Gå til innhold

Det finnes folk som ikke har blitt dumpet..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri blitt dumpa og heller aldri hatt kjærlighetsorg. Man sørger jo ikke over noe man ikke vil ha og prosessen med å overveie er jeg jo ferdig med i det jeg dumper.

Anonymkode: 10f4e...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått alle jobber jeg har søkt på, og har aldri blitt dumpet.

Har hatt samme jobb i 9 år, tjener vanvittig godt, og elsker virkelig det jeg gjør. Og jeg har en fantastisk, snill og omsorgsfull mann (gjennom 15 år) som jeg er uendelig glad i. 

Hvorfor skulle jeg tatt andre valg, og "strukket meg mer", når jeg kan våkne hver dag og være tvers igjennom lykkelig? 

Anonymkode: 7b633...751

Hvis man kjenner godt nok etter, er man aldri helt lykkelig.

Anonymkode: 2dca4...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis man kjenner godt nok etter, er man aldri helt lykkelig.

Anonymkode: 2dca4...967

Du aller minst virker det som😂

Anonymkode: 10f4e...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpet, men har gjort det slutt med 4 stykker selv. Litt forskjellige årsaker, men de ble nok litt tatt på senga. Men det er enkelte ting i et forhold man skjønner at ikke kommer til å endre seg, så det er ikke noe vits i å prøve å jobbe med det. Orker ikke bli masete og klagete når jeg heller kan finne en bedre mann. 

Gift på åttende året nå, med en som er bedre enn alle de dumpede. ;)

Anonymkode: 5a558...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri blitt dumpa, men jeg har dumpet om jeg ikke er lykkelig i forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG. Selvfølgelig har ingen her inne blitt dumpet😆

Anonymkode: 004f4...cef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke blitt dumpet og kan godt gå med på at jeg har gått glipp av noe der, med tanke på utvikling og erfaring. Brudd er vanskelig uansett, men når man er den som dumper (jeg har dumpet fire) har man tid til å forbedre seg, og i hvert fall jeg blir litt kald og kynisk til hele situasjonen. Det har man ikke mulighet til om man er den som blir dumpet.

Om det "er noe med" meg? Nei, det er nok helt tilfeldig.

Anonymkode: f1c30...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

KG. Selvfølgelig har ingen her inne blitt dumpet😆

Anonymkode: 004f4...cef

Stusser over det jeg også. Jeg har faktisk aldri blitt dumpet, men skal ufattelig lite til før jeg misliker folk som kjæreste :P Her inne virker det som om folk tar til takke med det meste.

Anonymkode: 10f4e...8f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne/eks som aldri har blitt dumpet. Hun dumpet meg også. Hun er suksessfull i jobb, snart 30, vanvittig pen og har en sjarm mange faller lett for. I hennes tilfelle tror jeg sjarmen har ført henne der hun er i dag. Hun har en lekende tone, flørtet en del og «easy going» person. Hun fikk og får veldig lett oppmerksomhet fra menn. Jeg taklet det ikke som kjæreste. Vi beholdt vennskapet. Dog var hun aldri over streken eller utro. Alltid vennskapelig fra hennes siden I dag er hun lykkelig gift og venter første barnet sitt nå med en mann som er lik henne i personligheten. Noen har det bare i seg. 

 

Anonymkode: 65620...38d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stusser over det jeg også. Jeg har faktisk aldri blitt dumpet, men skal ufattelig lite til før jeg misliker folk som kjæreste :P Her inne virker det som om folk tar til takke med det meste.

Anonymkode: 10f4e...8f7

Er så utrolig stygt å kalle folk for «det meste» og standard og kvalitet. Vi er ikke roboter heller. Mange har problemer med å tenke reflektert og ha normale empatiske evner. Dårlig menneskesyn, og en fryktelig enkel og narsissistisk måte å tenke på. Man kan ikke få en barbiedukke heller, tror du det så kommer du ikke langt i livet. De som finner kjærligheten i livet og gifter seg, tenker ikke sånn som deg, de har lært å akseptere folk for det de er. Kanskje du burde få hjelp med å elske deg selv ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Skorstein skrev:

Er så utrolig stygt å kalle folk for «det meste» og standard og kvalitet. Vi er ikke roboter heller. Mange har problemer med å tenke reflektert og ha normale empatiske evner. Dårlig menneskesyn, og en fryktelig enkel og narsissistisk måte å tenke på. Man kan ikke få en barbiedukke heller, tror du det så kommer du ikke langt i livet. De som finner kjærligheten i livet og gifter seg, tenker ikke sånn som deg, de har lært å akseptere folk for det de er. Kanskje du burde få hjelp med å elske deg selv ? 

Elsker meg selv jeg. Du tok veldig på vei.

Anonymkode: 10f4e...8f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...