Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

Gjest justcurious
15 minutter siden, Bottega skrev:

Oi, det er litt skremmende

Skremmende, faktisk. Jeg har selvfølgelig fått med meg navnene, men aner ikke hvem som er hvem og vet ingenting om dem annet enn at de er dårlige forbilder og kjent for å være kjent. Jeg begriper ikke hva som er så fascinerende eller spennende med disse menneskene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på hun er gravid. Denne familien (da med Kris i spissen) er så forbanna pr kåte at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Hadde vært morsomt hvis alle sluttet å bry seg om de og de bare ble glemt. Da hadde nok kris gått langt ned i kjelleren. Er hun som jobbet beinhardt for gjøre denne familien til superkjendiser. De er jo nærmest kongelige der borte.

Hva skjer med at Scott (som er i midten av 30 årene) legger seg etter 19 åringer? Først Bella Throne og nå Sofia Richie

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
43 minutes ago, Bottega said:

Oi, det er litt skremmende

Er det? Skremmende, faktisk..? Da er det dårlig fatt med meg også :sprettoy: Jeg vet hvilken familie hun kommer fra, men jeg vet ikke hvem av søstrene som er Kylie. Jeg vet hvem Kim er, og moren og Bruce/Caitlin, men det er vel det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, C.Tramell skrev:

Er det? Skremmende, faktisk..? Da er det dårlig fatt med meg også :sprettoy: Jeg vet hvilken familie hun kommer fra, men jeg vet ikke hvem av søstrene som er Kylie. Jeg vet hvem Kim er, og moren og Bruce/Caitlin, men det er vel det. 

Da skjønner jeg! Trodde først du ikke ante noe om den familien da du skrev det, haha.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, justcurious skrev:

Skremmende, faktisk. Jeg har selvfølgelig fått med meg navnene, men aner ikke hvem som er hvem og vet ingenting om dem annet enn at de er dårlige forbilder og kjent for å være kjent. Jeg begriper ikke hva som er så fascinerende eller spennende med disse menneskene. 

Jeg synes de er veldig fascinerende. Elsker seriene deres. Er jo smak og behag da. Noen liker hellstrøms kjøkken, andre liker kardashians. Noen liker farmen og andre liker paradise hotel.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er festlig at hver gang at en Kardashian figurerer i media, så er det noen som skal skynde seg å kommentere: "JEG ANER IKKE HVEM DISSE FOLKA ER". 

Nei vel, hvorfor klikket du deg inn på saken da?

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C.Tramell
4 minutes ago, Bottega said:

Da skjønner jeg! Trodde først du ikke ante noe om den familien da du skrev det, haha.. 

Nå har jeg googlet dem og vil påstå jeg er noe av en ekspert på klanen. :tongue: Kylie er en av de to yngste søstrene. Nærmere bestemt den av dem som er lavest og ser mest operert ut. Jeg har også funnet ut at søstrene snart har mange nok barn til at serien kan fortsette når de selv blir for gamle til å interessere noen i særlig grad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
3 minutes ago, Fju said:

Jeg synes det er festlig at hver gang at en Kardashian figurerer i media, så er det noen som skal skynde seg å kommentere: "JEG ANER IKKE HVEM DISSE FOLKA ER". 

Nei vel, hvorfor klikket du deg inn på saken da?

For underholdningen selvfølgelig. Det er gøy å se når blodfansen og haterne barker sammen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, C.Tramell skrev:

For underholdningen selvfølgelig. Det er gøy å se når blodfansen og haterne barker sammen :) 

Hver sin smak, men i så fall må jo akkurat denne tråden skuffe, jeg ser ingen som har barket sammen?🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
30 minutes ago, Fju said:

Hver sin smak, men i så fall må jo akkurat denne tråden skuffe, jeg ser ingen som har barket sammen?🤔

Ja, den er litt skuffende. Sofie Elise-trådene er mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slo opp med Tyga i April og er nå i september 3-4 måneder gravid med ny kjæreste? Haha, værre enn visse mammabloggere i Norge.

 

Og tilde som bare "hvem bryr seg, vet ikke hvem det er" så er Kylie Jenner en av verdens største kjendiser, iallfall blant yngre. Hun er den 8. mest fulgte personen på Instagram, i 2016 var hun den aller mest fulgte på Snapchat, hun har sitt eget TV-program, hun var den yngste personen på Forbes 100-best-betalte-kjendiser liste i 2017 osv. Hun er kjent og en nyhetssak, selv om hun er teit...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, elisaday skrev:

Hvorfor skriver de om DETTE i landets største aviser?? 

Fordi hun kommer fra en av verdens mest berømte familie og har veldig mange fans.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SoftKitty skrev:

Slo opp med Tyga i April og er nå i september 3-4 måneder gravid med ny kjæreste? Haha, værre enn visse mammabloggere i Norge.

 

Og tilde som bare "hvem bryr seg, vet ikke hvem det er" så er Kylie Jenner en av verdens største kjendiser, iallfall blant yngre. Hun er den 8. mest fulgte personen på Instagram, i 2016 var hun den aller mest fulgte på Snapchat, hun har sitt eget TV-program, hun var den yngste personen på Forbes 100-best-betalte-kjendiser liste i 2017 osv. Hun er kjent og en nyhetssak, selv om hun er teit...

hva heter serien, å hvor ser man den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, kalini said:

hva heter serien, å hvor ser man den?

Den heter "Life of Kylie". Jeg vet ikke hvor man kan se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2017 den 17.36, elisaday skrev:

Hvorfor skriver de om DETTE i landets største aviser?? 

Fordi hun er kjempe kjent og det trekker lesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har showet sesong premiere på søn, så dette kommer garantert nå for å skape blest om et synkende skip av et serie. Om det stemmer eller ikke så er det høyest trengt PR

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å tro at det er sant. Hun fremstår som en utrolig selvopptatt person på snap og insta, jeg ser ikke for meg at hun skulle "ødelegge seg" med å gå gravid og å gi fra seg friheten for et barn enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, marie_82 skrev:

Jeg sliter med å tro at det er sant. Hun fremstår som en utrolig selvopptatt person på snap og insta, jeg ser ikke for meg at hun skulle "ødelegge seg" med å gå gravid og å gi fra seg friheten for et barn enda.

Akkurat det jeg tenkte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel snart ut at hun har hatt en spontanabort 🙄 Gravid er hun ikke. Tviler sterkt på hun vil fucke til kroppen. Selvopptatt som hun er

Litt morsomt at Kim var Paris Hilton sin assistent back in the days, men nå har hun tatt over tronen til Paris. Paris var jo mye mer populær på 2000 tallet enn hva hun er nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...