Gå til innhold

Hvorfor faller jeg ikke for HAN? lurer jeg på..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

studerer menn som har vært interessert opp gjennom tidene. Jeg finner ikke nødvendigvis mer feil på de enn på de jeg liker, jeg bare falt ikke for dem. 
Hva er det noen har, som ikke de andre har? 

Anonymkode: dc019...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The x factor og sexappeal. En mann kan være kjempe kjekk visuelt, smart og snill men har han ikke sexappeal blir hvertfall ikke jeg tiltrukket av han. 

Og før noen gutter kommer inn her å tror jeg mener klåing og sexpress og cockyness og drar inn metoo, så er det ikke det jeg mener, men det er noe kjemisk ved de som vesen og hvordan de bærer seg. 

Anonymkode: 0ad8b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The x factor og sexappeal. En mann kan være kjempe kjekk visuelt, smart og snill men har han ikke sexappeal blir hvertfall ikke jeg tiltrukket av han. 

Og før noen gutter kommer inn her å tror jeg mener klåing og sexpress og cockyness og drar inn metoo, så er det ikke det jeg mener, men det er noe kjemisk ved de som vesen og hvordan de bærer seg. 

Anonymkode: 0ad8b...f81

Ja, men sexappeal er vel forskjellig fra folk til folk? Det er jo hva en opphisses av.. eller er det slik at en mann med sexappeal enkelt og greit er en mann med sexappeal og dermed tiltrekker seg alle? 

Jeg har vært forelsket 3 ganger i mitt liv, og blitt kåt av alle, men de hadde alle forskjellig væremåte. 

Anonymkode: dc019...b97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...