Gå til innhold

Er det ofte sex i studenhyblene? Folk som tar med seg folk inn i rommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det? Normalt å ha sex der? 

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men dette kommer helt an på hvem du bor med! Går fint an å lage regler for dette mtp støynivå osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, ja, folk bor jo der.

Anonymkode: a01b0...7ea

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh, ja, folk bor jo der.

Anonymkode: a01b0...7ea

Men har man sex utenifra, eller med de man bor med?

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, McFlurry skrev:

Ja, men dette kommer helt an på hvem du bor med! Går fint an å lage regler for dette mtp støynivå osv.

Driter i lydnivået, men bare lurer på hvor vanlig det er, og liksom pule rundt med de man bor med der.

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Driter i lydnivået, men bare lurer på hvor vanlig det er, og liksom pule rundt med de man bor med der.

Anonymkode: a0f42...131

Det er lite samleie mellom de som bor sammen (med mindre det er par), om det var det du mente. Tror jeg mistolket litt

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, McFlurry skrev:

Det er lite samleie mellom de som bor sammen (med mindre det er par), om det var det du mente. Tror jeg mistolket litt

Så lite sex da? Om en ser bortifra at det ikke er noe par man bor med.

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg studerte så var vi 4 gutter og to jenter i kollektiv. Hvor 3 av oss gutta knullet den ene jenta på omgang. Hun var litt løs på tråden kan du si..

Anonymkode: ff572...f77

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville sakt 50/50? Har selv hatt det men kun med klassekamerater som bodde i samme studentbolig (men ikke samme etasje), mens mine romkamerater hadde oftest med andre som ikke bor i studenthuset.

Anonymkode: 86fe9...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er mine observasjoner fra da jeg bodde i studentbolig:
> klassekamerater som bor i samme studenthybel har det sammen
> Studenter som studerer i samme universitet men forskjellige linjer (blir oftest kjent med hverandre via fester i studenthybelet) + bor i samme studenthybel men ikke samme kollektiv.
> Studenter som bor i samme kollektiv (kjenner en klassekamerat som hadde samleie med en gutt som bor i samme kollektiv)

Jeg hørte mye lyder da jeg bodde der, men så er jeg vel ikke uskyldig heller å ikke ha gjort det :P 

Anonymkode: 86fe9...844

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er til og med vanlig at studenter finner noen i baren og tar med dem tilbake i deres kollektiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg studerte så var vi 4 gutter og to jenter i kollektiv. Hvor 3 av oss gutta knullet den ene jenta på omgang. Hun var litt løs på tråden kan du si..

Anonymkode: ff572...f77

Hhahaha, seriøst? Ho som tok initiativ da?

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dette er mine observasjoner fra da jeg bodde i studentbolig:
> klassekamerater som bor i samme studenthybel har det sammen
> Studenter som studerer i samme universitet men forskjellige linjer (blir oftest kjent med hverandre via fester i studenthybelet) + bor i samme studenthybel men ikke samme kollektiv.
> Studenter som bor i samme kollektiv (kjenner en klassekamerat som hadde samleie med en gutt som bor i samme kollektiv)

Jeg hørte mye lyder da jeg bodde der, men så er jeg vel ikke uskyldig heller å ikke ha gjort det :P 

Anonymkode: 86fe9...844

Jeg tenker jo at om en finner en veldig lekker jente, eller gutt, så er det bare å kjøre på. Problemet er at rommene er litt små.

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på naborommet mitt i 10 måneder hadde dama på besøk og høylydt sex flere ganer i uka. Jeg tok igjen en gang kjæresten min kom på besøk fra utlandet... 😏

Anonymkode: 205fa...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han på naborommet mitt i 10 måneder hadde dama på besøk og høylydt sex flere ganer i uka. Jeg tok igjen en gang kjæresten min kom på besøk fra utlandet... 😏

Anonymkode: 205fa...96e

Joda, det forstår jeg når det er snakk om kjærestepar. 

Men liksom mellom de som leier seg imellom. Må jo være normalt. Er vel ikke en regel som sier at det ikke er lov heller ;) 

Anonymkode: a0f42...131

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, det forstår jeg når det er snakk om kjærestepar. 

Men liksom mellom de som leier seg imellom. Må jo være normalt. Er vel ikke en regel som sier at det ikke er lov heller ;) 

Anonymkode: a0f42...131

Ah, det vet jeg ikke noe om. Aldri opplevd det gjennom tre kollektiv, men det skjer sikkert. Awkward om det skjer i fylla og man angrer.

Anonymkode: 205fa...96e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Driter i lydnivået, men bare lurer på hvor vanlig det er, og liksom pule rundt med de man bor med der.

Anonymkode: a0f42...131

4 hours ago, AnonymBruker said:

Så lite sex da? Om en ser bortifra at det ikke er noe par man bor med.

Anonymkode: a0f42...131

2 hours ago, AnonymBruker said:

Joda, det forstår jeg når det er snakk om kjærestepar. 

Men liksom mellom de som leier seg imellom. Må jo være normalt. Er vel ikke en regel som sier at det ikke er lov heller ;) 

Anonymkode: a0f42...131

Av dette kan alle lese at du er en singel fyr på hybel som forventer at de kvinnelige naboene skal være til din disposisjon. Bare fordi at du er kåt, og de er der.

Til det er bare å si: Nei, sex er ikke en fasilitet du kan kreve av dem.

Prøv å jobb ordentlig med deg selv, så kanskje du får deg en kjæreste - da kan dere to ha så mye sex dere gidder på hybelen.

Anonymkode: be945...893

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde i studentbolig i fem år, og hadde i overkant av ti "romkamerater" - vi delte kjøkken, stue og to bad men hadde egne soverom.

Vi hadde alle mulige slags konstellasjoner; noen hadde kjæreste hele tiden de bodde der, andre hadde aldri. Jeg var i et forhold i to av årene, og av de andre jeg tok med meg hjem kan jeg bare huske at en av dem var student - på utveksling.

Jeg kan ikke se at det skal være noe forskjell på om det er studentbolig eller en hvilken som helst annen leilighet - der det er folk, vil det være sex, og studenter er gjerne unge, friske mennesker som prøver litt av hvert.

Det plaget aldri meg hva de andre gjorde, man var da voksne nok til å ta hensyn.

---- og bare for å legge til: det var aldri aktuelt å ha seg med noen av de jeg bodde sammen med. ville ikke utelukket det, men jeg "klikket" ikke med noen, og lette virkelig ikke etter det heller.

Endret av applestories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...