Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

Twitter, People Magazine og nå Se og Hør deler i kveld at Kylie Jenner (20) er gravid med Travis Scott aka Tyga. 
 

https://www.seher.no/kjendis/tmz---kylie-jenner-er-gravid/68722493 

Det er vanskelig å keep up with the kardashians lenger! 
Kim venter nummer tre, Kylie venter nummer en, Kourtney har tre, Rob har en. Moren dems har jo seks. 

Koselig at hun er gravid, men jeg syntes det er litt spesielt at hun får barn med sin brors kjærestes ex (Tyga er eksen til Chyna som har barn med Rob) eller hva? 
Mens jeg er i gang å skrive om Kardashian og familieforhold, herregud så bra at Kourtney dumpa til Scott til slutt! Manipulerende, utro , klinisk psykopat og statusjeger. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Frøkenkantarell skrev:

Twitter, People Magazine og nå Se og Hør deler i kveld at Kylie Jenner (20) er gravid med Travis Scott aka Tyga. 
 

https://www.seher.no/kjendis/tmz---kylie-jenner-er-gravid/68722493 

Det er vanskelig å keep up with the kardashians lenger! 
Kim venter nummer tre, Kylie venter nummer en, Kourtney har tre, Rob har en. Moren dems har jo seks. 

Koselig at hun er gravid, men jeg syntes det er litt spesielt at hun får barn med sin brors kjærestes ex (Tyga er eksen til Chyna som har barn med Rob) eller hva? 
Mens jeg er i gang å skrive om Kardashian og familieforhold, herregud så bra at Kourtney dumpa til Scott til slutt! Manipulerende, utro , klinisk psykopat og statusjeger. 
 

Hun skal ha barn med Travis ikke Tyga (om hun er gravid da) 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja haha takk for oppklaringen! Gikk ut fra at det var hans ekte navn jeg :P Begynte ikke å se på serien deres før i sommer så henger nok noen sesonger bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Frøkenkantarell skrev:

Twitter, People Magazine og nå Se og Hør deler i kveld at Kylie Jenner (20) er gravid med Travis Scott aka Tyga. 
 

https://www.seher.no/kjendis/tmz---kylie-jenner-er-gravid/68722493 

Det er vanskelig å keep up with the kardashians lenger! 
Kim venter nummer tre, Kylie venter nummer en, Kourtney har tre, Rob har en. Moren dems har jo seks.
 

Koselig at hun er gravid, men jeg syntes det er litt spesielt at hun får barn med sin brors kjærestes ex (Tyga er eksen til Chyna som har barn med Rob) eller hva? 
Mens jeg er i gang å skrive om Kardashian og familieforhold, herregud så bra at Kourtney dumpa til Scott til slutt! Manipulerende, utro , klinisk psykopat og statusjeger. 
 

Dette er da ikke så vanskelig å henge med på? Helt normalt å ha 3 barn, og også at søskene har 1-3 stk selv... :P Forholdene bak graviditetene er jo en annen sak, typ Kims nr 3 og Robs eneste...

Angående Kourtney og Scott så syns jeg ikke K har vært en spesielt god kjæreste selv. Nå har jeg kun sett serien(e) deres, og følger ikke noe særlig med i media ettersom det er mye pissprat fra "kilder". Men i serien fremstilles hun ikke som den mest sympatiske dama selv. I tillegg har hun latt han holde på slik han har gjort i herrens mange år før hun tok til vettet og satte ned foten, det skulle hun ha gjort mye tidligere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Galaxy X skrev:

Dette er da ikke så vanskelig å henge med på? Helt normalt å ha 3 barn, og også at søskene har 1-3 stk selv... :P Forholdene bak graviditetene er jo en annen sak, typ Kims nr 3 og Robs eneste...

