Gå til innhold

Hvordan merker du at noen er interessert i deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel jeg har lenge mistenkt at en kollega liker meg, og det handler om hvordan han kikker på meg og vil prate med meg. I starten var jeg usikker på om han bare vil hjelpe meg å få meg til å føle meg velkommen ettersom jeg var ny, men jeg opplevde at det var litt "mer enn det". 

Vi har en litt intern tone, og ganske ofte litt fleipete. Nesten hver gang vi prater på tomannshånd er han opptatt av å snakke om mer personlige ting og hva jeg skal, driver med og liker, og nesten aldri noe jobbrelatert. 

Han ble full på en jobbfest og kysset meg, og det var da jeg forsto det fullt ut. 

En fellesnevner jeg ofte opplever er at menn som ikke vet om du er singel vil stille en del strategiske spørsmål for å få svar på det.

Anonymkode: 25ed7...193

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke egentlig. Synes det er veldig vanskelig.

Synes egentlig ikke at det er åpenbart så ofte. De jeg vet at har likt meg har jo vist det på en eller annen måte, utenom forrige eksen min. Han var veldig tilbakeholden, men hyggelig og grei mot meg. Det var jeg som måtte ta initiativ der og da kom det frem at han likte meg.

Om andre er interessert uten å si det eller vise det på en måte som jeg forstår det er vanskelig å vite. Det er noen jeg har trodd at har vært interessert i meg, men jeg tar det ikke for gitt. Signaler kan mistolkes og jeg synes det er rart at folk kan vite sånne ting bare ved å se på blikk og kroppsholdning. Slike ting kan jo lett mistolkes.

Anonymkode: 8773d...14a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor det er litt viktig å forstå at ''tegn''/signaler/kroppsholdning ikke er indikatorer på like/dislike.

Det er litt det jeg prøver å skissere i innlegget mitt, om at hvordan gutter vs. jenter viser interesse ovenfor hverandre; er forskjellig. Men ja: kall heller innleggene tull, TS, men da får du ta til gode med: ''tja... nei, jeg vet ikke helt jeg altså...''-svar også.. :)

Anonymkode: c967d...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor det er litt viktig å forstå at ''tegn''/signaler/kroppsholdning ikke er indikatorer på like/dislike.

Det er litt det jeg prøver å skissere i innlegget mitt, om at hvordan gutter vs. jenter viser interesse ovenfor hverandre; er forskjellig. Men ja: kall heller innleggene tull, TS, men da får du ta til gode med: ''tja... nei, jeg vet ikke helt jeg altså...''-svar også.. :)

Anonymkode: c967d...43f

Det er ikke jeg, ts, som kalte det du eller andre skrev for tull. 

Anonymkode: be738...01d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er derfor det er litt viktig å forstå at ''tegn''/signaler/kroppsholdning ikke er indikatorer på like/dislike.

Det er litt det jeg prøver å skissere i innlegget mitt, om at hvordan gutter vs. jenter viser interesse ovenfor hverandre; er forskjellig. Men ja: kall heller innleggene tull, TS, men da får du ta til gode med: ''tja... nei, jeg vet ikke helt jeg altså...''-svar også.. :)

Anonymkode: c967d...43f

Du har ikke skrevet noe om tegn/signaler/kroppsholdning som kan fortelle noe om en mann er interessert.

du har skrevet at en dame må vise interesse og da eskalerer mannen.

men for at jeg som dame skal tørre å vise den interessen må jeg vite hva disse første tegnene fra mannen er

(ikke ts)

Anonymkode: 93563...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Du har ikke skrevet noe om tegn/signaler/kroppsholdning som kan fortelle noe om en mann er interessert.

du har skrevet at en dame må vise interesse og da eskalerer mannen.

men for at jeg som dame skal tørre å vise den interessen må jeg vite hva disse første tegnene fra mannen er

(ikke ts)

Anonymkode: 93563...f59

De første interessene fra mannen er jo eskalering?

Det å hilse på hverandre fra første stund, er en eskalering.

