Gå til innhold

Hva er denne hylla i kjøleskapet til?


Jamme

Anbefalte innlegg

Rydder i kjøleskapet og oppdaget noe under ei hylle som jeg aldri har lagt merke til før. Det er tre klaffer som kan tas ned eller opp, formen er avrundet og de har et avlangt hull i midten (se bildet).

Men hva er det ment å brukes til? Sikkert noe åpenbart, men har ikke fantasi til å skjønne det selv ...

IMG_20180709_140733.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Jamme skrev:

Rydder i kjøleskapet og oppdaget noe under ei hylle som jeg aldri har lagt merke til før. Det er tre klaffer som kan tas ned eller opp, formen er avrundet og de har et avlangt hull i midten (se bildet).

Men hva er det ment å brukes til? Sikkert noe åpenbart, men har ikke fantasi til å skjønne det selv ...

IMG_20180709_140733.jpg

Til å henge flasker og div i. Ketchup, dressing mm.  

Anonymkode: d74fd...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Til å henge flasker og div i. Ketchup, dressing mm.  

Anonymkode: d74fd...a89

Nei, det er til små cola bokser og lignende.

Anonymkode: 03d8f...302

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik hylle har jeg også i mitt kjøleskap. Vet ikke hva tanken bak den er, men personlig bruker jeg den til å legge ei vinflaske på, noe den passer ypperlig til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står sikkert i bruksanvisningen. Du finner den på nett ved søk på modellnummer om du ikke har den fysiske lenger.

Anonymkode: 75980...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egg? Ser du har dem over da. Ellers til å sette småflasker under og tre 'hyllen' nedpå slik at de står stille. Du kan kanskje legge enkelte grønnsaker oppå slik at de får luft rundt seg, og ikke råtner i en skuff/på en vanlig hylle? 

Ellers vet jeg ikke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok til å holde flasker på plass, slik de ikke velter når man lukker opp. Men da må hyllen under tilpasses flaskene.

Anonymkode: 8de3c...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...