Gå til innhold

Dumpet av date, igjen.. :,(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg er ufør har jeg en kjempe barrière når det kommer til å finne kvinner som vil date meg, for de har så mange flere alternativ og kan velge en fisk i havet som er nøyaktig som meg på flere måter men ikke har de problemene jeg har. De fleste IRL dater avslutter med at jeg får beskjed om at de ikke føler en seksuell eller romantisk kjemi mellom oss. Og det er ikke fordi jeg er kresen, var på vei inn i mitt første forhold (kanskje ikke et så ordentlig forhold som de som bor i samme by og dater men mer enn jeg har vært i før), og ikke for å være frekk eller å virke "hellig", hun var overvektig (bare så det er klart jeg tenker ikke "se på meg, jeg går ikke bare etter syltynne jenter så de bure jo være takknemlige for at jeg er tiltrukket av dem"), men utrolig ansikts pen, hun var veldig sexy og hadde så mye av de kvalitetene jeg ønsker av en partner.

Jeg bruker aldri å sende bilder av kroppen min eller være naken på facecam. Men hun begynte å sende bilder av seg eller filme og fingre seg selv, og hun vekket opp kåtheten min som hadde vært avstengt i så mange år at det var nesten ubehagelig fordi det renner ut av meg. Jeg sendte bare bilder av overkroppen, og var først redd for at hun skulle synes den var for liten, og så sa jeg at hun fikk det til å renne av meg, og ville ikke at hun skulle tro jeg hadde kommet uassistert. Når hun sa at det ikke ville komme mer bilder om jeg ikke onanerte med henne på facecam, så gjorde jeg det tilslutt. Hun sa jeg var mye tykkere enn hun hadde trodd siden jeg var så nervøs, og at hun syntes den var utrolig pen. Brukte vibrator på seg selv mens hun kommanderte meg til å hente fleshlighten min og snakket meg igjennom når jeg skulle kjøre sakte og fort og sa jeg skulle late som det var henne tils vi kunne treffes, og at hun ikke kunne vente til hun hadde meg i munnen hennes. 

Vi holdt på slik i et par måneder, og vi skulle egentlig treffes nå i sommer da sønnen hennes skulle være hos faren, og hun ikke hadde mulighet å komme på besøk før det. Jeg ble skikkelig betatt av henne, og hadde nok blitt forelsket om jeg ikke med vilje holdt litt tilbake da jeg var redd for at hun kom til å treffe noen som var bedre enn meg. Men jeg sa til henne at jeg ikke har hatt slike følelser for noen på lenge, og ihvertfall ikke hatt slike følelser hvor jeg følte jeg kunne si det når hun sa hun følte det tilbake. 

Så fikk jeg melding ca 3 uker før hun skulle komme om at hun hadde truffet en annen, og at hun var nødt å tenke langsiktig, hvor mine problemer klæsjet ihop med hva hun var ute etter. Han kunne gi henne det livet hun ønsket seg og at hun måtte være ærlig at hun nå bare hadde villet ha lyst å komme for å ha sex med meg, men ikke ville ha noe forhold med meg. Jeg klandrer henne selvsagt ikke på noen som helst måte men vil være løgn å si at det ikke gjorde vondt. Jeg skrev en lang avsluttende melding og takket henne for at hun beviste at jeg i det minste kan ha slike følelser og at jeg hadde full forståelse for hvorfor hun ikke hadde følelser for meg lengre. Er bare glad for at hun ikke ville avslutte det via facecam, for jeg skal være ærlig å si at jeg satt å gråt når jeg skrev meldinga. Følte det var en direkte bekreftelse på at jeg aldri kommer til å være bra nok, så jeg var ganske deprimert den første uka. 

Så fikk jeg melding igår om at det ikke hadde funket imellom dem, og at hun kommer til å være fri for barn den tredje uka i august, og om jeg kunne tenke meg å få besøk. Jeg klarte ikke å svare med en gang så når hun hadde sett at jeg hadde lest meldinga uten å skrive tilbake så ringte hun meg opp, og sa rett ut at et forhold mellom oss vil ikke gå men at hun savnet å ha sex, så vi kunne jo være sommer KK hvor jeg var "student". Jeg skulle få en uke å tenke på det, og vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan jo ikke forvente å være på førsteplass når det kommer til å bli valgt, samtidig vil jeg ha sex første gang med noen jeg stoler på og jeg vil gjerne være forelsket, eller ihvertfall være betatt av kvinnen det skjer med. De følelsene er borte, da selv om jeg skjønte hvorfor, kan jeg heller ikke legge skjul på at jeg ble såret og lei meg. Og er redd for at jeg bare kommer til å si ja fordi jeg vet at jeg ikke fortjener å bli elsket og dette er det beste jeg kan håpe på, er også redd for om jeg sier ja at hun da snur seg i siste liten. Å bli såret slik på nytt er jo en legitim risk. 

Skulle virkelig ønske at det fantes noen fasit, og at det var mulig å være åpne om problemene sine fra starten slik at den man dater kan bestemme seg på forhånd om det er noen de vil gå videre med. Her viste hun jo om problemene mine, men tenker bare generelt. Hadde også gjerne villet fjernet spillet som mange gjør, for det er jo umulig å vite om man går for fort fram eller for sakte. Jeg har ikke lyst å skjule følelsene mine når det er noen jeg liker, men om man er ærlige om det så er det avtennende for mange og man virker desperat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hele de navhandlingen der som jeg ikke gadd å lese en gang, sier litt om hvilke personer du treffer på nettdating. Jesus.

Anonymkode: ac2ed...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...