Gå til innhold

Tenner på tenåringsjenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Må innrømme at det er lett å være jente.  Vi får sex, både med mye yngre og mye eldre. No problem. Mens menn må jobbe innmari for å få seg, spesielt om jenta er mye yngre. Glad jeg er kvinne kjenner jeg . Bare å knipse med fingrene 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må innrømme at det er lett å være jente.  Vi får sex, både med mye yngre og mye eldre. No problem. Mens menn må jobbe innmari for å få seg, spesielt om jenta er mye yngre. Glad jeg er kvinne kjenner jeg . Bare å knipse med fingrene 😂

Men vi slipper mensen :nigo: 

Anonymkode: c9949...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Må innrømme at det er lett å være jente.  Vi får sex, både med mye yngre og mye eldre. No problem. Mens menn må jobbe innmari for å få seg, spesielt om jenta er mye yngre. Glad jeg er kvinne kjenner jeg . Bare å knipse med fingrene 😂

Ja dere har det alt for lett 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men vi slipper mensen :nigo: 

Anonymkode: c9949...4a5

Ja det har du rett i 😂

Akkurat nå, Ragnar89 skrev:

Ja dere har det alt for lett 😉

:fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Ja det har du rett i 😂

:fnise:

Jeg hater blod så jeg ville slitt noe jævlig 🤣

Anonymkode: c9949...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.7.2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

De som såvidt har bikket 20 år. Jeg drømmer å ligge med de. Utseende deres i den alderen er jo på topp. 

Har en mann på 41 år noen sjans?

Anonymkode: 844ee...570

Dragning til noen i tidlig pubertet heter hebefili:

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Hebefili

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ephebophilia

Dette er en tiltrekning til tenaaringer fra alderen rundt ca 15-19. 

 

Tidlig 20-aarene har vel ikke noe saerlig med dette aa gjøre

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del (kvinne) likte eldre gutter/menn inntil jeg ble rundt 20. Da begynte jeg å tiltrekkes av de yngre enn meg (fant meg en som nettopp hadde fylt 17) og det gjør jeg fortsatt 10 år senere. De er veldig søte i alderen 17- 22. Jeg tenner på uerfarenhet, iver og den voldsomme kåtskapen yngre gutter ofte har. 

Anonymkode: 955f5...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de blitt 20 år så er de ikke tenåringsjenter mer men voksne unge kvinner.

På 11.7.2018 den 9.57, AnonymBruker skrev:

Hadde du prøvd deg på datteren min hadde det blitt månelyst!

Anonymkode: 29197...764

Hva faen har du med hvem datteren din på 20 år knuller? Ei voksen kvinne. Kontrollerer du alle mannfolka før hun får ligge med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mari Y skrev:

Dragning til noen i tidlig pubertet heter hebefili:

 

https://no.wikipedia.org/wiki/Hebefili

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ephebophilia

Dette er en tiltrekning til tenaaringer fra alderen rundt ca 15-19. 

 

Tidlig 20-aarene har vel ikke noe saerlig med dette aa gjøre

Man er voksen når man fyller 18 og kan da ha sex med hvem man vil!

Anonymkode: c9949...4a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

De som såvidt har bikket 20 år. Jeg drømmer å ligge med de. Utseende deres i den alderen er jo på topp. 

Har en mann på 41 år noen sjans?

Anonymkode: 844ee...570

Siden du drømmer om tenåringsjenter så har de vel så absolutt ikke bikket 20. 

Jeg opplevde selv ekle eldre menn som tutet og siklet etter meg som 13 åring. Jeg anså 40 år som eld-gamle når jeg var 25. Jeg kan se og lukte griser på lang avstand ennå. Det er vel en og annen fortapt sjel der ute med pappa problemer, lav selvtilitt og issues. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Siden du drømmer om tenåringsjenter så har de vel så absolutt ikke bikket 20. 

Jeg opplevde selv ekle eldre menn som tutet og siklet etter meg som 13 åring. Jeg anså 40 år som eld-gamle når jeg var 25. Jeg kan se og lukte griser på lang avstand ennå. Det er vel en og annen fortapt sjel der ute med pappa problemer, lav selvtilitt og issues. 

O.o

Man er langt i fra gammel når man er 40

Anonymkode: c9949...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

O.o

Man er langt i fra gammel når man er 40

Anonymkode: c9949...4a5

Sier bare hva jeg mente selv rundt den alderen. Jeg synes menn fremdeles er drit ekle som jakter etter tenåringsjenter og er dobbelt så gamle. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Sier bare hva jeg mente selv rundt den alderen. Jeg synes menn fremdeles er drit ekle som jakter etter tenåringsjenter og er dobbelt så gamle. 

Og du er 25 nå?

Anonymkode: c9949...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man er voksen når man fyller 18 og kan da ha sex med hvem man vil!

Anonymkode: c9949...4a5

Du skjoente jo ikke poenget her, ser jeg. Hebefili og epohebefili er jo tiltrekning, ikke en seksuell handling. Det har ingenting med lovlig alder aa gjøre. Hva du tenner på seksuelt 😉

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Mari Y skrev:

Du skjoente jo ikke poenget her, ser jeg. Hebefili og epohebefili er jo tiltrekning, ikke en seksuell handling. Det har ingenting med lovlig alder aa gjøre. Hva du tenner på seksuelt 😉 

🤦‍♂️

Anonymkode: c9949...4a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mari Y skrev:

Du skjoente jo ikke poenget her, ser jeg. Hebefili og epohebefili er jo tiltrekning, ikke en seksuell handling. Det har ingenting med lovlig alder aa gjøre. Hva du tenner på seksuelt 😉

Skremmende hvordan du prøver å normalisere å ha lyst på barn og tenåringer. Barn som er 11 år.. 

Jeg vet godt hvordan det føles å bli betraktet som et sexobjekt som barn og tenåring uten opplevelse av overgrep. Det er kvalmt. Barn skal ikke bli utsatt for det og heller aldri prøve å normaliseres fordi noen ikke gjør overgrep. Å bli betraktet som et sexobjekt av voksne mennesker som barn er mye mer skadelig enn man tror.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 og merker jeg blir litt trist av tanken på at jeg er "for gammel" for en på 41...

Anonymkode: 17628...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 8.41, Bonusmammaen skrev:

Skremmende hvordan du prøver å normalisere å ha lyst på barn og tenåringer. Barn som er 11 år.. 

Jeg vet godt hvordan det føles å bli betraktet som et sexobjekt som barn og tenåring uten opplevelse av overgrep. Det er kvalmt. Barn skal ikke bli utsatt for det og heller aldri prøve å normaliseres fordi noen ikke gjør overgrep. Å bli betraktet som et sexobjekt av voksne mennesker som barn er mye mer skadelig enn man tror.

Normalisere, nei, men heller forklare hva det faktisk betyr. Og at ts her er ingen av delene. 

 

Og om du leser det jeg skriver, så er det stor forskjell på å vaere tiltrukket av en på 14 og det aa innlede samleie med en på 14. Det er heldigvis ikke lov til å skaffe seg seksuell omgang med barn og mindreaarige, men vi kan heller ikke ha tankepoliti for alle tanker vi ikke liker. 

Da blir man litt vel Orwellisk:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Thought_Police

Endret av Mari Y
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...