Gå til innhold

Positivt å by på seg selv, eller var jeg teit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal man si? Settingen til TS var at hun sendte det som en spøk.

Uansett, hadde jeg fått slike snapper hadde det vært rimelig uinteressant, virker bare påtrengende. 

Be han heller ut på date

Anonymkode: 4290e...ec9

Hvorfor påtrengende? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, Overrasket skrev:

Tja. Hadde jeg mottatt det, og jeg var interessert i vedkommende, hadde jeg slått av en prat om saken. Jeg synes sånt er veldig interessant, og grunnlag for bedre samtaler enn bare skravling. Svarene fra han fyren virker jo bare som om de er fra en person med svært begrensede konversasjonsevner. 

Det var liksom det som var noe av "motivet" mitt... Så jeg var ikke nødvendigvis sånn kjempeteit, han var bare ikke rett person/jeg sendte det på feil tidspunkt? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det var liksom det som var noe av "motivet" mitt... Så jeg var ikke nødvendigvis sånn kjempeteit, han var bare ikke rett person/jeg sendte det på feil tidspunkt? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Jeg synes ikke du var teit, jeg hadde likt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var teit. 

Det ble kleint. 

Anonymkode: 0213c...655

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er teit eller fordi jeg er teit? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Det er helt ok å være litt teit! 

Det som er litt for teit er at du føler at du må spørre folk om dette, og å vurdere å slette folk straks du blir litt usikker på responsen. Hvorfor ikke bare se det an om han tar noe mer kontakt? Første kontakt er noe usikker, begge veier. Det er bare slik det er! Er det meningen at det skal bli noe mellom noen så utvikler kommunikasjonen seg. 

Sletter du ham nå blir det bare teit. Man får ikke "elsker deg" og "så skjønt, jeg er din for alltid" i starten av en kommunikasjon. Hadde man fått det hadde det vært dårlig tegn. 

Hva forventet du egentlig? 

Is i magen og å se ting an er nødvendig! 

Anonymkode: 3f529...59c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er teit eller fordi jeg er teit? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Han virker ganske umoden og teit. Du på den annen side virker veldig reflektert og grei. Det var ikke teit av deg i det hele tatt. Han trenger ikke være noe dårlig menneske, men sikkert bare litt usikker og vet ikke helt hvordan han skal formulere seg. 

Anonymkode: e2898...963

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg synes ikke du var teit, jeg hadde likt det.

Så bra! 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt ok å være litt teit! 

Det som er litt for teit er at du føler at du må spørre folk om dette, og å vurdere å slette folk straks du blir litt usikker på responsen. Hvorfor ikke bare se det an om han tar noe mer kontakt? Første kontakt er noe usikker, begge veier. Det er bare slik det er! Er det meningen at det skal bli noe mellom noen så utvikler kommunikasjonen seg. 

Sletter du ham nå blir det bare teit. Man får ikke "elsker deg" og "så skjønt, jeg er din for alltid" i starten av en kommunikasjon. Hadde man fått det hadde det vært dårlig tegn. 

Hva forventet du egentlig? 

Is i magen og å se ting an er nødvendig! 

Anonymkode: 3f529...59c

Godt poeng. Hater at jeg blir så usikker. Dumt å spørre på Kvinneguiden, føler at det ikke er så mange her inne som tør å "bjuda litt på". Får prøve å roe meg litt. 

Anonymkode: 80a1c...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Godt poeng. Hater at jeg blir så usikker. Dumt å spørre på Kvinneguiden, føler at det ikke er så mange her inne som tør å "bjuda litt på". Får prøve å roe meg litt. 

Anonymkode: 80a1c...acc

Husk at det "normale" er at begge egentlig skal bjuda på. Hvis det blir ensidig og han ikke er i stand til å respondere normalt, så er han neppe Mr Right, muligens bare .. Now, om nøden er stor.

Folk er forskjellige og det er akkurat de viktige forskjellene det gjelder å finne ut av så tidlig som mulig. Jeg skremmer garantert bort en del kvinner med en veldig åpen kommunikasjon kombinert med mørk humor og lite selvhøytidelighet. Men det er meg, og selv om en avvisning fra noen som ikke synes det er like positivt svir, så er det antageligvis best for oss begge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han virker ganske umoden og teit. Du på den annen side virker veldig reflektert og grei. Det var ikke teit av deg i det hele tatt. Han trenger ikke være noe dårlig menneske, men sikkert bare litt usikker og vet ikke helt hvordan han skal formulere seg. 

