Gå til innhold

Hvorfor får incels lov til å lage kvalme på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 hours ago, hind said:

Vel, du har rett i at det av og til postes nedsettende ytringer om menn også her, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg bare har sett en brøkdel sånne sammenlignet med alle de kvinneforakterne har klemt ut av seg.

Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg bare har sett en brøkdel med kvinneforakt kontra manneforakten på forumet. Kan det kanskje ha noe med å gjøre at du er ekstremt biased (noe du viser i hva du skriver her inn) slik at du ikke tar inn over deg all hetningen av menn her inne hmmmmm?
 

13 hours ago, AnonymBruker said:

link til innlegg? er de innleggene i tråder der man ikke rakker ned på kvinner i første innlegg?

Anonymkode: 32f7f...0f7

Det tok ikke stort mer enn 2 sekunder å finne. Masse mannehat i denne tråde her, men det eksisterer vel ikke, eller så er det menn som først har rakket ned på kvinner :rolleyes: Dere feminister er en egen rase.

Her er et sitat fra TS om menn om hva som er galt med menn:
" Omtrent ALT. Ser virkelig ikke noen verdi i andres ekle kropper, kroppslukter, kroppsvæsker og bakterier og virus, som er det man står igjen med om man separerer sex og følelser sånn som menn gjør.  "
 

 

Anonymkode: f5fbf...5dd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg bare har sett en brøkdel med kvinneforakt kontra manneforakten på forumet. Kan det kanskje ha noe med å gjøre at du er ekstremt biased (noe du viser i hva du skriver her inn) slik at du ikke tar inn over deg all hetningen av menn her inne hmmmmm?
 

 

Du tror ikke det er mulig at det er du som er biased som hele tiden bagatelliserer kvinneforakten som finnes her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg bare har sett en brøkdel med kvinneforakt kontra manneforakten på forumet. Kan det kanskje ha noe med å gjøre at du er ekstremt biased (noe du viser i hva du skriver her inn) slik at du ikke tar inn over deg all hetningen av menn her inne hmmmmm?
 

Det tok ikke stort mer enn 2 sekunder å finne. Masse mannehat i denne tråde her, men det eksisterer vel ikke, eller så er det menn som først har rakket ned på kvinner :rolleyes: Dere feminister er en egen rase.

Her er et sitat fra TS om menn om hva som er galt med menn:
" Omtrent ALT. Ser virkelig ikke noen verdi i andres ekle kropper, kroppslukter, kroppsvæsker og bakterier og virus, som er det man står igjen med om man separerer sex og følelser sånn som menn gjør.  "
 

 

Anonymkode: f5fbf...5dd

Dere feminister er en egen rase? Vi som mener at menn og kvinner er likestilte er en egen rase? Det er vel heller dere antifeminister som er en egen rase. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, de som driver forumet, selvsagt. Du gjør en feil noen åpensinnede mennesker gjør, der dere går til ekstremen at det ikke finnes gode eller dårlige retningeslinjer. Men jo, det gjør det. Det er mulig å sette gode grenser, det er mulig å se an kontekst. At det kan være vanskelig betyr ikke at man burde droppe all form for regler og retningslinjer, det betyr bare at man må være mer bevisst.

Om du mener all debatt burde være lov, kan du alltids forsøke 4chan. Om du synes at bilder av menneskelik, tråder der man fordømmer mørkhudede osv burde være lovlig, så kan du alltids gå dit. De fleste nordmenn mener at der burde være grenser for hvordan det er greit å oppføre seg

Anonymkode: 32f7f...0f7

Du bommer jo helt her.

Er ingen som har sagt at tråder med bilder av menneskelik og tråder hvor folk hetser folk pga hudfarge, skal få stå. Det er jo sund fornuft. Jeg mener bare at folk må tåle å høre at andre syntes f.eks analsex eller bdsm er ekkelt, selv om man liker sånt selv og også at noen yttrer seg om at den og den typen kvinner/menn er kvalmt bør også være noe vi må tåle. Om noen kvinner mener at menn som bruker kvinner kun for sex, er noen rasshøl, ja da syntes jeg vi bør tåle det! Det er jo ikke koselig å lese sånt. Det er ikke noe jeg oppfordrer andre til å skrive, men alles ytringer er ikke bestandig gøy og positivt. Verden består ikke bare av det jeg og du liker og syntes er fornuftig. Det skal kunne romme ALLE sine meninger. 

