Gå til innhold

Andre med psykiske problemer? Hvilke diagnose'r har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Angst, psykose og ADHD

 

Psykosen kom da jeg møtte veggen ifjor av mye jobb og stress, å har endel symptomer som henger igjen. Så har gått hjemme et år nå.. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Diabetes 1, hypothyreose, bipolar 2, allergier og nyresvikt

Anonymkode: 6c86d...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.7.2018 den 23.18, AnonymBruker skrev:

Flott at du har blitt så bra!! Regner med du har opplevd omsorgssvikt eler misbruk siden du har PSTD? Det er jo ikke en diagnose man får helt ut av det blå om man ikke er utsatt for noe traumatisk. Så for meg er det ikke rart du ble avhengig av rus, ble deprimert, hissig osv når man har hatt det tøft. Jeg tror på kognitiv terapi fremfor medisiner, så fremt det ikke er krise som suicidalitet som du nevner. Traumer kan man jo ikke medisineres bort, så jeg skjønner ikke logikken, fikk du tilbud om samtaleterapi eller ble du satt rett på medisiner? 

Anonymkode: f1e7f...16e

Takk 😊 Ja opplevd seksuelt misbruk (ikke familie) over en del år samt omsorgssvikt som barn. Jeg ble satt på medisiner etter en del samtaler med psykolog. For min del ble jeg sykere av medisinen, så måtte slutte etter kort stund. Det var pga krise situasjon, men hadde desverre helt motsatt effekt. 

På sentere kan man også legges inn og få intensiv behandling i form av samtaler. Veldig glad i dag at jeg fikk den nødvendige hjelpen. 

Anonymkode: 1bcc0...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...