Eskalering = ta ting videre: definisjon på ''videre'' må dere stå for selv.

Min definisjon på ''videre'' er å ta ting i retning av NOE, uansett om det går raskt/tregt.

Det å hilse på hverandre er å gå fra fremmede, til en retning som enten er bekjente, venner, eller seksuell- og/eller romantisk interesse.

Det å invitere med på kaffe er å eskalere.

Det å invitere fra kaffen til å gå en tur, er å eskalere.

Men dette er ikke et spill av typen der en av partene må starte: det er gjensidig.

Jenta viser interesse, ved at gutten viser interesse.

= Jenta sier ja til å bli med på ting, ved at gutten tar ting videre i en spesifikk retning.

Hvis gutten ikke foreslår noe, så har ikke han vist interesse tydelig nok, til at du tilbake kan vise Tilgjengelighet (interesse) fra din side. Hvis du som jente derimot foreslår noe først (kjønnsroller byttes om) og gutten ikke forstår at dette er et superdupertstort interessesignal fra deg, så er det gutten som må lære seg om sub-kommunikasjon.

Gutter er veldig logiske, direkte og rett fram:

''Dette rommet må ryddes!''. Jenter er mer sub-kommunikative, følelsesmessige og mellom linjene:

''Dette rommet var skitten!'' = dette rommet må ryddes!

De fleste gutter forstår ikke at det at jenta inviterer på noe, er lenger enn uendelig langt hun kan gå, og venter egentlig på at JENTA skal SI, ORDRETT, at hun er forelsket; og først DA føler gutten at han kan vise interesse tilbake, men la oss holde oss til virkeligheten og ikke drømmeverden heller.

Anonymkode: c967d...43f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg liker deg!"  :romeo:  

Merker det når noen tar mye kontakt, gir meg komplimenter og vil treffes kun vi to. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De første interessene fra mannen er jo eskalering?

Det å hilse på hverandre fra første stund, er en eskalering.

Eskalering = ta ting videre: definisjon på ''videre'' må dere stå for selv.

Min definisjon på ''videre'' er å ta ting i retning av NOE, uansett om det går raskt/tregt.

Det å hilse på hverandre er å gå fra fremmede, til en retning som enten er bekjente, venner, eller seksuell- og/eller romantisk interesse.

Det å invitere med på kaffe er å eskalere.

Det å invitere fra kaffen til å gå en tur, er å eskalere.

Men dette er ikke et spill av typen der en av partene må starte: det er gjensidig.

Jenta viser interesse, ved at gutten viser interesse.

= Jenta sier ja til å bli med på ting, ved at gutten tar ting videre i en spesifikk retning.

Hvis gutten ikke foreslår noe, så har ikke han vist interesse tydelig nok, til at du tilbake kan vise Tilgjengelighet (interesse) fra din side. Hvis du som jente derimot foreslår noe først (kjønnsroller byttes om) og gutten ikke forstår at dette er et superdupertstort interessesignal fra deg, så er det gutten som må lære seg om sub-kommunikasjon.

Gutter er veldig logiske, direkte og rett fram:

''Dette rommet må ryddes!''. Jenter er mer sub-kommunikative, følelsesmessige og mellom linjene:

''Dette rommet var skitten!'' = dette rommet må ryddes!

De fleste gutter forstår ikke at det at jenta inviterer på noe, er lenger enn uendelig langt hun kan gå, og venter egentlig på at JENTA skal SI, ORDRETT, at hun er forelsket; og først DA føler gutten at han kan vise interesse tilbake, men la oss holde oss til virkeligheten og ikke drømmeverden heller.

Anonymkode: c967d...43f

Javel. Men la oss si at man møter en på en fest da. Jeg som jente tolker det at han ser mye på meg og smiler som "interesse". Er dette riktig? Får prata litt med han og han er hyggelig og interessert i meg og mitt og også opptatt av hvorvidt jeg ikke var interessert i en annen som prøvde seg. Han gir meg klem når vi "skilles" for kvelden. Alt dette vil jeg på et visst nivå tolke som interesse selv om det ikke skjedde noe mer eller prøvde seg noe mer. Fortsatt riktig?

dette er en person jeg ikke kjenner fra før og heller sannsynligvis ikke kommer til å møte tilfeldig igjen, jeg ønsket derfor å gutse og skrev i fylla til han rett etter festen at vi kunne ta en øl en gang. Dette ser jeg på som en måte å vise min interesse/tilgjengelighet på. Riktig?

men han har altså ikke respondert på dette- altså eskalert. 