Derfor bør både menn og kvinner få uttale seg her om de er frustrerte på det annet kjønn. SELVSAGT innenfor yttringsfrihetens grenser! Og den vet du også hvor går. Vi bør ikke sensurere dem og tie dem ihjel, vi burde heller lytte til dem slik at frustrasjonen ikke eksploderer og vi får nye 'Breiviker'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her generaliserer du, kommer med udokumenterbare påstander (nedlatende og negative ovenfor kvinner) og viser gjennom dette kvinnehat. Du *debatterer* ikke, du uttrykker ditt kvinnehat. 

Hvis du føler at innlegget mitt kveler debatten, er det kanskje en grunn til det? Nemlig at innlegget ditt er søppel, og jeg kveler det ved å påpeke faktum. Hvis du kontrer med at jeg «snerrer», viser det bare at du prøver å ødelegge min troverdighet gjennom å tillegge meg *følelser* (i betydningen «svak»), noe menn gjennom alle tider har gjort for å undertrykke og kontrollere kvinner. 

 

Anonymkode: 4990e...5f5

Ja klart det. Klart jeg prøver å undertrykke alle kvinner med posten min. Vil anbefale specsavers dersom det var allt du fikk utav posten min. Snakk om å sette seg i offerollen. Og dette i en tråd hvor man syter over at det stort sett bare er mannlige incels som klager på kvinner 😂

Lykke til med faktastemplene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

‘Hvorfor får incels lage kvalme?’

hva med

’hvorfor får feminister lage kvalme?’

Mange flere av dem er det og, incels kommer langt bak i køen. Dessuten har feminister irritert verden lenger enn incels, incels er en reaksjon på feminisme. Et symptom på feminisme. Egentlig har feminister jobben med incels, men ingen tar  på seg ansvaret. 

Feminister bare klager på incels. Feminister burde jo digge incels. Det er jo manne-utgaven av feminisme. 

De hyler etter rettferdighet, gnåler om forskjeller. Det samme gjør feminister. 

Hva er egentlig forskjellen?

at feminisme har høyere status?

men feminister driter jo i status. (Esj status er for rike gamle gubber)

Så hva er egentlig greien her. 

Make søker krake???

Anonymkode: 6611e...39a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her generaliserer du, kommer med udokumenterbare påstander (nedlatende og negative ovenfor menn) og viser gjennom dette mannehat. Du *debatterer* ikke, du uttrykker ditt mannehat. 

Så sykt bra at du først påstår at han gjør det for så å kjøre i gang med noe som er mye verre og hardere påstander enn det han gjorde. Og det aller verste er at du sikkert ikke engang greier å se det selv da du er så oppslukt av mannehatet ditt :skratte:

Anonymkode: f5fbf...5dd

Nei, at menn har brukt og bruker følelser mot kvinner er velkjent. Jeg hater forøvrig ikke menn. 😉 

Anonymkode: 4990e...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, HarryDotter said:

Du bommer jo helt her.

Er ingen som har sagt at tråder med bilder av menneskelik og tråder hvor folk hetser folk pga hudfarge, skal få stå. Det er jo sund fornuft. Jeg mener bare at folk må tåle å høre at andre syntes f.eks analsex eller bdsm er ekkelt, selv om man liker sånt selv og også at noen yttrer seg om at den og den typen kvinner/menn er kvalmt bør også være noe vi må tåle. Om noen kvinner mener at menn som bruker kvinner kun for sex, er noen rasshøl, ja da syntes jeg vi bør tåle det! Det er jo ikke koselig å lese sånt. Det er ikke noe jeg oppfordrer andre til å skrive, men alles ytringer er ikke bestandig gøy og positivt. Verden består ikke bare av det jeg og du liker og syntes er fornuftig. Det skal kunne romme ALLE sine meninger. 

Derfor bør både menn og kvinner få uttale seg her om de er frustrerte på det annet kjønn. SELVSAGT innenfor yttringsfrihetens grenser! Og den vet du også hvor går. Vi bør ikke sensurere dem og tie dem ihjel, vi burde heller lytte til dem slik at frustrasjonen ikke eksploderer og vi får nye 'Breiviker'.

For noen er det sunn fornuft å stenge tråder som slenger dritt om kjønn fordi de fordummer et forum, drar ned nivået på brukerne som liker stedet og bidrar ikke til noe positivt. Det er ingen dialog i slike tråder, det er bare to sider som kommer med enkle kommentarer som fokuserer mest mulig på å dra hverandre ned

Ja til mer sensur

Anonymkode: 32f7f...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/18/2018 at 10:59 AM, Snaskesnusken said:

Dere feminister er en egen rase? Vi som mener at menn og kvinner er likestilte er en egen rase? Det er vel heller dere antifeminister som er en egen rase. 

