Gå til innhold

Hvordan finne ut om han er noe å satse på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det begynner å bli seriøst fra hans side. Han har slettet dating apper og er veldig på. Jeg begynner å få litt hetta. Eller, ikke hetta, men jeg er ikke vant med at noen viser såpass interesse - jeg er vant til at det stopper ca her, og nå har jeg ikke peiling på hvordan jeg   skal forholde meg til det.. jeg har vært så opptatt av at han skal like meg at jeg har glemt å finne ut om jeg liker han. Altså, jeg liker ham jo, jeg er veldig tiltrukket av han. Samtidig føler jeg det kanskje det er noe som ikke stemmer? Jeg klarer ikke sette fingeren min på det. Men det er et eller annet.. Burde jeg allikevel prøve? Gå videre? Jeg vil jo gjerne prøve, jeg liker ham jo godt, men jeg vet ikke om jeg er klar for noe forhold? Jeg har jo bare vært singel i 9 år nå! 🙄 

Hva skal til for at du går inn i et forhold i voksen alder med noen? Skal man gi det en sjanse selv om magefølelsen ikke er helt der.. men kanskje den vil komme? 

Jeg er lost og vet ikke hva jeg vil.

Anonymkode: 988e2...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjør på, det verste som kan skje er jo at det ikke funker, og da har du iallfall prøvd! Break a leg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge og hvor mange dater har dere vært på? Føler du at dere kjenner hverandre godt?

Eksklusivitet er ikke ekteskap, og jeg synes ikke det er noen grunn til å stresse unødig over det. Samtidig forstår jeg deg. Jeg hadde bare luftet litt løst/indirekte at jeg vil ta ting litt sakte.

Anonymkode: 000d1...50f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pokijh

Er enda ung og kan vel ikke gi de beste rådene, men av min erfaring gjør du det enklere for deg selv dersom du ikke tenker så mye gjennom det, og "tar det som det faller seg". Høres ikke ut som dere bor sammen, og du vil etterhvert merke det dersom dere ikke passer sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke vet hva 8 mars er fornoe hadde ikke jeg satset på han hvertfall :)

Anonymkode: 35995...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...