Det er jo mange variabler her, som tid og sted og situasjon osv som selvsagt vil spille inn. 

Men; analyser. 

Anonymkode: 93563...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Arktis said:

"Jeg liker deg!"  :romeo:  

Merker det når noen tar mye kontakt, gir meg komplimenter og vil treffes kun vi to

Denne er egentlig undervurdert key!

Det å møtes gutt og jente, bare dere to, uten en fastsatt relasjon (f.eks. Friendzone) forteller mye!

2 hours ago, AnonymBruker said:

Javel. Men la oss si at man møter en på en fest da. Jeg som jente tolker det at han ser mye på meg og smiler som "interesse". Er dette riktig? Får prata litt med han og han er hyggelig og interessert i meg og mitt og også opptatt av hvorvidt jeg ikke var interessert i en annen som prøvde seg. Han gir meg klem når vi "skilles" for kvelden. Alt dette vil jeg på et visst nivå tolke som interesse selv om det ikke skjedde noe mer eller prøvde seg noe mer. Fortsatt riktig?

dette er en person jeg ikke kjenner fra før og heller sannsynligvis ikke kommer til å møte tilfeldig igjen, jeg ønsket derfor å gutse og skrev i fylla til han rett etter festen at vi kunne ta en øl en gang. Dette ser jeg på som en måte å vise min interesse/tilgjengelighet på. Riktig?

men han har altså ikke respondert på dette- altså eskalert. 

Det er jo mange variabler her, som tid og sted og situasjon osv som selvsagt vil spille inn. 

Men; analyser. 

Anonymkode: 93563...f59

Du møter en på en fest = du viser tilgjengelighet ved å la han hilse på deg (han eskalerer: går fra 0 kjennskap til litt).

Han ser på deg og smiler til deg = han går fra nøytralt blikk til flørteblikk = eskalering.

Det å prate sammen = eskalering = gå fra å bare hilse på alt og alle, til å ha samtale med en spesiell.

Klem = fysisk kontakt = eskalering.

Ja: ved at DU inviterer HAN på øl, investerer du mer enn han, og viser DIREKTE interesse: du viser mer enn nok Tilgjengelighet.

Hvordan vet du at han ikke har respondert? Er meldingen lest? Prater du om øl 4 uker frem i tid, og han ikke så meldingen før det gikk 5 uker, osv. er spørsmål å stille.

Men ja: det er interesseindikatorer ved eskalering. Likevel eskalerer jo noen i snegletempo, uansett. Dette i frykt for å bli avvist ved å spørre om giftemål første kvelden.

På byen har jeg gått bort til en jente, for så har vi gått ut etter 10 minutter.

Via venner kan det hende man trenger lenger tid, og konteksten tillater en annen form for grad av Tilgjengelighet.

Det at du også ikke bare viste Tilgjengelighet, men DIREKTE interesse ved å faktisk spørre han ut, setter jo deg i en ekstremt sårbar posisjon for å bli ''playet''.

Anonymkode: c967d...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Denne er egentlig undervurdert key!

Det å møtes gutt og jente, bare dere to, uten en fastsatt relasjon (f.eks. Friendzone) forteller mye!

Du møter en på en fest = du viser tilgjengelighet ved å la han hilse på deg (han eskalerer: går fra 0 kjennskap til litt).

Han ser på deg og smiler til deg = han går fra nøytralt blikk til flørteblikk = eskalering.

Det å prate sammen = eskalering = gå fra å bare hilse på alt og alle, til å ha samtale med en spesiell.

Klem = fysisk kontakt = eskalering.

