Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et fint skjevt smil?

At jeg har en deilig rygg, stusset litt på det første gangen ei jente sa det.

At jeg er deilig og stor nedentil er gøy å høre og å finne ut av fra felles venner.

Anonymkode: 6f03a...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

«Du setter alltid andre først. Ofte ønsker jeg at jeg kunne bry meg like mye om andre som du gjør». 

Det er det jeg husker mer enn noe annet andre har sagt til meg. Følger meg dypt i hjertet og jeg prøver å huske på det når ting er tungt eller noen svikter meg. 

Anonymkode: 0c3f5...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forelest for første gang dette semesteret, og følte at jeg gjorde en forferdelig jobb og bare var nervøs og rotete, og sa dette forsiktig til veilederen min. Han ble overrasket og sa: "men du har jo fått kjempegode tilbakemeldinger."

For en lettelse.

Anonymkode: 41d1c...6e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er den snilleste og mest omtenksomme personen jeg noen gang har møtt. 😍💕

Får komplimenter for kroppen og øynene støtt og stadig fra flere menn, men det preller bare av når det er snakk om utseendet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått flere komplimenter som har gått veldig inn på meg. Men det ene som sitter veldig godt igjen er "Du er en utrolig unik person, Rebecca". 

Anonymkode: 352f5...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange komplimenter i løpet av livet mitt. Men tror jeg på dem? Jo noen men ikke alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fineste komplimentet er det som varer. Alle eksene mine dryppet av vakre ord, tom en fyr jeg data en stund gave veldig originale komplimenter, men de var jo ikke akkurat lojale eller noe. De følte noe sterkt i øyeblikket og så gled det forbi. Han jeg er sammen med nå, er ingen ordkunstner, men det han sier mener han. Ikke bare i dag, men også i morgen og neste år. 

Anonymkode: 1d78e...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Liker at jeg kan stole på deg" var veldig godt å høre av en som jeg til tider betvilte at gjorde det. Og det at han sa det i en helt tilfeldig sammenheng som fikk meg til å skjønne at han mente det. 

Anonymkode: a9a8e...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...