Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

25 minutter siden, Mumua skrev:

Det har jo blitt skrevet mye om surrogaten tidligere, det er neppe en av søstrene. Hvorfor er det så vanskelig å tro at de er gravide? De er en storfamilie, sånt skjer. Khloe har hatt lyst på barn i åresvis og klokka tikker, det samme med Kim og hun kan ikke bære frem barn selv. Hun har også bekreftet bruken av surrogat. Med Kylie så var det nok ikke planlagt, men det er så mange kilder på at hun er gravid at det er sannsynlig. Graviditet er jo en del av livet, ikke akkurat noe å bli sjokkert over med mindre de føder enhjørninger.

Jeg er ikke akkurat sjokkert. Virker jeg sjokkert? Vanskelig å tro siden disse er ekstremt pr kåte og er ikke overbevist om at de to er gravide før de selv bekrefter det. Kylie i alle fall ikke bekreftet det. Stoler ikke på rykter.  Har ikke sagt noe om Kim ikke skal ha barn. Hun har jo bekreftet selv. 

Endret av Snuppah00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutes ago, Snuppah00 said:

Jeg er ikke akkurat sjokkert. Virker jeg sjokkert? Vanskelig å tro siden disse er ekstremt pr kåte og er ikke overbevist om at de to er gravide før de selv bekrefter det. Kylie i alle fall ikke bekreftet det. Stoler ikke på rykter.  Har ikke sagt noe om Kim ikke skal ha barn. Hun har jo bekreftet selv. 

Ren taktikk dette, de hadde nok ikke tenkt at alle tre skulle "bli avslørt" samtidig, da det hadde vært bedre å spre nyhetene utover for mer publisitet. Tipper det er det de prøver på nå mtp bekreftelser. Khloe var ikke kommet til 3 mnd enda ifølge TMZ, så forståelig at hun ikke vil bekrefte. De må jo melke det for det det er verdt. Men de hadde neppe latt folk tro det om det ikke var noe i det, akkurat graviditet har de ikke brukt å spille på utenom de gangene de faktisk er gravide.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
3 timer siden, LeilaS skrev:

Nå er visst Kourtney også gravid 😂 Nå mangler vi bare Kendall. 

Plutselig må selveste mor selv aka Kris slå seg på trenden😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på de har planlagt å være gravid samtidig? Det er i alle fall veldig spesielt at 4 søstere er gravide samtidig :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, LeilaS skrev:

Lurer på de har planlagt å være gravid samtidig? Det er i alle fall veldig spesielt at 4 søstere er gravide samtidig :fnise:

Mye er da bare rykter. Det er kun en graviditet som har blitt bekreftet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, maomao skrev:

Mye er da bare rykter. Det er kun en graviditet som har blitt bekreftet...

Disse ryktene kom ut rett før sesongstart på KUWTK. Sikkert de selv som har kommet ut med ryktene. Mer penger og spalteplass i media verden over.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10/14/2017 den 9.35, LeilaS skrev:

Lurer på de har planlagt å være gravid samtidig? Det er i alle fall veldig spesielt at 4 søstere er gravide samtidig :fnise:

Om du ikke vet det, så er det ikke barebare å planlegge en graviditet. Det kan ta alt fra 0 mnd til flere år å bli gravid, så at dette var planlagt tviler jeg ekstremt mye på egentlig.

 

Personlig tror jeg ikke alle er gravide. Kylie kanskje, for er en del som skurrer med henne nå. Hun legger ut mye mindre på instagram enn før, såvidt noe på snapchat, og de gangene det er film eller bilder av henne så går hun alltid i store klær....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bambi1995 skrev:

Om du ikke vet det, så er det ikke barebare å planlegge en graviditet. Det kan ta alt fra 0 mnd til flere år å bli gravid, så at dette var planlagt tviler jeg ekstremt mye på egentlig.

 

Jeg bare tulla da. Var en spøk ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor legger ingen ut bilder av magen??????? når de lever av å dele av seg selv?!:alice:

Nå må de slutte å pine meg her:cry3::cry3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Who cares? Fjortisklanen?
Er Kylie Jenner datteren til Michael Jackson? Hun ligner på Michael Jackson. :) Det ser ut som hun har operert seg på samme måte som MJ også. De har samme type munn, de har samme ansiktsmimikk (de klarer ikke løfte øyenbrynene - Kylie Jenner er helt stiv i maska), alt ligner på MJ. De bruker vel samme kirurg, så da er hun vel ikke datteren til MJ allikevel? :) 

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lerke987 skrev:

hvorfor legger ingen ut bilder av magen??????? når de lever av å dele av seg selv?!:alice:

Nå må de slutte å pine meg her:cry3::cry3:

Kim har vel bare sagt de venter barn  (ikke at hun faktisk er gravid) så tipper det er surrogatmor  

Ingen av de 3 andre har vel bekreftet at de er gravide?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Kim har vel bare sagt de venter barn  (ikke at hun faktisk er gravid) så tipper det er surrogatmor  

Ingen av de 3 andre har vel bekreftet at de er gravide?

Men er de døtrene til Michael Jackson? Noen som vet? De ligner sånn. Hvis dere sjekker ut dette bildet av MJ, så ser dere vel likheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Men er de døtrene til Michael Jackson? Noen som vet? De ligner sånn. Hvis dere sjekker ut dette bildet av MJ, så ser dere vel likheten?

Nei, de er ikke det. Hvorfor spør du? MJ har en datter som heter Paris

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, smalls skrev:

Nei, de er ikke det. Hvorfor spør du? NY har en datter som heter Paris

Å ok. Fordi de ligner. Her er også et bilde av dem som ligner veldig på han. Tok med et bilde av han fordi det ligner mest på disse tre (fem?) damene. :) De har kanskje litt større trutmunn bare. :) Jeg kan lite om kjendiser, syns det er så uinteressant. 

Må nesten le litt av "engasjementet" til enkelte her inne om noen "kjendiser". :roll: 
Hver sin interesse sier jeg bare... 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, fuglekvitter__ skrev:

Å ok. Fordi de ligner. Her er også et bilde av dem som ligner veldig på han. Tok med et bilde av han fordi det ligner mest på disse tre (fem?) damene. :) De har kanskje litt større trutmunn bare. :) Jeg kan lite om kjendiser, syns det er så uinteressant. 

Må nesten le litt av "engasjementet" til enkelte her inne om noen "kjendiser". :roll: 
Hver sin interesse sier jeg bare... 

Hvorfor er du inne på rampelysetforumet og kommenterer hvis du ikke interesserer deg? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, tuppa skrev:

Hvorfor er du inne på rampelysetforumet og kommenterer hvis du ikke interesserer deg? 

Samme lurer jeg på :roll:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...