Gå til innhold

Oppkjøring i Bergen!


sjenert

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg har oppkjøring snart i Bergen (trafikkstasjonen i Åsane) og jeg er altså så stresset at jeg snart tisser på meg. Er det noen som har tatt oppkjøring nå i Bergen for ikke så lenge siden? Oppkjøringen min begynner 08.10. Usikker på om dette er en god tid eller ikke? Noen som vil dele ruten de fikk? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde to oppkjøringer, den første gikk fra trafikkstasjonen til vågsbotn, så motorvei helt til jeg tok av mot eidsvågneset. Så fortsatte jeg mot sentrum, tok av og kjørte mot Sandviken, og rett før bryggen var det inn til venstre og på noen småveier, sandviken tilbake og til trafikkstasjonen. Klarte å stryke pga en idiotisk feil kort tid etter start, men selve ruten er grei, bare viktig å holde lav fart der det er uoversiktlig gjennom eidsvågneset og passe på vikeplikt :).

den andre var å følge motorveien til sentrum, så mot Fyllingsdalen, finne et sted å parkere på en parkeringsplass, så tilbake mot sentrum via melkeplassen, mot sentrum og bystasjonen før jeg skulle snu der og tilbake mot Åsane.

Vet noen andre ruter er innom områder som Arna, salhusveien, gjennom sentrum og Damsgård, men vet ikke nøyaktig hvor disse rutene går. Masse lykke til :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 14.34, sjenert skrev:

Ingen...?

Venter én time og maser...er du fem år gammel?

Anonymkode: 12a48...f0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Gammel tråd, men jeg prøver likevel. Noen som kan fortelle meg hvilke ruter dere kjørte i oppkjøringen? Jeg skal kjøre fra trafikkstasjonen i Åsane.

Anonymkode: a40be...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel tråd, men jeg prøver likevel. Noen som kan fortelle meg hvilke ruter dere kjørte i oppkjøringen? Jeg skal kjøre fra trafikkstasjonen i Åsane.

Anonymkode: a40be...7c0

Hadde oppkjøring 30.oktober. Kjørte fra trafikkstasjonen i Åsane til Knarvik og rundt om der. Hadde egt håpet på byn, da jeg faktisk ville vise hva jeg kunne. Hadde oppkjøring 12:30, for å sleppe rushtrafikken. Men det gikk veldig fint. Bestod første forsøk, med ganske streng sensor. Masse lykke til!

jente 18 år

Anonymkode: d866e...075

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde oppkjøring 30.oktober. Kjørte fra trafikkstasjonen i Åsane til Knarvik og rundt om der. Hadde egt håpet på byn, da jeg faktisk ville vise hva jeg kunne. Hadde oppkjøring 12:30, for å sleppe rushtrafikken. Men det gikk veldig fint. Bestod første forsøk, med ganske streng sensor. Masse lykke til!

jente 18 år

Anonymkode: d866e...075

Tusen takk! 😊 

Anonymkode: a40be...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...