Ja: ved at DU inviterer HAN på øl, investerer du mer enn han, og viser DIREKTE interesse: du viser mer enn nok Tilgjengelighet.

Hvordan vet du at han ikke har respondert? Er meldingen lest? Prater du om øl 4 uker frem i tid, og han ikke så meldingen før det gikk 5 uker, osv. er spørsmål å stille.

Men ja: det er interesseindikatorer ved eskalering. Likevel eskalerer jo noen i snegletempo, uansett. Dette i frykt for å bli avvist ved å spørre om giftemål første kvelden.

På byen har jeg gått bort til en jente, for så har vi gått ut etter 10 minutter.

Via venner kan det hende man trenger lenger tid, og konteksten tillater en annen form for grad av Tilgjengelighet.

Det at du også ikke bare viste Tilgjengelighet, men DIREKTE interesse ved å faktisk spørre han ut, setter jo deg i en ekstremt sårbar posisjon for å bli ''playet''.

Anonymkode: c967d...43f

Hvordan jeg vet at han ikke har respondert? Jeg vet jo at han ikke har sendt meg noe responsmelding😜 Det var ikke en konkret invitasjon men en generell vi må ta en øl en dag.  De fleste skjønner vel at det betyr "jeg vil treffe deg igjen", og jeg kunne tenkt meg en "ja det hadde vært hyggelig"-respons.

men det kaaaan jo hende at han som du sier eskalerer treigt; ved å spare det til han kan  (det er jo tross alt ferietider), eller at han ikke tok det seriøst siden det var en melding sendt i fylla osv, som det kanskje føles teit å svare på langt på dagen derpå. Men then again, hvis han hadde vært interessert hadde han vel svart et eller annet. Og jo lengre tid det går jo teitere blir det jo å evt ta kontakt med meg igjen

Anonymkode: 93563...f59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvordan jeg vet at han ikke har respondert? Jeg vet jo at han ikke har sendt meg noe responsmelding😜 Det var ikke en konkret invitasjon men en generell vi må ta en øl en dag.  De fleste skjønner vel at det betyr "jeg vil treffe deg igjen", og jeg kunne tenkt meg en "ja det hadde vært hyggelig"-respons.

men det kaaaan jo hende at han som du sier eskalerer treigt; ved å spare det til han kan  (det er jo tross alt ferietider), eller at han ikke tok det seriøst siden det var en melding sendt i fylla osv, som det kanskje føles teit å svare på langt på dagen derpå. Men then again, hvis han hadde vært interessert hadde han vel svart et eller annet. Og jo lengre tid det går jo teitere blir det jo å evt ta kontakt med meg igjen

Anonymkode: 93563...f59

Det er jo en viss forskjell her avhengig av hvilke type mann du møter på. Ut i fra det du skriver virker han ikke interessert. Han ville sagt ja til å ta den ølen hvis han var. 

Jeg tenker at man kan plassere menn i ulike "kategorier". Finnes sikkert flere kategorier, men bruker bare to nå for å gjøre det enkelt. Hvis en mann har helt normalt selvtillit vil du merke at han er interessert ved at han retter oppmerksomheten sin mot deg, spør spørsmål for å bli kjent med deg, og er interessert i å finne på noe med deg. Han vil spørre deg ut.

Er mannen usikker eller sjenert kan du oppleve det du opplevde på festen. Du får noen signaler som du ikke helt vet hva betyr, men siden du spurte han om å ta en øl, og han ikke har svart, er han nok bare ikke interessert.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blikk sier alt. 

Smil. Ønske om å prates, sees, prate om mer "dypere" tema.

Nærhet, han er litt for tett inntil når man prater sammen. 

Komplimenter. Oppsøker deg. Prøver finne ut om du er interessert ved å stille spørsmål. 

Vel, alt dette har jeg nettopp opplevd i møte med en mann. Som bekreftet at han var betatt av meg.

Samme mann er litt sjenert og hadde en fase der han oppførte seg avvisende når jeg kom. Han snudde ryggen til og gjorde noe annet. Gikk vekk osv. Noe av det rareste jeg har opplevd og gjorde meg en blanding av usikker og såret. 

