte land er «hit»?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg synes ideelt sett man bør finne seg en partner som matcher best mulig, og så ta det derfra, ikke inngå i et forhold og deretter trumfe gjennom et hvert behov og ønske man har.

Men i min verden stiller oralsex seg i en særposisjon. Det er nesten mer viktig enn alt annet. Både det å slikke, suge og svelge er sånne ting som gjør at et annet menneske føler seg «intimt velkommen» hos et annet menneske, for å forsøke å lage et begrep. Når jeg stadig ser at folk her inne uffer og okker seg over at partneren ønsker de tingene der, så synes jeg det er et større faresignal enn all annen uffing og oiing.

Jeg mener man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man finner noen som ikke har så lyst på en, at de vil putte hele deg inn i munnen (riktignok med enkelte hygieniske og plassmessige betingelser). Eller tillate deg det samme.

Kaster han eller hun seg ikke over kuken eller fitta di?

Synes han eller hun det er ekkelt at du har lyst på de?

Neivel, gå videre!

Det å leve sammen med et menneske som synes disse tingene er ekkelt, er absolutt en usunn intim deprivasjon man ikke bør finne seg i over tid.

Endret av a l'orange
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, a l'orange skrev:

Altså, jeg synes ideelt sett man bør finne seg en partner som matcher best mulig, og så ta det derfra, ikke inngå i et forhold og deretter trumfe gjennom å få seg en elsker for hvert behov og ønske man har som ikke partneren blir med på.

Men i min verden stiller oralsex seg i en særposisjon. Det er nesten mer viktig enn alt annet. Både det å slikke, suge og svelge er sånne ting som gjør at et annet menneske føler seg «intimt velkommen» hos et annet menneske, for å forsøke å lage et begrep. Når jeg stadig ser at folk her inne uffer og okker seg over at partneren ønsker de tingene der, så synes jeg det er et større faresignal enn all annen uffing og oiing.

Jeg mener man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man finner noen som ikke har så lyst på en, at de vil putte hele deg inn i munnen (riktignok med enkelte hygieniske og plassmessige betingelser). Eller tillate deg det samme.

Kaster han eller hun seg ikke over kuken eller fitta di?

Synes han eller hun det er ekkelt at du har lyst på de?

Neivel, gå videre!

Det å leve sammen med et menneske som synes disse tingene er ekkelt, er absolutt en usunn intim deprivasjon man ikke bør finne seg i over tid.

Altså, dette var da voldsomt. Jeg antar dog du snakker om godt voksne mennesker? Det er ikke unormalt at yngre voksne ikke helt har funnet ut hva de liker, eller at de ikke liker bestemte ting, men kan endres over tid.

Jeg synes det var grusomt å bli slikket helt frem til jeg var i midten av 20-åra. Jeg klarte ikke slappe av eller nyte det. Men jeg elsket da partneren din for det... 

Anonymkode: ccb35...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 29 år og har «alltid» kjent på en enorm lyst for oralsex. Føler jeg kan ligge en hel dag omtrent å bli slikket og fingret. Nå savner jeg det veldig. Skulle gjerne hatt en deilig mann til å kun gjøre den delen. 

Har sex ellers, men lite oralsex, selv om jeg gir. Ikke blir det mer heller.

vet ikke hva jeg vil med dette, bare savner det. Å fingre seg selv er ikke på langt nær like digg. 

Anonymkode: 1164a...e9b

Hmmm det som er så digg 😇 mann 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, a l'orange said:

Altså, jeg synes ideelt sett man bør finne seg en partner som matcher best mulig, og så ta det derfra, ikke inngå i et forhold og deretter trumfe gjennom å få seg en elsker for hvert behov og ønske man har som ikke partneren blir med på.

Men i min verden stiller oralsex seg i en særposisjon. Det er nesten mer viktig enn alt annet. Både det å slikke, suge og svelge er sånne ting som gjør at et annet menneske føler seg «intimt velkommen» hos et annet menneske, for å forsøke å lage et begrep. Når jeg stadig ser at folk her inne uffer og okker seg over at partneren ønsker de tingene der, så synes jeg det er et større faresignal enn all annen uffing og oiing.

Jeg mener man gjør seg selv en bjørnetjeneste hvis man finner noen som ikke har så lyst på en, at de vil putte hele deg inn i munnen (riktignok med enkelte hygieniske og plassmessige betingelser). Eller tillate deg det samme.

Kaster han eller hun seg ikke over kuken eller fitta di?

Synes han eller hun det er ekkelt at du har lyst på de?

Neivel, gå videre!

Det å leve sammen med et menneske som synes disse tingene er ekkelt, er absolutt en usunn intim deprivasjon man ikke bør finne seg i over tid.

Godt sagt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.7.2018 den 17.37, AnonymBruker skrev:

Altså, dette var da voldsomt. Jeg antar dog du snakker om godt voksne mennesker? Det er ikke unormalt at yngre voksne ikke helt har funnet ut hva de liker, eller at de ikke liker bestemte ting, men kan endres over tid.

Jeg synes det var grusomt å bli slikket helt frem til jeg var i midten av 20-åra. Jeg klarte ikke slappe av eller nyte det. Men jeg elsket da partneren din for det... 

Anonymkode: ccb35...af8

Enig i at dette bør gjelde for voksne og seriøse forhold og ikke forventes av unge mennesker. 

Samtidig blir det da feil å skulle si at du var i stand til å elske partneren din. Å elske noen er noe som krever noe. Man kan ikke drive og kalle altmulig rart for kjærlighet, eller hevde at man elsker noen bare fordi man skulle ønske at man gjorde det.

Endret av a l'orange
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, a l'orange skrev:

Enig i at dette bør gjelde for voksne og seriøse forhold og ikke forventes av unge mennesker. 

Samtidig blir det da feil å skulle si at du var i stand til å elske partneren din (eller min ;) ) Å elske noen er noe som krever noe. Man kan ikke drive og kalle altmulig rart for kjærlighet, eller hevde at man elsker noen bare fordi man skulle ønske at man gjorde det.

 

Jeg skjønner ikke hva du mener ? Siden jeg ikke likte bestemte sex stillinger/øvelser, så elsket jeg ikke samboeren min? 

Anonymkode: ccb35...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres jo litt farlig ut... ;) Hvor i vårt langstrakte land er «hit»?

Anonymkode: 0dc36...c2e

Oslo 😘

Anonymkode: 26580...9de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvor folk finner disse mennene som ikke vil slikke...?

Blant de ca 10 mennene jeg har vært med seksuelt i mitt liv (deriblant et par kjærester og langvarige sexpartnere) så har jeg kun opplevd 1 som ikke på eget initiativ har bevegd seg ned dit, og tilbragt betydelige mengder tid der nede. For meg har gjensidig oralsex alltid vært normalen i et forhold. 

Tror man må prøve å se på mennesketyper når man velger sexpartner. Er fyren en tilkneppet og litt kjip/smålig type, så er han kanskje ikke så bra på oral. 

Er han derimot en lidenskapelig og sanselig fyr, med åpenbar sans for nytelse, lekenhet og åpenhet, og er en lidenskapelig kysser, så er sjansen større for at oralsex faller ham naturlig. Jeg tror oralsex henger litt sammen med hvor raus og åpen man er på andre områder også.

Anonymkode: 7523d...903

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...