Gå til innhold

Jeg har nettopp tabbet meg skikkelig ut! Gi meg noen trøstens ord vær så snill.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har truffet en mann i et par måneder nå, der til å begynne med gikk akkurat slik jeg hadde lyst til det skulle være.

For halvannen uke siden sa han at han ville roe ned tempo litt, og jeg ble selvfølgelig veldig usikker da. Snapping og meldinger har fortsatt, men i mindre grad enn før. Han er på ferie med sin datter, og jeg fikk plutselig bare nok av usikkerhet i kveld og sendte han en lang melding.

I sum ba jeg han bare være ærlig, men han oppfattet det muligens som jeg krevde noe eller forventet noe, det var i utgangspunktet ikke det jeg gjorde. Dermed sa han at det kanskje var best vi lot det ligge da, siden det var forvirrende og uklart for meg. Hva fanken gjør jeg nå?det var jo ikke det jeg ville?

Jeg burde skjønt at jeg framprovoserte det, men jeg hadde håpet han hadde svart helt annerledes. Er løpet kjørt? Hva tenker dere? Jeg føler meg som en kjempeidiot.

Anonymkode: 0c300...198

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å si det som det er? Sende en ny melding om at du vil holde på men forigje melding kom ut litt feil?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville sendt noe tilbake om at du ikke ønsker å avslutte eller la ting ligge, men at dere kan møtes etter ferien og ta en kopp kaffe og snakke sammen da? 

Anonymkode: bdbe9...d35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han syns sikkert det er greit med mindre kontakt siden han er på ferie med datteren sin.

Siden dere er veldig ferske i datingen så har han kanskje ikke sagt noe til datteren sin engang om at han dater. 

Anonymkode: bdbe9...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, visp said:

Han er ikke interessert. Han ville aldri svart sånn om han var. Nå fikk du klarhet tidlig.

Det kommer vel ann på hva TS skrev i meldigen sin den? Ting kan tolkes veldig forskjellig, trenger ikke å bety at han ikke er interressert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Morten1 skrev:

Det kommer vel ann på hva TS skrev i meldigen sin den? Ting kan tolkes veldig forskjellig, trenger ikke å bety at han ikke er interressert. 

Akkurat denne var veldig klar og tydelig synes jeg. Men om hun vil tolke det annerledes så gjør hun jo det.

Jeg hadde gått videre.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deler @visp sin oppfatning om at han ikke er interessert i noe mer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann med barn kjenner jeg på det selv at det er ikke lett å satse på et nytt forhold og jeg har vært singel i 3 år. Hvordan barna reagerer er et stort ukjent hinder, hvordan forholdet til x'n blir (når vi har et veldig bra forhold idag), hvordan forholdet til mine bonusnieser blir etc etc..

Det kan være mange ting som er ukjente hindre for ham. Som han sier la ting gå sin gang, trekk deg litt unna fra tid til annen og la han kontakte deg først. Gi hint om at et forhold med deg er enkelt og at man kan ta ting i et rolig tempo, ikke nødvendigvis haste med å offentliggjøre noe..

Anonymkode: 9943e...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med visp. Dette var jo klar tale, og det er jo fint å finne det ut nå, i stedet for senere. Jeg synes forsåvidt det var klar tale når han ville roe ned også. Du er nok mer interessert enn han. Og en mann som gjør deg usikker, vil du virkelig ha en sånn mann? Jeg tenkte som deg helt til jeg møtte samboeren min. Først da forstod jeg hva alle mente med at man skal slippe å spille spill. Endelig kunne jeg være betatt, bli forelsket og faktisk nyte det uten usikkerhet og redsel for å være for "på", eller stille krav. I 15 år med dating og noen forhold gikk jeg altså rundt og trodde at det var jeg som tabbet meg ut når jeg begynte å be om bekreftelser. Det var ganske enkelt slik at de ikke var nok interesserte, hadde de vært det så hadde de ikke latt meg gå rundt usikker, og de hadde heller ikke benyttet sjansen til å stikke etter en sånn melding.

Anonymkode: e187c...0f2

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstater; Jeg vil legge til at jeg ikke synes at du har tabbet deg ut. Du har gitt beskjed om at du ikke liker denne type usikkerhet og det er faktisk helt greit. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Trådstater; Jeg vil legge til at jeg ikke synes at du har tabbet deg ut. Du har gitt beskjed om at du ikke liker denne type usikkerhet og det er faktisk helt greit. 

