Gå til innhold

Tenner på tenåringsjenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som såvidt har bikket 20 år. Jeg drømmer å ligge med de. Utseende deres i den alderen er jo på topp. 

Har en mann på 41 år noen sjans?

Anonymkode: 844ee...570

Ikke når du ikke kan forskjellen på en 20-åring og en tenåring.

Hilsen jente 20

Anonymkode: 538b4...1dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når du ikke kan forskjellen på en 20-åring og en tenåring.

Hilsen jente 20

Anonymkode: 538b4...1dd

Hva mener du er forskjellen, - at en tyveåring kan kjøre buss og kjøpe brennevin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 17-25, tente jeg ikke på noen aldersgruppe spesielt, og gjør det heller ikke nå. Når jeg hadde sex med noen, var det gutten/mannen, relasjonen og situasjonen som bestemte, hadde sex med noen betydelig eldre ved to anledninger, valgte å tro at det var fordi de likte meg spesielt, ikke tenåringer generelt. At du et 41 år og stiller dette spørsmålet på et kvinneforum, vitner dom svært dårlig menneskekunnskap, antenner og jeg tror kanskje ikke du kjenner spranget jenter i denne aldersgruppen? Da minker jo sjansen din betraktelig. 

Anonymkode: 79c44...a57

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er selvfølgelig helt greit,

alle menn finner unge kvinner (som i fra 16-17 år og oppover, alt etter deres utvikling og modenhet) seksuelt attraktive og tiltrekkende.

De som mener noe annet, fortrenger dessverre bare egne lyster og følelser, fordi det ikke er «akseptert» av samfunnet, eller andre tvetydige moralske grunner.

Når det er sagt, er det selvfølgelig (nesten) like naturlig å tenne på eldre kvinner òg. Det er ikke nødvendigvis enten - eller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke når du ikke kan forskjellen på en 20-åring og en tenåring.

Hilsen jente 20

Anonymkode: 538b4...1dd

Hvordan skal man se forskjell på en som er 19 og en som er 20? Siden du mener man bør se forskjell på en tennåring og en 20åring.

Anonymkode: 5a19c...0e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal man se forskjell på en som er 19 og en som er 20? Siden du mener man bør se forskjell på en tennåring og en 20åring.

Anonymkode: 5a19c...0e9

hun brukte aldri ordet se.. 

20åringer er ikke lengre TENåringer..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja du har sjans. Kvinner ser ofte til eldre menn. Er 30 og ligger som regel med jenter i begynnelsen av 20. Planer om å gjøre det når jeg er 40 og. 

Anonymkode: bca25...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 40 år gammel kvinne, og har overhodet ikke lyst på gamle griser.

Anonymkode: d8156...0b6

Greit nok, men å rakke ned på eldre mennesker og aldersdiskriminere er bare slemt.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok, men å rakke ned på eldre mennesker og aldersdiskriminere er bare slemt.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Hun prøver bare å skremme menn fra å gå etter de jentene de vil ha. Hadde alle menn turt å gått for de yngre jentene ville eldre kvinner levd i sølibat. Ingen vits å ta seg nær av det. Virkeligheten er veldig annerledes en kvinner skal ha oss til å tro. Jeg ligger med kvinner mange år yngre enn meg, ingen har noen gang kalt meg en gris selv om jeg er mye eldre enn dem

Anonymkode: bca25...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit nok, men å rakke ned på eldre mennesker og aldersdiskriminere er bare slemt.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Er det alderdiskrimerende å ha preferanser ? 

jeg er blitt fortalt at jeg er rasistisk mot menn med skjegg, fordi jeg har en preferanse for menn uten skjegg 😛 Så hvorfor ikke liksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke folk bare ha seg med det de har lyst til 🤔

 

Noen liker eldre, noen yngre, noen tykke, noen tynne, blonde, bruketter, med og uten skjegg. 

 

Herregud er det så nøye??

Anonymkode: 5a19c...0e9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

På 11.7.2018 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Greit nok, men å rakke ned på eldre mennesker og aldersdiskriminere er bare slemt.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Hva med deg selv da? Du skrev:

På 11.7.2018 den 11.00, AnonymBruker skrev:

Gamle griser er langt bedre enn unge lam.

Anonymkode: e2fe8...4d5

 

Anonymkode: 29197...764

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hva med deg selv da? Du skrev:

 

Anonymkode: 29197...764

Jeg er helt enig med deg. Men du får ikke eldre mennesker til å holde seg unna yngre mennesker ved å kalle dem griser. Slutt med aldersdiskrimineringen så skal du se at de eldre klarer å oppføre seg bra, de også.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg er helt enig med deg. Men du får ikke eldre mennesker til å holde seg unna yngre mennesker ved å kalle dem griser. Slutt med aldersdiskrimineringen så skal du se at de eldre klarer å oppføre seg bra, de også.

