Gå til innhold

Hvordan hører dere på musikk når dere trener?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som trener på treninssenter:

Bruker dere vanlige ørepropper? Airpods? Bluetooth øretelefoner?

Hadde satt pris på om noen kunne linket til noen rimelige øretelefoner/ørepropper som er lette å bruke til trening (altså helst bluetooth)

Anonymkode: 488b0...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har treningsrom i kjelleren der har vi sonos, men når jeg løper ute bruker jeg marshall headset og telefonen er i en stropp på armen. 

Anonymkode: 5b29e...2d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker trådløse Blueetooth-øretelefoner, de som heter Jabra MOVE. De er veldig gode. Ikke "ekkelt" heller, for lett å tørke av dem med en fuktig klut om man har svetta litt. Bruker dem også til hverdags :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, jenny_d_b skrev:

Jeg bruker trådløse Blueetooth-øretelefoner, de som heter Jabra MOVE. De er veldig gode. Ikke "ekkelt" heller, for lett å tørke av dem med en fuktig klut om man har svetta litt. Bruker dem også til hverdags :)

Sitter de godt på når man hopper rundt og er i høy aktivitet?

Anonymkode: 488b0...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trådløse "on-ear" og "in-ear", og bruker "in-ear" når jeg løper, men de andre ellers.  Begge er veldig bra. :)

on-ear heter al3+ freedom

in-ear heter Fitbit flyer

Anonymkode: 03db0...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trådløse "on-ear" og "in-ear", og bruker "in-ear" når jeg løper, men de andre ellers.  Begge er veldig bra. :)

on-ear heter al3+ freedom

in-ear heter Fitbit flyer

Anonymkode: 03db0...ce4

Det «on-ear» headsettet- sitter det godt? Ser for meg at det lett kan falle av, med tanke på at bøylen er i nakken/bakhodet?

Anonymkode: 488b0...1de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker  20kroners bluetoothpropper fra eBay. Kjøper 3 av gangen så er det ikke krise hvisbkeg skulle tråkke på de eller herpe de i bagen. Helt kurant! 

Anonymkode: d570d...420

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med meg ett kor på trening som synger for meg. Veldig kjekt, så slipper jeg å høre på musikk fra telefonen som normale folk 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker  20kroners bluetoothpropper fra eBay. Kjøper 3 av gangen så er det ikke krise hvisbkeg skulle tråkke på de eller herpe de i bagen. Helt kurant! 

Anonymkode: d570d...420

Hvor lang tid tok det før du fikk de? Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 12.14, AnonymBruker skrev:

Sitter de godt på når man hopper rundt og er i høy aktivitet?

Anonymkode: 488b0...1de

Jeg syns det - bruker mest ellipsemaskin, sykkel eller tredemølle til utholdenhetstrening, fungerer ypperlig til det, i det minste. Har med andre ord ikke "hoppa så mye rundt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 19.31, AnonymBruker skrev:

Det «on-ear» headsettet- sitter det godt? Ser for meg at det lett kan falle av, med tanke på at bøylen er i nakken/bakhodet?

Anonymkode: 488b0...1de

Beklager sent svar.

 De sitter veldig godt normalt sett, men siden jeg bruker briller sitter de ikke helt riktig, og sklir når det blir mye bevegelse.  Derfor bruker jeg in-ear når jeg jogger, danser eller slike ting som medfører mye bevegelse.

Ved vanlig styrketrening eller på gåturer sitter de veldig godt.

Anonymkode: 03db0...ce4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Bose Soundsport, og er veldig fornøyd :) Sitter på til all type trening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 7/11/2018 at 7:31 PM, AnonymBruker said:

Det «on-ear» headsettet- sitter det godt? Ser for meg at det lett kan falle av, med tanke på at bøylen er i nakken/bakhodet?

Anonymkode: 488b0...1de

Jeg har Miiego Al3+ On-ear, og syns ikke de sitter godt i det hele tatt. Sklir ned, spesielt ved løping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...