Gå til innhold

Bonprix - Leveringstid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Til dere som har handlet hos https://www.bonprix.no

Hvor lang leveringstid har dere opplevd at det har vært?

Jeg bestilte noe idag som jeg helst skal ha innen lørdag, - er det noen mulighet for å få det innen den tid? Jeg bor ca 8 mil unna Oslo.

 

Anonymkode: d92b3...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tviler sterkt på at du får det innen den tiden. Bruker ta litt lenger tid enn det med bonprix.

Anonymkode: b90dc...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tviler sterkt på at du får det innen den tiden. Bruker ta litt lenger tid enn det med bonprix.

Anonymkode: b90dc...d50

OK, takk for svar! :)

Da får jeg finne noe annet å ha på meg på lørdag. Jeg får uansett bruk for det seinere.

Anonymkode: d92b3...b43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle fikk jeg aldri leveransen.  Klaget to ganger uten å få et fornuftig svar.  Min anbefaling er å holde seg unda denne nettbutikken.  Jeg kommer ivhertfall aldri til å handle der igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Stina234 skrev:

I mitt tilfelle fikk jeg aldri leveransen.  Klaget to ganger uten å få et fornuftig svar.  Min anbefaling er å holde seg unda denne nettbutikken.  Jeg kommer ivhertfall aldri til å handle der igjen.

Oops, ja da får jeg være glad om jeg får det i det hele tatt.

Er det lenge siden, og har du klaget i det siste? Jeg vet det ikke er en ganske ny nettbutikk i Norge, kom ifjor, så kanskje de har bedret seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt på 5 dager. 

Anonymkode: 2bdb0...c7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Hanne67 skrev:

Oops, ja da får jeg være glad om jeg får det i det hele tatt.

Er det lenge siden, og har du klaget i det siste? Jeg vet det ikke er en ganske ny nettbutikk i Norge, kom ifjor, så kanskje de har bedret seg?

Jeg forsøkte å handle der for ca 3 måneder siden. Håper de har bedret seg men jeg tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mitt på 5 dager. 

Anonymkode: 2bdb0...c7f

Det var godt å høre. :)

Nå har de behandlet ordren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg sa de 7-10 virkedager, dette fordi det sendes fra Tyskland. Jeg trengte klærne etter en uke, så jeg droppet å bestille. 

Anonymkode: b7ec6...79e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å ikke få varene jeg har bestilt, men de er ganske trege med leveringen. Jeg har tid til å vente, det er ikke det, men det er jo kjedelig å vente over en uke da. 

Anonymkode: 88938...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok 5 dager da jeg bestilte for litt over en uke siden :)

 

Anonymkode: 5c601...d26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt noen problemer med bonprix. bestilt endel derfra, men treig levering. 

Anonymkode: b90dc...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt varierende mht. leveringstid ser jeg. Jeg skal informere her når jeg har fått pakken, så får jeg håpe det går ganske kjapt. :)

Jeg har fortsatt ikke fått noe sporingsnr. Pleier de ikke å ha det? Jeg har appen til PostNord, og der skal det legge seg automatisk inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått sporingsnr., - fikk melding om det fra PostNord-appen, da den ble lagt automatisk inn der. 

Så nå kan jeg følge pakken. :)

Den ble forøvrig sendt fra lageret deres i Tyskland, så da får jeg den nok til uka engang.

 

Endret av Hanne67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker ikke, så derfor ikke lenge. Mellom 1-2 uker tipper jeg. 

Og var overraskende fornøyd med klærne og kvalitet da jeg var skeptisk på forhånd grunnet andres tilbakemeldinger jeg har lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldinger alle sammen! :)

Idag fikk jeg pakken min, dvs. at det tok 8 dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kom etter 9 dager, den andre er det nå 5 uker siden jeg bestillte og den har ikke dukket opp. Ikke svarer de på mail heller. 

Anonymkode: 11a15...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første kom etter 9 dager, den andre er det nå 5 uker siden jeg bestillte og den har ikke dukket opp. Ikke svarer de på mail heller. 

Anonymkode: 11a15...bce

Har du appen til PostNord? Jeg fikk ikke noe sporingsnr fra Bonprix, men i appen fant de pakken min med bakgrunn i e-post/mobilnr. Da kan du se hvor pakken befinner seg, og evt. ta kontakt med PostNord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...