Gå til innhold

Hvorfor går noen single til de er 28+


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mens mange har kjærester fra de er tenåringer, er det fremdeles folk som ikke har hatt kjæreste enda når de nærmer seg 30. 

Og er det forskjellig grunn for menn og kvinner?

Anonymkode: c2814...fe0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er forskjellige grunner uansett hvilket kjønn du er

Anonymkode: c0636...24c

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så er det fordi jeg ikke vet hvordan man flørter og legger an på damer. Ble mobbet hele barndommen, og har pga det slitt med angst, depresjon og ekstremt dårlig selvbilde som har gjort at jeg har følt meg utenfor/uønsket. Jeg har aldri fått bekreftet av noen at jeg er god nok som jeg er, så jeg har store vanskeligheter med å tro at noen vil kunne elske meg og finne meg tiltrekkende. 

Mann 29

Anonymkode: 37c2b...5cd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg så er det fordi jeg ikke vet hvordan man flørter og legger an på damer. Ble mobbet hele barndommen, og har pga det slitt med angst, depresjon og ekstremt dårlig selvbilde som har gjort at jeg har følt meg utenfor/uønsket. Jeg har aldri fått bekreftet av noen at jeg er god nok som jeg er, så jeg har store vanskeligheter med å tro at noen vil kunne elske meg og finne meg tiltrekkende. 

Mann 29

Anonymkode: 37c2b...5cd

Du er god nok, akkurat som du er!

Klem 

Kvinne 29 

Anonymkode: 72c0a...114

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne 25 og hadde en dårlig oppvekst med foreldre som aldri viste kjærlighet. Et kaldt hjem der jeg ikke lærte noe om relasjoner. Personligheten min klaffer derfor med veldig få og jeg blir aldri forelsket.

Anonymkode: b06d5...11d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også utadvendte mennesker som går single lenge... eller, lle som er single lenge er ikke mobbeoffer.

Anonymkode: c2814...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva du har sniffa TS, men majoriteten av befolkningen som er 20-30 år er singel.

Alle skjebner er ulike enkelt og greit, og det er ikke normen å gifte seg og få barn lengre. 

Anonymkode: e40b1...d27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år, og har vel bare ikke funnet den jeg ønsker å dele livet sammen med. Har hatt flere kortvarige forhold. 

Anonymkode: ac690...72a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi ikke alle er desperate etter å finne en partner og få barn og leve A4? 

Jeg har mange venner og bekjente som var single til de var langt over 30, og noen langt over 40. Og noen 50 og mer. Alle er ikke interesserte i å stifte familie og få barn. 

 

 

Anonymkode: b130d...844

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single menn over 28 = Ikke attraktive\rike nok = Incels.

Single kvinner over 28 = For kresne, venter på en eller annen drømmeprins = Vocels.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Single menn over 28 = Ikke attraktive\rike nok = Incels.

Single kvinner over 28 = For kresne, venter på en eller annen drømmeprins = Vocels.

Du tror alle rike eller kjekke menn blir opptatt før de fyller 28? Høres ut som en trangsynt person stemmer FrP ja.

Anonymkode: e40b1...d27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jegern Puahate skrev:

Single kvinner over 28 = For kresne, venter på en eller annen drømmeprins = Vocels.

Jeg er singel kvinne over 28 år. Jeg vet at en utopi som en såkalt drømmeprins ikke eksisterer. Var lite singel før 28, men fy søren så deilig å være singel! Derfor er jeg singel. Det er myyyye bedre uten en partner enn med. Det sier sitt om menn, men sier nok også en hel del om meg. Tenker vi alle vinner på det uansett ;)

 

