Gå til innhold

Linèa-Nathalie (17) trodde hun var alene hjemme – så hørte hun en mann som kremtet


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var en helt vanlig dag... så skjedde DETTE! #føkkclickbait

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd 2 ganger menn som bare har gått inn i huset mitt. Jeg ber de pelle seg ut, og sier at jeg ringer politiet, står da med telefonen i hånda, og taster nummeret. De har da gått temmelig raskt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, momo skrev:

Har opplevd 2 ganger menn som bare har gått inn i huset mitt. Jeg ber de pelle seg ut, og sier at jeg ringer politiet, står da med telefonen i hånda, og taster nummeret. De har da gått temmelig raskt. 

Så utrolig ekkelt :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Winza skrev:

Så utrolig ekkelt :( 

Ble ikke så skremt, det skjedde mitt på dagen, i borettslag, og de gikk jo med en gang jeg ba de om å gå. De var nok bare tyver ute, etter å se om noen var hjemme eller ikke. En av de beklaget seg, og sa han hadde gått feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
4 minutter siden, momo skrev:

Ble ikke så skremt, det skjedde mitt på dagen, i borettslag, og de gikk jo med en gang jeg ba de om å gå. De var nok bare tyver ute, etter å se om noen var hjemme eller ikke. En av de beklaget seg, og sa han hadde gått feil.

Anmeldte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Winza skrev:

Anmeldte du?

Ringte politiet og sa fra, men anmeldte ikke. Ene gangen hadde den mannen, gått inn i alle nabo boligene og, så da kom jo politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...