I etterkant vet jeg at det handlet om hans usikkerhet på Hvor han hadde meg, pluss at han prøvde å ikke falle for meg. 

Det skal jommen ikke være lett...

 

Anonymkode: eb07f...a27

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan jeg vet at han ikke har respondert? Jeg vet jo at han ikke har sendt meg noe responsmelding😜 Det var ikke en konkret invitasjon men en generell vi må ta en øl en dag.  De fleste skjønner vel at det betyr "jeg vil treffe deg igjen", og jeg kunne tenkt meg en "ja det hadde vært hyggelig"-respons.

men det kaaaan jo hende at han som du sier eskalerer treigt; ved å spare det til han kan  (det er jo tross alt ferietider), eller at han ikke tok det seriøst siden det var en melding sendt i fylla osv, som det kanskje føles teit å svare på langt på dagen derpå. Men then again, hvis han hadde vært interessert hadde han vel svart et eller annet. Og jo lengre tid det går jo teitere blir det jo å evt ta kontakt med meg igjen

Anonymkode: 93563...f59

Responder i form av å ha lest meldingen i det hele tatt.

Jeg sendte en melding til en kompis for 2 uker siden som er inaktiv på Messenger f.eks. jeg sender ikke ny før han svarer? Meldingen står som ulest, og da kan man ikke klage.

Om du har sendt SMS er det vanskeligere å vite om han har lest den i det hele tatt eller ikke, f.eks.

Anonymkode: c967d...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Det er jo en viss forskjell her ts avhengig av hvilke type mann du møter på. Ut i fra det du skriver virker han ikke interessert. Han ville sagt ja til å ta den ølen hvis han var. 

Jeg tenker at man kan plassere menn i ulike "kategorier". Finnes sikkert flere kategorier, men bruker bare to nå for å gjøre det enkelt. Hvis en mann har helt normalt selvtillit vil du merke at han er interessert ved at han retter oppmerksomheten sin mot deg, spør spørsmål for å bli kjent med deg, og er interessert i å finne på noe med deg. Han vil spørre deg ut.

Er mannen usikker eller sjenert kan du oppleve det du opplevde på festen. Du får noen signaler som du ikke helt vet hva betyr, men siden du spurte han om å ta en øl, og han ikke har svart, er han nok bare ikke interessert.

Hun du svarer er ikke ts. Dere må lære dere å skille abkodene.

Anonymkode: be738...01d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Er mannen usikker eller sjenert kan du oppleve det du opplevde på festen. Du får noen signaler som du ikke helt vet hva betyr, men siden du spurte han om å ta en øl, og han ikke har svart, er han nok bare ikke interessert.

Du virket litt mer forståelig enn professor 43f, så har du noen tips til hvordan man kan gå frem om man mistenker at en mann som virker veldig sjenert liker deg? Og settingen er at dere er kollegaer så det kompliserer ting? (Fyfy I know men yolo)

Anonymkode: 3c172...fc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis gutten ikke foreslår noe, så har ikke han vist interesse tydelig nok, til at du tilbake kan vise Tilgjengelighet (interesse) fra din side. Hvis du som jente derimot foreslår noe først (kjønnsroller byttes om) og gutten ikke forstår at dette er et superdupertstort interessesignal fra deg, så er det gutten som må lære seg om sub-kommunikasjon.

Gutter er veldig logiske, direkte og rett fram:

''Dette rommet må ryddes!''. Jenter er mer sub-kommunikative, følelsesmessige og mellom linjene:

''Dette rommet var skitten!'' = dette rommet må ryddes!

De fleste gutter forstår ikke at det at jenta inviterer på noe, er lenger enn uendelig langt hun kan gå, og venter egentlig på at JENTA skal SI, ORDRETT, at hun er forelsket; og først DA føler gutten at han kan vise interesse tilbake, men la oss holde oss til virkeligheten og ikke drømmeverden heller.

