Gå til innhold

Prøver å finne ut av om han er singel, følge diverse damer på insta et tegn på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er litt betatt av en fyr på jobb og virker som han er singel utfra sosiale medier. Ser ikke ut som noen av de han følger eller som følger ham kan være kjæresten. Han har ingen bilder av seg selv og en dame osv. Han følger en del sånne typiske glamourmodeller på insta, kan det være et tegn på at han er singel? Om han hadde kjæreste hadde han kanskje latt være?

Anonymkode: 3b707...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke være det nei men vil du virkelig ha en fyr som følger glamourmodeller på instagram???? Get some self respect girl....! 

Anonymkode: bb6cf...176

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt betatt av en fyr på jobb og virker som han er singel utfra sosiale medier. Ser ikke ut som noen av de han følger eller som følger ham kan være kjæresten. Han har ingen bilder av seg selv og en dame osv. Han følger en del sånne typiske glamourmodeller på insta, kan det være et tegn på at han er singel? Om han hadde kjæreste hadde han kanskje latt være?

Anonymkode: 3b707...9a1

vet ikke om dette er et tegn eller ikke. jeg kjenner menn med kjæreste som følger modeller og liker sexy-bilder. kjenner han disse jentene? 

Anonymkode: c6217...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...