Anonymkode: e2fe8...4d5

Jeg svarte på ditt innlegg hvor DU skrev "gamle griser".

Anonymkode: 29197...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år gammel, vært singel i 2 år, og bruker tinder ganske mye. Hooker opp ganske mye, men har ikke noen fast alders-preferanse...men det jeg har merket, er at det ikke er noen problem for meg å finne villige jenter i alderen 18-20. 

Kan godt hende at jenter sier "æsj" om 30-åringer til venninnene sine, men min erfaring er nå at dette ikke stemmer. Nå skal det også sies at å møte så unge har vært ganske hysj-hysj fra begge sider. Jeg har sagt til dem at det tar seg dårlig ut om jeg blir sett med ei på 18 år, og de sier at de heller ikke vil bli sett med en på noen-og-30 år. 

Hvordan skal man tolk det? Jeg tolker det som at folk følger lystene sine, men at sosial stigma fortsatt er noe begge parter tenker over. 

Nå skal det sies at 18-20 åringene i dag ser langt mer voksne ut enn når jeg var i den alderen. 

Anonymkode: 14c4a...baf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 31 år gammel, vært singel i 2 år, og bruker tinder ganske mye. Hooker opp ganske mye, men har ikke noen fast alders-preferanse...men det jeg har merket, er at det ikke er noen problem for meg å finne villige jenter i alderen 18-20. 

Kan godt hende at jenter sier "æsj" om 30-åringer til venninnene sine, men min erfaring er nå at dette ikke stemmer. Nå skal det også sies at å møte så unge har vært ganske hysj-hysj fra begge sider. Jeg har sagt til dem at det tar seg dårlig ut om jeg blir sett med ei på 18 år, og de sier at de heller ikke vil bli sett med en på noen-og-30 år. 

Hvordan skal man tolk det? Jeg tolker det som at folk følger lystene sine, men at sosial stigma fortsatt er noe begge parter tenker over. 

Nå skal det sies at 18-20 åringene i dag ser langt mer voksne ut enn når jeg var i den alderen. 

Anonymkode: 14c4a...baf

Er nok sant som du sier det med å se eldre ut. Svært mange yngre jenter i første halvdel av 20 årene tar jeg ofte for å være inn i 30 årene. Går bare for de som tydelig ser ut som alderen sin, 21,21. Pussig det der hvor mange unge jenter som eldre fort, men det har noe med for mye sol og lite aktivitet å gjøre tror jeg. Er jo helt vilt hvor mye sol ungjenter tar i dag. 

Anonymkode: bca25...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ‎11‎.‎07‎.‎2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

De som såvidt har bikket 20 år. Jeg drømmer å ligge med de. Utseende deres i den alderen er jo på topp. 

Har en mann på 41 år noen sjans?

Anonymkode: 844ee...570

Menn som hele tiden har hatt sjans, har det også når de er 41. Men en mann som må spørre på KG om dette, han mangler antageligvis noe som gjør han attraktiv, siden han ikke bare er ute, flørter og nettopp sjekker opp disse jentene. Det er de færreste menn som aldri har ligget med 21-åringer, som plutselig begynner med det når de er 41. Uansett må du jo konkurrere med alle menn mellom 20-45, så hvis du ikke selv vet at du er typen til å bli valgt, så er sjansen minimal.

Anonymkode: 79c44...a57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 31 år gammel, vært singel i 2 år, og bruker tinder ganske mye. Hooker opp ganske mye, men har ikke noen fast alders-preferanse...men det jeg har merket, er at det ikke er noen problem for meg å finne villige jenter i alderen 18-20. 

Kan godt hende at jenter sier "æsj" om 30-åringer til venninnene sine, men min erfaring er nå at dette ikke stemmer. Nå skal det også sies at å møte så unge har vært ganske hysj-hysj fra begge sider. Jeg har sagt til dem at det tar seg dårlig ut om jeg blir sett med ei på 18 år, og de sier at de heller ikke vil bli sett med en på noen-og-30 år. 

Hvordan skal man tolk det? Jeg tolker det som at folk følger lystene sine, men at sosial stigma fortsatt er noe begge parter tenker over. 

Nå skal det sies at 18-20 åringene i dag ser langt mer voksne ut enn når jeg var i den alderen. 

Anonymkode: 14c4a...baf

Akkurat samme erfaringen her. Når jeg var singel og 30+ og lå med 18-22 år gamle jenter, opplevde jeg også en gjensidig forståelse for at det bare handlet om sex og at begge hadde alt å vinne på diskresjon. Så at sex med endel aldersforskjell foregår rundt omkring i mye større omfang enn hva som kommer til overflaten, er jeg ganske sikker på. 

Anonymkode: 40774...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har du . Hadde selv sex med en på 40 da jeg var 17, men han så jævla bra ut da. Vil tro du må holde deg ung utenpå for å ha sjans på de lekre 20 åringene du sikter til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...