Gå til innhold

"Ukinky' kjæreste. Jeg trenger tips og råd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åkei her er greia. Vi er begge i midten av 20 årene. Jeg er dame, han er mann. Sexlyst som aldri før hos begge to. Vært sammen i snart 10 år. Elsker hverandre. Men vi er også hverandres eneste sex-partner. Vi vil kinke opp sexlivet.  Trenger råd og erfaringer.

Vi har gjort det meste av "de vanlige" stillingene som misjonær, doggi,  riding osv osv.  Vi har vært på strippeklubb - falt i smak hos begge to (lapdanse neste gang), håndjern er brukt, klaps på raua, kjøpt og brukt div.  Vibratorer, kjøpt og brukt rabbit, analen er tatt i bruk hos meg, sex utendørs, sex i fylla, og helt sikkert mye mer som jeg ikke kommer på nå for øyeblikket. Liker det røft og "rart". Vil prøve noe helt nytt, som vi kanskje må google. 

Jeg kunne vel egentlig ha tenkt meg å møtt kjæresten om noen år om dere skjønner, slik at jeg kunne utforske sex i større grad enn jeg har. Hatt en erfaren kjæreste som kunne "lært meg" forskjellige former og varianter av sex.  Vi har for all del god sex nå også, og vi er enige om å utvide horisonten sammen. Han er villig til det meste, men er nøyaktig like "uerfaren ' som meg 😁

vi har googlet masse, men blir fort litt overveldene og "urealistisk" som å ha sex på første klasse til Thailand mens man spiller bobgo med nippelklype liksom.  

Jeg elsker han, han er den eneste personen jeg kunne tenke meg å blitt penetrere av og jeg ønsker ikke at han skal penetrere andre. Er sikkert blitt kulturelt kødda til siden jeg setter grensen ved penetrering. Men det er nå slik det er. Kunne fint blitt slikket, slikket andre, blitt bundet fast av andre, sugd, tatt på noen andres bryster og annet, bare ikke penetrere. Og det samme ønsker jeg/ønsker ikke før min kjæreste. 

Jeg er bifil, han er hetro. Han vet at jeg er bifil.  Å invitere ei jente til sengen er uaktuelt,  siden jeg ikke vil at han skal penetrere andre og stemningen fort kan bli litt klein. Men igjen. Jeg fantaserer hemningsløst om å bli ranet på jobb, gaffatapet og voldtatt mens tilfeldige kunder blir tvunget til å høre meg prøve (og faile) å sloss meg utav det, så hvem er jeg til å tenke slik om han penetrere noen i planlagt trekant? 

Vi har tenkt på en slags swingersklubb hvor vi kan gå rundt sammen blande andre par som puler og bare se og røre litt som det passer. Da slipper vi den kleine "v i må ha sex for Vi er bare 3 stk" stemningen om dere skjønner. 

Jeg skulle ønske at kjæresten var mer kinky av seg selv. Men han er fornøyd med sex slik vi har det, selv om han gjerne blir med på nye ting. Jeg skulle ønske at han hadde mer "drive" til å ønske å sprute på meg, fremfor at en orgasme er en orgasme. Vi har selvsagt pratet om dette, og han googler i vei for å sjekke om han finner noe interessant.  Jeg spørr KG 😁

Har dere noen råd og/eller erfaringer? 

 

 

Anonymkode: 952e7...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akk akk akk.. dette var mye info på en gang. For min del høres det ut som sex-livet deres er ganske spenstig fra før av, og hva nytt skulle dere liksom ha gjort? Virker som dere har prøvd det meste, og når du ikke er gira på trekant med en annen dame er det få muligheter igjen som jeg kan komme på. Blir du tent av å være autoritær kunne jo dette vært noe å prøve ut? Eller underdanig.. ellers kan dere ha sex på ulike steder, noen mer risky enn andre? 

Håper dette var til noe hjelp!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Det korte svaret mitt er at dere må fortsette å være nysgjerrige sammen. Dere er unge, og med deres åpne innstilling vil dere være i flyt i mange år. Dører vil åpne seg og muligheter vil presentere seg. Dere virker samstemte, og med tillit og tålmodighet vil dere oppleve mye sammen. Skulle ønske jeg hadde en slik partner tidlig i livet.

Lykke til, hilsen M51.

 

Litt mer konkret: Swingersklubb er et fint sted å se, bli sett og orientere seg. Jeg har vært på to, og begge steder var alle tilnærminger høflige og respektfulle. Par som opptrer kun som par blir fullt ut respektert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
3 timer siden, a l'orange skrev:

Mitt råd er å la han styre, og ivareta deg, slik at du varer lengre.

Jeg ville aldri gitt et så gjennomgripende råd til en person jeg aldri har møtt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 minutter siden, a l'orange skrev:

Nei, det ville du nok ikke. Men det å pushe henne og sende henne på swingersklubb, DET gjør du uten å mukke. For det ville jo gagnet «menn».

 

Mener du det du sier nå? Er det det du leser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. 

Tusen takk for svar til innlegget, og gode tips og råd :) Setter virkelig pris på det. 