Enig.

 

Anonymkode: bdbe9...d35

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor snakker man sammen. Og da aldri over sms, det er dømt til å bli misforståelser. 

Anonymkode: fe0c0...171

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk sammen ansikt til ansikt. Det er så mange nyanser og mye følelser som ikke kommer godt frem eller kan feiltolkes i meldinger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn spiller spill i starten, det trenger ikke å være dårlige menn for det om, de kan være usikre.

Når et menneske "vet hvor de har deg" litt for tidlig er det fort gjort å kunne stille krav om mindre kontakt, de vet du er der, noen tester deg og hvordan du reagerer, andre ikke.

Det er så vanskelig å vite i starten av slike relasjoner, fordi man ikke kjenner vedkommende godt nok, derfor finnes det ingen direkte fasit.

Har nettopp vært i gjennom noe lignende, stormforelsket i fyren,men ble satt litt på prøve, slik du ble. Så, jeg jobbet mot likegyldighet og sluttet å ta så mye kontakt, og han startet og åpne seg i stedet for å gli vekk….

Så, beste tipset jeg kan gi en slik relasjon er at du tar mindre kontakt, vil han ha deg så kommer han, og det er ingenting mer som skaper savn enn stillhet, tro meg på den, slutt og jakt, skap litt spenning, vær stille.

Det er "redsel/ubehag/tanker som skaper varme følelser når alt kommer til alt"/redsel for å miste, ro og tid for å tenke. For å føle SAVN.

Anonymkode: a5d03...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke interessert dessverre. Jeg sa omtrent det samme til en jeg likte, at jeg likte han, men synes det gikk for fort frem . Han ble usikker og kom med spørsmål osv, da skjønte jeg at jeg måtte backe helt ut for hans del. Han liker deg nok, men han er ikke klar. Så enkelt og så vanskelig er det bare.

Anonymkode: e4687...2d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nåja ikke si det ( om manglende interesse ) fikk høre det samme fra en mann, ville ha en pause (han )ga han det, var stille i to dager før han kom tilbake og savnet meg, nå dater vi.

Anonymkode: a5d03...7f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du SKAL kreve og forvente noe når du treffer en mann over tid. Det er ganske åpenbart at denne fyren ikke er interessert i å forplikte seg eller etablere noe seriøst med deg, hverken nå eller senere. Han vil pule og ha en som ikke krever forpliktelse og ofringer (av frihet og singelliv og kompromisser) av han. Om du er ute etter noe seriøst så la han gå for om du prøver å fortsette med han og håpe du kan vinne han til slutt er å be om å bli såra og kaste bort tid! Dere vil simpelthen forskjellige ting og er på forskjellige steder/prioriteringer i livet så ikke finn deg i å ikke ha forventinger og mål/krav med det å date og holde på for da ender du bare opp som puledokka hans.

Anonymkode: 2add9...336

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke forelsket i deg, men han har giddet å svare innimellom, for å ha deg i bakhånd i tilfelle han ikke finner seg noe annet. 

Fint du spurte og at han svarte ærlig. Nå slipper å kaste bort resten av sommeren. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mann i livet mitt jeg er superforelsket i,bare møtt han en gang, han sier vi må møtes og kjenne på følelsene når vi er sammen, men samtidig så har vi et seksuelt forhold ( mail, sms osv ) singel begge to, så alt i orden.

Likevel, har sagt til han,visst dette bare dreier seg om sex så vær en anstendig mann å la meg gå, men neida, han savner meg og, og det er ikke bare for sex, men at vi må bli bedre kjent.

Noe å tro på? vet ikke om jeg skal tørre møte han, sex blir det uansett, og da er vel veien kort til dump, han vil ikke legge meg til på facebook som venn en gang, men han har holdt på å sende meg meldinger, sanger og oppmeksomhet i over et halvt år nå.-..mer enn det, synes det begynner og bli slitsomt.

Spør her, fordi mange oppegående folk svarer i denne tråden, håper det er ok for ts, er jo noe å lære hele tiden.

Anonymkode: a5d03...7f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...