Anonymkode: e2898...963

Takk for støtten! Godt å høre at jeg ikke nødvendigvis er heeeelt på jordet 🙈

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men herremann. Jeg trodde JEG overanalyserte i histen og pisten. Drit nå i om du sendte ham en sånn snap? Jeg synes det hørtes ganske morsomt ut, og svaret han ga var jo greit nok positivt det - han svarte nå i det minste! Tror ikke jeg hadde kommet med et så veldig mye mer omfattende svar enn det. La han være litt, se om han tar kontakt, og ellers: sveip videre, eller be ham med ut på date. 

Tror ikke han overtenker den snappen akkurat, ei heller tenker at det var teit. Relax. 😉

Anonymkode: ed32a...050

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han mister interessen av det lille der er han ikke noe å samle på uansett. Du har ingen grunn til å føle deg teit eller overtenke. Det der er jo bare litt morsomt, så lenge man ikke sender slikt "skryt" daglig 😄 

Anonymkode: f4f26...65f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var hjemme hos foreldrene mine i går, fant jeg en CD-plate som inneholdt et innslag fra NRKs distriktsnyheter som omhandlet meg etter at jeg hadde vunnet en landsdekkende konkurranse som tiåring. Snappet deler av intervjuet med meg, samt deler av mitt vinnerbidrag, til en tindermatch jeg har fått relativt god kontakt med.

Får først tilbake "Haha, var det deg? 😛

Jeg bekrefter det, hvorpå han svarer: "Hahah, få det med på" (altså en ufullstendig setning) 

Det er da jeg snapper deler av mitt vinnerbidrag (som riktignok er relativt barnslig, men allikevel fikk god anerkjennelse i sin tid) samt at jeg skriver: "Hva da 'få det med på?". Setter også inn en rekke "😂" nederst på snappen for å fremheve at jeg har selvironi rundt dette. 

Får da bare tilbake: "Haha what"

Jeg svarer: "Såpass 🙈 Litt usikker på om vi snakket forbi hverandre eller om du er sjokkskadet 😅

Han: "Hahah, ikke godt å si 😂"

Jeg: "Selvhøytidelighet er kjedelig 🙈

Han: "Hahaha, absolutt! 😅

 

Ble litt usikker på slutten der om han synes det utelukkende var festlig eller om han synes jeg var teit... Noen innspill? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Synes det høres ut som du har sans for humor. Om han ikke har det. Så drit vel i han...

Anonymkode: 37fa2...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han virker ganske umoden og teit. Du på den annen side virker veldig reflektert og grei. Det var ikke teit av deg i det hele tatt. Han trenger ikke være noe dårlig menneske, men sikkert bare litt usikker og vet ikke helt hvordan han skal formulere seg. 

Anonymkode: e2898...963

Enig

Anonymkode: 37fa2...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi han er teit eller fordi jeg er teit? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Han er teit. Han virker ganske kort, ikke så smart.

Anonymkode: 1473a...892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! 

 

Godt poeng. Hater at jeg blir så usikker. Dumt å spørre på Kvinneguiden, føler at det ikke er så mange her inne som tør å "bjuda litt på". Får prøve å roe meg litt. 

Anonymkode: 80a1c...acc

Det som er dumt med å spørre Kvinneguiden er vel heller det at det er litt vel mange her, og dermed en viss sjanse for at han nettopp får se eller nyss om denne tråden her. Synes ikke noe av det du skrev var noe teit, men når du viser så mye usikkerhet rundt dette at du oppretter en tråd med hele samtalen.. vel, tror kanskje jeg hadde funnet akkurat det litt teit om jeg var ham.

Anonymkode: 82e71...c35

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han merket ikke at setningen han sendte ble kuttet så han skjønte ikke hva du ikke skjønte. Så trodde han at han fornærmet deg på et vis og ble usikker

Anonymkode: 269f0...bd9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cathe.
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han virker ganske umoden og teit. Du på den annen side virker veldig reflektert og grei. Det var ikke teit av deg i det hele tatt. Han trenger ikke være noe dårlig menneske, men sikkert bare litt usikker og vet ikke helt hvordan han skal formulere seg. 

Anonymkode: e2898...963

Veldig enig i dette! 

 

Jeg tenkte også tanken om at han er interessert, men usikker (kanskje fordi han liker deg og er redd for å dumme seg ut?). I tillegg dårlig på å uttrykke seg via Snapchat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme det, get over it og lat som at det ikke skjedde eller var noe big deal, fortsett å snakk som før, så er det han som vil føle seg teit om han syns det var teit. 

Anonymkode: 8382e...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...