For å presisere: Vi er begge gira på swingersklubb og prater mye om hvor langt vi er villige til å gå selv, og hvor langt det er greit for partneren å gå. Men tror a l`orange har ett poeng med å bruke tid og ikke nødvendigvis leve ut alt man ønsker samtidig. Vi har god tid, heldigvis :) 

Tror jeg har lyst til å "bli ferdig med" kinky sex før tiden for unger kommer. Kan ikke ha sex i stua når vi har en unge der likksom. Vil gjøre så mye som mulig før den tid, slik at jeg ikke blir 30 år og ikke ha muligheten til å prøve disse tingene. 

Anonymkode: 952e7...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ror jeg har lyst til å "bli ferdig med" kinky sex før tiden for unger kommer. Kan ikke ha sex i stua når vi har en unge der likksom. Vil gjøre så mye som mulig før den tid, slik at jeg ikke blir 30 år og ikke ha muligheten til å prøve disse tingene. 

Ikke tenk slik da! Ja selvsagt må man ta mer hensyn med barn i huset. Men hvis man vil så finnes det mange muligheter likevel! 

Anonymkode: 2c7c1...90b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Tusen takk for svar til innlegget, og gode tips og råd :) Setter virkelig pris på det. 

For å presisere: Vi er begge gira på swingersklubb og prater mye om hvor langt vi er villige til å gå selv, og hvor langt det er greit for partneren å gå. Men tror a l`orange har ett poeng med å bruke tid og ikke nødvendigvis leve ut alt man ønsker samtidig. Vi har god tid, heldigvis :) 

Tror jeg har lyst til å "bli ferdig med" kinky sex før tiden for unger kommer. Kan ikke ha sex i stua når vi har en unge der likksom. Vil gjøre så mye som mulig før den tid, slik at jeg ikke blir 30 år og ikke ha muligheten til å prøve disse tingene. 

Anonymkode: 952e7...301

I alle dager :ler: Aldri hatt så mye sex i stua som etter ungene kom vi! Soverommene ligger jo vegg i vegg med hverandre, stua er dermed friområdet :p Og unger legger seg tidlig. Verre med tenåringer som er oppe halve natten, men igjen, de drar jo bort på overnattingsbesøk titt og ofte :) Nesten så jeg blir fornærmet av at du tror vi over 30 ikke kan ha kinky sex lenger :p 

Anonymkode: 728f1...2c0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I alle dager :ler: Aldri hatt så mye sex i stua som etter ungene kom vi! Soverommene ligger jo vegg i vegg med hverandre, stua er dermed friområdet 😛 Og unger legger seg tidlig. Verre med tenåringer som er oppe halve natten, men igjen, de drar jo bort på overnattingsbesøk titt og ofte :) Nesten så jeg blir fornærmet av at du tror vi over 30 ikke kan ha kinky sex lenger 😛

Anonymkode: 728f1...2c0

TS her. Haha, elsker dette! 😄 Kom ut litt feil, mente at jeg ser for meg flere utfordringer enn det trenger å være når man får barn Godt å lese at det ikke er tilfellet hos alle ;) 

Anonymkode: 952e7...301

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut som om dere har testet store deler av menyen. Da kan det være på tide å sette seg ned å snakke litt om hva dere egentlig liker best og så utforske det. Som regel triumfer kvalitet kvantitet. Åpner dere for eksempel bdsm-døra på vidt gap så vil dere finne nok kinky aktiviteter til å holde det gående så lenge dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Haha, elsker dette! 😄 Kom ut litt feil, mente at jeg ser for meg flere utfordringer enn det trenger å være når man får barn Godt å lese at det ikke er tilfellet hos alle ;) 

Anonymkode: 952e7...301

Du kan bare glede deg til du blir dobbelt så gammel. Du vil ha et mye større repertoar og teknikker og erfaring med deg, men det er ikke det viktigste. Du vil kjenne kroppen og følelsene dine bedre, og du vil ha større selvsikkerhet.

Den største og viktigste endringen for meg, er at som middeladrende er den tradisjonelle sexen så mye bedre! Der kan man ta med seg all kjærlighet og ømhet og gråt og latter og hele livets bagasje. Sex blir til elskov. Lykke til, og gled dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS her. 

Tusen takk for svar til innlegget, og gode tips og råd :) Setter virkelig pris på det. 

For å presisere: Vi er begge gira på swingersklubb og prater mye om hvor langt vi er villige til å gå selv, og hvor langt det er greit for partneren å gå. Men tror a l`orange har ett poeng med å bruke tid og ikke nødvendigvis leve ut alt man ønsker samtidig. Vi har god tid, heldigvis :) 

Tror jeg har lyst til å "bli ferdig med" kinky sex før tiden for unger kommer. Kan ikke ha sex i stua når vi har en unge der likksom. Vil gjøre så mye som mulig før den tid, slik at jeg ikke blir 30 år og ikke ha muligheten til å prøve disse tingene. 

Anonymkode: 952e7...301

Bare ikke brenn lyset i begge ender.  Jeg er 40 og har gjort alt.  Er nå seksuelt utbrent. Dere kan fremdeles swinge selv om det får barn. 

Anonymkode: 49134...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...