Anonymkode: c967d...43f

Altså, jeg er jente/kvinne og for ordens skyld må jeg lære deg (mannen/gutten) litt om tolkning av vår subkommunikasjon:

"Dette rommet var skittent!" = Dette rommet må vaskes. Det er mulig det også må ryddes for å få det rent, eller det kan være et tomt rom full av møkk. Men å si at et rom er skittent er ikke ensbetydende med at det er rotete. Da sier man at rommet er rotete.

Anonymkode: 3c172...fc8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Minesveiper
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun du svarer er ikke ts. Dere må lære dere å skille abkodene.

Anonymkode: be738...01d

Jaja, jeg vet. Noen ganger er autopiloten på og så glemmer man det. Artig at du fanget det opp :ler: Hadde ikke forstått så mye av innlegget jeg. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du virket litt mer forståelig enn professor 43f, så har du noen tips til hvordan man kan gå frem om man mistenker at en mann som virker veldig sjenert liker deg? Og settingen er at dere er kollegaer så det kompliserer ting? (Fyfy I know men yolo)

Anonymkode: 3c172...fc8

Det er vanskeligere med de sjenerte. Jeg var jo ganske sjenert når jeg var yngre, og når jenta jeg likte på videregående (hun skjønte jo at jeg likte henne etter hvert) satt seg ned ved siden av meg på datarommet, og spurte hva jeg så på, frøs jeg helt opp. "Ser på friends", sa jeg, og så klarte jeg ikke si noe mer. Hun ble jo bare skikkelig forvirret av hele greia :ler: "Her virker det som han liker meg, og så sier han ingenting når jeg sitter meg ved siden av han". Tenkte nok hun. Jeg visste bare ikke hva jeg skulle si eller gjøre, og det er som regel problemet til mennene som er sjenerte. Du må gjøre han varm i trøyen først, og så blir det lettere for han å være seg selv.

Sånn generelt kan du ikke forvente at han sjenerte skal ta initiativ slik som mennene med selvtillit gjør. Du må bare spørre han om å finne på noe. Om han liker deg så vil han ønske å være med deg. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Det er vanskeligere med de sjenerte. Jeg var jo ganske sjenert når jeg var yngre, og når jenta jeg likte på videregående (hun skjønte jo at jeg likte henne etter hvert) satt seg ned ved siden av meg på datarommet, og spurte hva jeg så på, frøs jeg helt opp. "Ser på friends", sa jeg, og så klarte jeg ikke si noe mer. Hun ble jo bare skikkelig forvirret av hele greia :ler: "Her virker det som han liker meg, og så sier han ingenting når jeg sitter meg ved siden av han". Tenkte nok hun. Jeg visste bare ikke hva jeg skulle si eller gjøre, og det er som regel problemet til mennene som er sjenerte. Du må gjøre han varm i trøyen først, og så blir det lettere for han å være seg selv.

Sånn generelt kan du ikke forvente at han sjenerte skal ta initiativ slik som mennene med selvtillit gjør. Du må bare spørre han om å finne på noe. Om han liker deg så vil han ønske å være med deg. 

Det er veldig mye lettere å se at en som er sjenert liker en enn en som er utadvent.

Det blir liksom mer intenst istedenfor en som prater med alt og alle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
8 minutter siden, visp said:

Det er veldig mye lettere å se at en som er sjenert liker en enn en som er utadvent.

Det blir liksom mer intenst istedenfor en som prater med alt og alle.

Hehe, godt poeng. Samtidig går det an å ta feil når det kommer til om fyren er sjenert eller ikke. Jeg har for eksempel hatt venninner som har blitt interessert i en av kompis av meg. Han er ganske konfliktsky, og liker ikke å være avvisende. Når de har vært på, og han ikke har gjort noe har de tenkt at han var sjenert. Han blir da intens og klein mens han er noe unnvikende. I realiteten sliter han bare med å avvise skikkelig.

Til riktig Ab. Hvis du ser at han blir mer intens rundt deg, og "klein" så er kanskje interessert. Du får liksom ikke verifisert det før du har spurt han om å finne på noe.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...