Angående Kourtney og Scott så syns jeg ikke K har vært en spesielt god kjæreste selv. Nå har jeg kun sett serien(e) deres, og følger ikke noe særlig med i media ettersom det er mye pissprat fra "kilder". Men i serien fremstilles hun ikke som den mest sympatiske dama selv. I tillegg har hun latt han holde på slik han har gjort i herrens mange år før hun tok til vettet og satte ned foten, det skulle hun ha gjort mye tidligere! 

Jo jeg syntes det blir mye i alle kanter med den familien :P men har nok ikke satt meg godt nok inn i de / fulgt de lenge nok til å få helt oversikt (åpenbart, som trodde Travis og Tyga var samme person hehe). 

Jeg syntes Kourtney fremstår dumsnill, altfor snill og unnskylder Scott pga "depresjonen" hans hver gang mens han egentlig bare bruker det som skalkeskjul for rusmisbruk, slukke telefonen, fest og utroskap oppførsel. 

Endret av Frøkenkantarell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkenkantarell skrev:

Jo jeg syntes det blir mye i alle kanter med den familien :P men har nok ikke satt meg godt nok inn i de / fulgt de lenge nok til å få helt oversikt (åpenbart, som trodde Travis og Tyga var samme person hehe). 

Jeg syntes Kourtney fremstår dumsnill, altfor snill og unnskylder Scott pga "depresjonen" hans hver gang mens han egentlig bare bruker det som skalkeskjul for rusmisbruk, slukke telefonen, fest og utroskap oppførsel. 

De er jo mange søsken som alle (minus Rob kanskje) vil skinne i glansen av fame, så kan kanskje virke som mye, men det er jo ikke unaturlig med 1-3 barn per person i en søskenflokk :P Men selve familien er jo mye i seg selv da, det må jeg si meg enig i. 

Ja, hun er rett og slett dumsnill og naiv, desverre! Og problemet med det er jo at hun er en voksen dame med barn hun må ta hensyn til. Derfor syns jeg det blir for dumt å kun ta Scott på det, selv om han også er en voksen mann som må ta ansvar for egne handlinger... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GLADIATORE skrev:

Why am I even reading this!!!??

Hadde ikke du crush på henne da? ;)

Hehe jeg vet, litt flau over meg selv som i det hele tatt lagde tråden men hjemme på fredagskvelden må man nøye seg med billig underholdning fra internett :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Frøkenkantarell skrev:

Hadde ikke du crush på henne da? ;)

Hehe jeg vet, litt flau over meg selv som i det hele tatt lagde tråden men hjemme på fredagskvelden må man nøye seg med billig underholdning fra internett :P

Kanskje jeg skal sjekke ut hva du skriver om siden du var så engasjert;) Ja, jeg har bodd på månen de siste årene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoi og hoi som de gamle sier her hvor jeg bor. Kylie Jenner gravid faktisk. Kan tenke meg managermammaen Kris er kjempefornøyd og bare sitter hjemme og klapper i hendene. Kardashian/Jenner klanen har vært et synkende skip en stund og jeg kan tenke meg dette får opp både interessen og seertallene. Ikke bra at barn blir brukt på den måten. Eksponeringen begynner lenge før de i det hele tatt er fullt utviklet i mammas mage.  Forholdet som ikke har vart lenger enn ca 6 mnd,og hun skal ifølge medier være over 3 mnd på vei allerede. Bare sprøtt spør du meg. Man ser jo hvordan barn vokser opp i den mest overfladiske familien på denne jord. 2 åringer i pelsjakker og bittesmå modeller for familiens buisness. Dette er bare trist. Skulle ønske vi kunne visket ut og glemt hele Kardashian /Jenner klanen. De har jo aldri bidratt til samfunnet på en utelukkende positiv måte. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet knapt hvem disse Kardassians er, bare ser de blir omtalt i mediene fra tid til annen. Hva er så interessant med dem? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Bottega skrev:

Oi, det er litt skremmende

Det som er mest skremmende er at alt for mange vet hvem disse menneskene er takket være en sextape som ble lekket av moren til en av døtrene. Det er derfor de er kjente nå og opptar store deler av media. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...