Anonymkode: 043df...890

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja for meg var det fordi jeg ikke hadde fokuset mitt der før. Jeg etablerte meg med studier og hadde en hobby jeg drev med flere timer daglig så rom til kjæreste var det rett og slett ikke. Og når jeg trappet ned hobbyen i 25 års alderen ventet jeg enda noen år fordi jeg ville vente til jeg fant den perfekte match og ikke ville bli såret, og føler at dét er standard historien hos mange andre kvinner og menn også, at de er redd for å bli såret. Man blir gjerne det i 16 års alderen med sin første forelskelse og fra da er det mye inni seg selv som skal på plass før man tør å gå all in igjen. Fikk første kjæreste når jeg var 30 :)

Anonymkode: 514ec...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var 28 år da jeg traff min første og eneste kjæreste. og vi er sammen 15 år etterpå :)

 

Før jeg traff han følte jeg ikke at jeg hadde tid. Og jeg hadde heller ikke noe behov for å treffe noen. For meg er det enten en person jeg matcher så godt med, ellers ønsker jeg å være singel.

 

Men vi er alle så forskjellige og vi har alle våre historier. det er heller ingen fasit på når man skal etablere seg.

Anonymkode: c6980...2fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg så er det fordi jeg ikke vet hvordan man flørter og legger an på damer. Ble mobbet hele barndommen, og har pga det slitt med angst, depresjon og ekstremt dårlig selvbilde som har gjort at jeg har følt meg utenfor/uønsket. Jeg har aldri fått bekreftet av noen at jeg er god nok som jeg er, så jeg har store vanskeligheter med å tro at noen vil kunne elske meg og finne meg tiltrekkende. 

Mann 29

Anonymkode: 37c2b...5cd

Hvis det er noen trøst, så er du langt fra alene. Mann 54, aldri hatt kjæreste, har innsett att jeg må leve hele livet alene.

For meg er det for sent, men kanskje du skal søke proff hjelp, hvis ikke ender du også opp som meg.

Anonymkode: 3db70...214

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, Jegern Puahate skrev:

Single menn over 28 = Ikke attraktive\rike nok = Incels.

Single kvinner over 28 = For kresne, venter på en eller annen drømmeprins = Vocels.

Da kan jeg anbefale alle kvinner å være vocel, traff min drømmeprins og første kjæreste når jeg var 29, han var 30 når han møtte meg, så sikkert ikke så ille å være incel heller da😁

Anonymkode: 2613f...044

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom ut av et langt forhold når jeg møtte min nåværende kjæreste og rakk ikke å være singel lenge, så kan bare halvveis svare for kjæresten som var 28 når vi møttes. Han ville ikke bare være sammen med noen for å ha en kjæreste, så han var heller singel til han fant drømmedama (meg) :rodmer: Han er så absolutt vellykket og veldig kjekk :)

Anonymkode: d96ec...c82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne 25 og hadde en dårlig oppvekst med foreldre som aldri viste kjærlighet. Et kaldt hjem der jeg ikke lærte noe om relasjoner. Personligheten min klaffer derfor med veldig få og jeg blir aldri forelsket.

Anonymkode: b06d5...11d

Jeg har samme familiebakgrunn som deg, men har hatt flere kjærester og er gift nå. Problemet er ikke personligheten din. Men du vil nok få noen utfordringer når det gjelder relasjoner. Forelskelsesfasen har som regel gått veldig fint i mine forhold, men når hverdagen kommer blir relasjonsproblemene synlige.

Anonymkode: 7d0e8...6c1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg er ikke 28 men fyller snart 27 så kan svare for det om

Fordi jeg ikke har kommet i kontakt med noen som er interessert i meg enda, har prøvde tinder og andre dating tjenester men har aldri vært noen som har vært interessert i meg. I tillegg så har jeg sosial angst så det gjør det vanskelig å møte noen utenfor online dating tjenester (det blir mye enklere å treffe vedkommende hvis jeg har pratet med henne på nettet på forhånd) Har begynt å gi opp å finne noen egentlig

Men er ikke noe krise for meg heller, man kan fint leve et godt liv uten en kjæreste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...