Ja, dere feminister, eller så kan jeg alltid skrive; dere som er mot likestilling, er en egen rase og jeg kommer nok aldri til å skjønne meg på hvorfor noen ønsker særstilling for ett kjønn på bekostningen av det andre kjønnet.

Anonymkode: f5fbf...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dere feminister, eller så kan jeg alltid skrive; dere som er mot likestilling, er en egen rase og jeg kommer nok aldri til å skjønne meg på hvorfor noen ønsker særstilling for ett kjønn på bekostningen av det andre kjønnet.

Anonymkode: f5fbf...5dd

Feminisme = likestilling. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2018 at 4:09 PM, AnonymBruker said:

Ved kastrering fjernes testiklene, som igjen fjerner produksjonen av testosteron. Sexlysten vil bli drept og incels vil bli helt apatiske i forhold til det.  

Har du link til undersøkelser eller forskning som støtter dette?

Anonymkode: 95a37...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/10/2018 at 3:57 PM, AnonymBruker said:

Jeg fatter det ikke - forumet KVINNEguiden oversvømmes av bitre incels. 

Moderatorene lar det skje, og vi brukerne bli stående ganske så alene mot all hetsen. 

Hvorfor? 

Hvorfor må man på død og liv sette kjønnene opp mot hverandre? På KG så finner vi bitre troll som er menn, og vi finner bitre troll som er kvinner. Hvorfor er det så viktig å sette sitt eget kjønn over det andre? 

 

Anonymkode: 95a37...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr Incels og hvorfor klarer du ikke å skrive det på norsk?

Anonymkode: d7074...512

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor må man på død og liv sette kjønnene opp mot hverandre? På KG så finner vi bitre troll som er menn, og vi finner bitre troll som er kvinner. Hvorfor er det så viktig å sette sitt eget kjønn over det andre? 

 

Anonymkode: 95a37...2de

Det er en overvekt av menn som sprer kvinnehatet sitt her inne kontra kvinner som sprer mannehat og de «hyler» veldig høyt.

Endret av Snaskesnusken
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Snaskesnusken skrev:

Feminisme = likestilling. 

Problemet er vel bare hvordan feminisme har blitt, altså mer som et paraplybegrep som innbefatter alt fra likestillingsforkjempere til ekstreme kvinnegrupper som fremmer rent mannshat, eller rett ut masseutryddelse av menn (som "militante" feministiske grupper i Sverige slutter opp om). Dessverre er det blitt slik at mange forbinder feminisme med nettopp ekstreme tiltak, eller kvinneforherligelse på bekostning av menn. Og som mann selv må jeg ærlig innrømme at jeg forstå hvorfor mange menn (-og kvinner) får en bismak i munnen av begrepet feminisme, selv om mange av dem, inkludert meg selv er feminister i ordets rette forstand. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Snaskesnusken said:

Det er en overvekt av menn som sprer kvinnehatet sitt her inne kontra kvinner som sprer mannehat og de «hyler» veldig høyt.

Aha, så siden det er flest menn så skal man "ta" de, men kvinner er det ikke så farlig med? 

Anonymkode: 95a37...2de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Problemet er vel bare hvordan feminisme har blitt, altså mer som et paraplybegrep som innbefatter alt fra likestillingsforkjempere til ekstreme kvinnegrupper som fremmer rent mannshat, eller rett ut masseutryddelse av menn (som "militante" feministiske grupper i Sverige slutter opp om). Dessverre er det blitt slik at mange forbinder feminisme med nettopp ekstreme tiltak, eller kvinneforherligelse på bekostning av menn. Og som mann selv må jeg ærlig innrømme at jeg forstå hvorfor mange menn (-og kvinner) får en bismak i munnen av begrepet feminisme, selv om mange av dem, inkludert meg selv er feminister i ordets rette forstand. 

Ekstremisme finnes i alle leire men de utgjør ikke flertallet. De fleste anser menn og kvinner som likestilte og fremmer ikke hat. Takket være feminismen har menn også rett til bla utdanning, stemmerett og svangerskapermisjon.

Når det gjelder det feministiske partiet i Sverige vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Det et en flopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...