Gå til innhold

Positivt å by på seg selv, eller var jeg teit?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg var hjemme hos foreldrene mine i går, fant jeg en CD-plate som inneholdt et innslag fra NRKs distriktsnyheter som omhandlet meg etter at jeg hadde vunnet en landsdekkende konkurranse som tiåring. Snappet deler av intervjuet med meg, samt deler av mitt vinnerbidrag, til en tindermatch jeg har fått relativt god kontakt med.

Får først tilbake "Haha, var det deg? 😛

Jeg bekrefter det, hvorpå han svarer: "Hahah, få det med på" (altså en ufullstendig setning) 

Det er da jeg snapper deler av mitt vinnerbidrag (som riktignok er relativt barnslig, men allikevel fikk god anerkjennelse i sin tid) samt at jeg skriver: "Hva da 'få det med på?". Setter også inn en rekke "😂" nederst på snappen for å fremheve at jeg har selvironi rundt dette. 

Får da bare tilbake: "Haha what"

Jeg svarer: "Såpass 🙈 Litt usikker på om vi snakket forbi hverandre eller om du er sjokkskadet 😅

Han: "Hahah, ikke godt å si 😂"

Jeg: "Selvhøytidelighet er kjedelig 🙈

Han: "Hahaha, absolutt! 😅

 

Ble litt usikker på slutten der om han synes det utelukkende var festlig eller om han synes jeg var teit... Noen innspill? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror muligens han syntes det var teit, men er for høflig til å si noe annet. Du syntes jo også det var teit, måten du unnskylder deg på. 

Anonymkode: d0127...189

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har mistet all interesse for deg nå. Mulig han holder deg varm en stund til, men dette er kjørt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å si, fordi han suger på kommunikasjon og virker litt kort siden han verken forstår spørsmålene dine eller gjør noe som helst til å holde samtalen i gang. Hvis han hadde virket litt smartere så ville jeg sagt at han ikke virker veldig interessert, men i dette tilfellet melder jeg pass.

Endret av Kreator
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.
1 minutt siden, FrodeF skrev:

Han har mistet all interesse for deg nå. Mulig han holder deg varm en stund til, men dette er kjørt. 

Fordi? 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor de over her er så negative. Du var 10 år, regner med du er en god del eldre nå. Du ga uttrykk for at du selv så på dette som noe humoristisk. Jeg tror han lo med deg, ikke av deg. Hva som er faktum kan bare han vite, men om det der var ødeleggende, så var han ikke noe å samle på uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bør jeg slette ham som match og snapchatvenn? 

Anonymkode: 80a1c...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig han virker litt teit jeg. Hater å bare få "haha" svar og ingenting substans. Kjedeeelig

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg slette ham som match og snapchatvenn? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Nei, absolutt ikke! Jeg tror også han lo med deg, og ikke av deg.. Om han er interessert ville han neppe ha tenkt at du var "teit" og hvert fall ikke mistet interessen. Om han derimot velger å slette deg er han absolutt ikke noe kjærestemateriale uansett tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Fotballkamper, konserter, filmsnutter, gamle bilder og bilder fra familieselskaper osv er ufattelig uintressant for andre. Når jeg får slikt forstår jeg ikke poenget.

 

Anonymkode: 8bcec...9d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at han var opptatt med gaming eller om han var på jobb... Får som regel mer "oppegående" svar, men har opplevd slike svar når han egentlig er opptatt med noe annet. 

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som han bare gir svevende svar uten å engang lese hva han skriver? Glemmer hva han har skrevet for kort tid siden osv. Ikke godt å si om han er uinteressert, men JEG ville følt at han var uinteressert. 

Det er en uting med mennesker som får deg til å føle det teit gjennom kommunikasjon, da er det ofte fordi du har investert mer i samtalen enn den andre parten. Men det er enda tidlig så man kan ikke dømme han fullstendig helt enda :) 

Har datet en som jeg hadde mye sånne samtaler med, og jeg følte meg alltid så teit selv om det var han som kommuniserte dårlig (gjorde ingenting for å holde samtalen i gang, glemte hva han hadde skrevet, glemte hva jeg hadde skrevet og skrev «?» på hyggelige kontrollspørsmål som viste at jeg husket ting han hadde sagt tidligere ++). Aldri mer. 

Anonymkode: 3e92a...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zzzz for en kjedelig samtale 🙈 Uansett, det er ikke å by på seg selv å vise snutt fra man var 10 år. Så langt man ikke er 13 1/5 år. Sånn type skryt er sikkert okay som inn i forholdet og ikke dating eller flørte nivå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså. Fotballkamper, konserter, filmsnutter, gamle bilder og bilder fra familieselskaper osv er ufattelig uintressant for andre. Når jeg får slikt forstår jeg ikke poenget.

 

Anonymkode: 8bcec...9d1

Dette var noe litt annerledes i mine øyne, ettersom det var noe "offentlig" som viser hva jeg har gjort og hvem jeg er. En morsom greie som man kanskje ikke forventet av meg. 

Anonymkode: 80a1c...acc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mistenker at han var opptatt med gaming eller om han var på jobb... Får som regel mer "oppegående" svar, men har opplevd slike svar når han egentlig er opptatt med noe annet. 

Anonymkode: 80a1c...acc

Da hadde jeg ikke lagt så mye i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Overrasket skrev:

For en kjedelig fyr. "Haha" "haha" "haha". Hadde han ikke noe mer å si?

Hva skal man si? Settingen til TS var at hun sendte det som en spøk.

Uansett, hadde jeg fått slike snapper hadde det vært rimelig uinteressant, virker bare påtrengende. 

Be han heller ut på date

Anonymkode: 4290e...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva skal man si? Settingen til TS var at hun sendte det som en spøk.

Uansett, hadde jeg fått slike snapper hadde det vært rimelig uinteressant, virker bare påtrengende. 

Be han heller ut på date

Anonymkode: 4290e...ec9

Tja. Hadde jeg mottatt det, og jeg var interessert i vedkommende, hadde jeg slått av en prat om saken. Jeg synes sånt er veldig interessant, og grunnlag for bedre samtaler enn bare skravling. Svarene fra han fyren virker jo bare som om de er fra en person med svært begrensede konversasjonsevner. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg slette ham som match og snapchatvenn? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Ja!

Anonymkode: 71c8d...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!

Anonymkode: 71c8d...22d

Fordi han er teit eller fordi jeg er teit? 

Anonymkode: 80a1c...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...